Joyce sterkte met het verlies v amy en de operatie tanja en je darmen
Anita je mag best balen/ "zeuren" hoor!
Sandra
Denise morgen naar Nathan
Whaha Mirjam die koets en Dacota is wel jou smaak denk ik O nee overwegend witte staart [edit] Ah nog meer zwart idd ook leuk maar Dacota wordt ook een plaatje met het brede van mams en het pennygehalte van paps en muizen in huis
CP overschrijven kan gewoon maar dan worden ouders niet vermeld en wordt ie register info kun je denk ik ook op stamboeksite vinden
Britta pff pa ineens ingestort en in ziekenhuis hopen dat snel weer fit is en niks ernstigs is... en O Ja die van Benson mag wel zijn opvolger worden Twister is ook leuk en lief en vind twister leuker dan yellow fellow
Marleen pension al bijna vol en morgen naar Banbay mees rijden en met kasha ritje
Janet heeft abbo op CJIB:= Hier valt het de laatste tijd mee *klopt af* en idd meestal voor tussen 5-10 km heb maar 1x een behoorlijke boete gehad toen werd ik gelaserd en was ik al aan het remmen omdat tegenligger flitste en zat toen nog op school dus dat was ff een Rib uit mijn lijf heb ik wel van geleerd
Leon goed geslaagd voor pakken en jasje en misschien golden retriever erbij!
Ponyparkcity vakantiehuisjes en 300 shetl.pony Gratis Slagharen, verblijfsduur www.ponyparkcity.nl/Geef een Hoefijzer Kado Een Kado Volgens Oude Traditie Niet Goed? Geld Terug! www.Hoefijzers.nlMen-en Ruitervakanties In Natuurpark Drents-Friese Wold gelegen aan meer dan 175 km routes
grid
Geplaatst: 16-01-10 00:43
tss hier nog steeds vecht je mee...
Ik wil ook ponykamp
O ponypark slagharen jeugssentiment soms best onverantwoord maar O ZO LEUK!! mams vond het ook geweldig en ik met vriendinnetje leefden hele dag op naast of onder de pony's O geen shetten trouwens super snelle haffies, bere sterke fjorden, appaloosa's enz enz... Ik 2x leuke bonte en mijn vriendin had op gegeven moment een maffe fjord die alle bonte ponytjes sloeg die die tegen kwam
Laatst bijgewerkt door grid op 16-01-10 00:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Oplossing zomereczeem Niets dat werkt? Er is een methode met echt resultaat. Voeding! nicolette.hebing.netVergelijken paardenvoer Zoek, vergelijk en beoordeel voer voor paarden en pony's www.voervergelijk.nlPaardenmest afvoeren ? Voor levering van alle strooisels en de afvoer van uw paardenmest. www.fourages.nl