Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sita_ schreef:Goedenavond!
Welkom Lucca en Wisky! Wat een leuke Tinkertjes heb je!
Pff.. Al die auto's.. Ik wil later wel een groti Dodge ofzo..Zo'n grote Amerikaanse bak, met zo'n klep.. Maar eerst maar eens mijn rijbewijs halen..
Daar gaan we vanaf volgende week maar weer eens aan verder.. Ben vorige week namelijk geslaagd voor theorie..
Jammer dat die paardjes allemaal te koop staan.. Ik weet ook hoe het voelt..
Amy werd achter mijn kont ook te koop gezet door mijn ex.. Gelukkig heb ik haar zelf kunnen kopen..
Beterschap Leon! Trouwens Ziggy, jij ook trouwens..
Ik zal straks je profiel eens bekijken hoor Rommulus.. Dan zal ik eens keuren..
Nou Bianca.. Zoveel sneeuw hebben wij weer niet..Het sneeuwt nu wel weer.. Dus ik hoop dat er wat blijft liggen..
Vandaag een dagje paardloos, ben nu te gaar om te gaan.. Morgen ook, dan komt mijn bijrijdster weer..Donderdagavond ga ik weer eens koekeloeren..
Nou.. De dag begon weeral goed.. Om half 7 uit bed gebeld door Jelle (zijn broer).. De Robot was kapot dus dat was paniek aan de phone en Hotze had het weer gedaan.. Toch maar uit bed gekomen.. Ben ik klaar om naar school te gaan om kwart voor 8.. Telefoon.. Collega.. Doodziek aan de telefoon.. Dat ik vandaag maar moest werken. Maár ik zat met Mondelinge examens..
Ronald (Mijn baas) bellen.. Flinke woordenwisseling weer, hij geloofde niet dat ik mondeling had.. (Nu ben ik het dus zat en ga ik echt ander werk zoeken.) Nou uiteindelijk school maar gebeld.. Daar mijn gal gespuwt en toen maar gaan werken.. School heeft Ronald gebeld met de vraag waar hij mee bezig was.. Afijn.. Hele rel weer..![]()
Opzich wel een leuke dag gewerkt.. Lekker vracht gehad en veel gelachen met de stagaires..
Pff.. Ziet het weer en word spontaan blij..Veel sneeuw.. Dus Hotze gaat voorlopig nog niet naar huis..
![]()