Eindelijk was het er dan. Ik was gisteren iets later op stal rond 21:00uur om alles weer gereed temaken om te gaan waken.
Ik had al ff bij Whis gestaan maar niks raars gezien.
Even gewacht tot een andere stalgenoot uitgemest had zodat ik Whis kon gaan doen. Whis om 21:45 uit stal gehaalt en ze liep wat anders dan normaal.
Maar ja wat wil je met zo'n buik. Toen ik haar op de poetsplaats zette keek ik en wat zag ik Ze was aan het kegelen ik was helemaal hebben onderwijl gleed me hand over haar borst en was ze hevig aan het zweten.
Dus mesten werd het niet meer maar vlug opstrooien en gauw weer terug in die box. Andere twee stalgenoten Diane en Belinda kwamen ook gelijk en ja hoor mevrouw gingen liggen en had een goede wee.
Onderwijl vlug iedereen op de hoogte gestelt en toen de camera vanaf de trailer naar de poetstplaats gezet. Toen ging ze onderwijl weer liggen en weer staan en weer rondlopen. De derde keer toen ze net lag hoorde we op de camera haar water breken dus heb was toch zover. En toen kwam de blaas er al uit. En zag ik het eerste hoefje. Ruud was gelukkig net optijd om het ook allemaal mee te maken. Toen ging ze nog even staan en een beetje bij de muur liggen. Onder het perzen zagen we een zwart snoetje komen en nog een pootje maar iets minder er uit dan de andere. Dus moest Piet de boer even meehelpen. Ze stond gelukkig nog op en ging wat verder van de muur liggen zodat Piet er achter kon komen zonder dat Whis met haar benen hem kon bezeren.Even meehelpen en daar was ze onze mooie bonte Pluis. Het eerste wat ik vroeg en en en hihihi. Eeen merrie zeg Belin. Dat was om 23:00uur en toen gelijk Sas gebelt met het blijde nieuws.
Hier dus ons Lieve wondertje.

http://www.mijnalbum.nl/Album=CPRDAJBT