[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:06

je profiel is echt leuk geworden. Ik vind je honden echt geweldig.
Moet mijn profiel ook maar eens aanpassen, maar heb nog geen zin en tijd.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:11

Haha! dankje
ik ben er vanaf een uur of 9 mee bezig geweest Haha!

ik ben er mee begonnen omdat mijn foto's het niet mee deden en ik ben begonnen met een erg lang verhaal
ik vind het alleen jammer dat ie het juiste letter type niet op pakt Huilen

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 18:31

Sil is door de jaren heen een lekkere knul geworden, zeg!!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:05

thanx Haha!

hij is in iedergeval goed ge groeid Haha!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:08

@ Rommeluus; Profiel is geslaagd Haha! Wat een lekker stel honden zeg, allemaal prettig gestoord of heb ik het nu mis? Knipoog
En Sil is inderdaad een knappe knul, mooi kleurtje!

Net terug van Hendrik, niet echt de fijnste tijd uitgekozen want ik kwam terecht in een heuze sneeuwstorm Nagelbijten / Gniffelen
Hendrik ging helemaal uit zijn plaat toen hij merkte dat hij ein-de-lijk uit zijn weiland mocht.. Hij had het wel gezien voor die dag. Verder niks met Hendrik gedaan, hij was kletsnat dus poetsen had ook niet echt nut. Eerst even lekker zijn stalletje schoongemaakt en daarna gevoerd.

Toen werd ik ook nog even geterroriseerd door de pups ,die door hebben dat ze tanden aan het krijgen zijn Rolleyes
Maar gelukkig vielen ze al snel in slaap Bloos

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:19

thanx Haha! onze boxers zijn idd prettig gestoord Haha!
moeders ik de lijpste van allemaal die heeft adhd due stuiterd alle kanten uit Clown
en sil heeft idd wel een gaaf kleurtje ik vrees alleen dat ie helemaal wit word Verdrietig

leuk he puppie's Haha! wacht maar tot ze echt helemaal door zijn dan gaan ze jeuken en willen ze overal op knagen Haha!
wij gaven ze tegrote kouw oren ed dat werkte wel maar je moet ze wel indegaten houden als ze ze hebben ivm verstikking in tegrote stukjes Haha!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:37

Haha! Ja ik weet het Rolleyes Ze fokken daar met honden dus 2x per jaar een nestje, en allemaal gaan ze voor mijn grote teen!
Blijft altijd genieten met die pups!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:45

lekker die kleine monsters Haha!

maar ik ga er weer eens vandoor we gaan naar training van de hondjes Haha!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:47

jullie gaan hard zeg!! Ben er ff 2 dagen niet en we zijn al hier, maar dat geeft niet. Lees wel stiekem mee Tong uitsteken

Vandaag bij Noa geweest, er kwam een verzorgstertje kijken. Ze was zondag al geweest en het klikte heel goed, dus vandaag mocht ze lekker aan het werk. Ze begon gelijk met uitmesten en opruimen, dus dat ging goed Haha!

Bij ons sneeuwde het vanaf een uur of 14 en het ging aardig door. Zeker tot een uur of 18 heeft het gesneeuwd. De kids helemaal blij want die konden een snneuwpop maken, iets wat Noa ergggg raar vond...

Afbeelding

Afbeelding
Noa vond de sneeuw wel leuk, alleen elke keer als ze het kuil op de berg neerlegde, dan kwam er sneeuw bij en dat vond ze toch wel koud in haar mond *LOL*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:53

Hier nog geen sneeuw. Wel een hele zware RSI aanval. Ging met de Belg (kilootje of 800/900 ) wandelen en na een honderdtal meter was m'n pols.. kaduuk. Zit nou in het verband, en voorlopig dus geen Bokt meer... Verga van de pijn.
dus tot nader order.. tot ziens!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 19:58

Zo ben der heel even, maar moet er meteen weer af haha

@ rommulus , Heerlijk dat je dan toch weer een auto´tje hebt zeg!
@ Berdien , Inderdaad erg lekker dat het is goed gekomen met je dame!
@snowdon , Beterschap!
@ziggy_janet , Wat een lieve foto!
@Biancaa , Wat een leuek foto's het sneeuwde heel even hier, maar is alweer gestopt!

Ik kom misschien vanavond even,
DoeiiDoeii!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:02

@ Biancaa, hier ligt echt niet zo'n pak sneeuw hoor! Leuk inderdaad voor de kinderen!

Ik heb in het begin van mijn carriere bij Hendrik ( was toen 11 jaar denk ik ) ook wel eens een 'sneeuwpaard' in de wei gemaakt. Nou hij wist dus echt niet wat hem overkwam, van een afstandje naar kijken en vreselijk snuiven Knipoog

Hendrik is dus niet de enige die 'sneeuwcreaties' eng vind Nagelbijten / Gniffelen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:28

Leuke foto's Bianca! Bij ons heeft het helemaal niet gesneeuwd, jammer genoeg!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:29

leuke sneeuw foto`s gezien, hier is er geen sneeuw gevallen, helaas.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:32

Goedenavond! Doei!

Welkom Lucca en Wisky! Wat een leuke Tinkertjes heb je!

Pff.. Al die auto's.. Ik wil later wel een groti Dodge ofzo.. *LOL* Zo'n grote Amerikaanse bak, met zo'n klep.. Maar eerst maar eens mijn rijbewijs halen.. Clown Daar gaan we vanaf volgende week maar weer eens aan verder.. Ben vorige week namelijk geslaagd voor theorie..

Jammer dat die paardjes allemaal te koop staan.. Ik weet ook hoe het voelt..
Amy werd achter mijn kont ook te koop gezet door mijn ex.. Gelukkig heb ik haar zelf kunnen kopen..

Beterschap Leon! Trouwens Ziggy, jij ook trouwens..

Ik zal straks je profiel eens bekijken hoor Rommulus.. Dan zal ik eens keuren.. Knipoog

Nou Bianca.. Zoveel sneeuw hebben wij weer niet.. Verdrietig Het sneeuwt nu wel weer.. Dus ik hoop dat er wat blijft liggen..

Vandaag een dagje paardloos, ben nu te gaar om te gaan.. Morgen ook, dan komt mijn bijrijdster weer.. Lachen Donderdagavond ga ik weer eens koekeloeren.. Lachen

Nou.. De dag begon weeral goed.. Om half 7 uit bed gebeld door Jelle (zijn broer).. De Robot was kapot dus dat was paniek aan de phone en Hotze had het weer gedaan.. Toch maar uit bed gekomen.. Ben ik klaar om naar school te gaan om kwart voor 8.. Telefoon.. Collega.. Doodziek aan de telefoon.. Dat ik vandaag maar moest werken. Maár ik zat met Mondelinge examens.. Rolleyes
Ronald (Mijn baas) bellen.. Flinke woordenwisseling weer, hij geloofde niet dat ik mondeling had.. (Nu ben ik het dus zat en ga ik echt ander werk zoeken.) Nou uiteindelijk school maar gebeld.. Daar mijn gal gespuwt en toen maar gaan werken.. School heeft Ronald gebeld met de vraag waar hij mee bezig was.. Afijn.. Hele rel weer.. Lips are sealed
Opzich wel een leuke dag gewerkt.. Lekker vracht gehad en veel gelachen met de stagaires..

Pff.. Ziet het weer en word spontaan blij.. Haha! Veel sneeuw.. Dus Hotze gaat voorlopig nog niet naar huis.. Vork Pling

Lydia64

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:32

Hier ook geen sneeuw helaas..kids wachten hier vol ongeduld. Misschien vanacht of morgen?

Lydia64

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:36

Sita_ schreef:
Goedenavond! Doei!

Welkom Lucca en Wisky! Wat een leuke Tinkertjes heb je!

Pff.. Al die auto's.. Ik wil later wel een groti Dodge ofzo.. *LOL* Zo'n grote Amerikaanse bak, met zo'n klep.. Maar eerst maar eens mijn rijbewijs halen.. Clown Daar gaan we vanaf volgende week maar weer eens aan verder.. Ben vorige week namelijk geslaagd voor theorie..

Jammer dat die paardjes allemaal te koop staan.. Ik weet ook hoe het voelt..
Amy werd achter mijn kont ook te koop gezet door mijn ex.. Gelukkig heb ik haar zelf kunnen kopen..

Beterschap Leon! Trouwens Ziggy, jij ook trouwens..

Ik zal straks je profiel eens bekijken hoor Rommulus.. Dan zal ik eens keuren.. Knipoog

Nou Bianca.. Zoveel sneeuw hebben wij weer niet.. Verdrietig Het sneeuwt nu wel weer.. Dus ik hoop dat er wat blijft liggen..

Vandaag een dagje paardloos, ben nu te gaar om te gaan.. Morgen ook, dan komt mijn bijrijdster weer.. Lachen Donderdagavond ga ik weer eens koekeloeren.. Lachen

Nou.. De dag begon weeral goed.. Om half 7 uit bed gebeld door Jelle (zijn broer).. De Robot was kapot dus dat was paniek aan de phone en Hotze had het weer gedaan.. Toch maar uit bed gekomen.. Ben ik klaar om naar school te gaan om kwart voor 8.. Telefoon.. Collega.. Doodziek aan de telefoon.. Dat ik vandaag maar moest werken. Maár ik zat met Mondelinge examens.. Rolleyes
Ronald (Mijn baas) bellen.. Flinke woordenwisseling weer, hij geloofde niet dat ik mondeling had.. (Nu ben ik het dus zat en ga ik echt ander werk zoeken.) Nou uiteindelijk school maar gebeld.. Daar mijn gal gespuwt en toen maar gaan werken.. School heeft Ronald gebeld met de vraag waar hij mee bezig was.. Afijn.. Hele rel weer.. Lips are sealed
Opzich wel een leuke dag gewerkt.. Lekker vracht gehad en veel gelachen met de stagaires..

Pff.. Ziet het weer en word spontaan blij.. Haha! Veel sneeuw.. Dus Hotze gaat voorlopig nog niet naar huis.. Vork Pling

Mondeling examens gaan toch voor! Waar werk je dan als ik vragen mag?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:39

Ik ben Ass. Filiaalleider bij Scapino in Oostburg.
Maar ik zit nog een dag in de week op school.. Vandaag moest mijn baas (1 jaar ouder dan ik) ergens anders vervangen. Mijn collega was ziek.. En hij kon écht niks anders regelen. Dus school was ook pissed.. Want ik ben al zo ongemotiveerd en vandaag had ik dus mondelingen en belangrijke uitleg. Volgende week nog een paar examens.. Dus ik moet maar zien dat ik die haal, aangezien ik die uitleg niet heb gehad.. Boos!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:40

Erg vaag van je werk, Sita! Je hebt wel een erg meewerkende school trouwens dan!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:44

Ja.. Mijn werk is tevens mijn BPV bedrijf van school.. Dus daarom zitten ze er bots bovenop zeg maar..
Maar het is altijd wat op het werk..

Ga nu echt wat anders zoeken.. Eerst wilde ik het uistellen tot Oktober, dan loopt mijn contract eer af. Maar ik denk dat ik dat niet volhoud op deze manier..

Volgens meneer moet ik hele dagen (Mijn vrije uren dus) stand by staan. Ik moet als hij belt meteen kunnen komen opdraven.. Want mijn leven moet om Scapino draaien.. Nou om de dooie dood niet.. Ik ben wel gek, maar zo gek.. Dacht het niet.. Er is veel meer dan alleen Scapino!

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:54

Wat een nare situatie zeg!
Inderdaad fijn dat je school wilt meewerken. *LOL*

Haha, ja dat zou ik ook niet doen hoor, je leven wijden aan de Scapino.. Er zijn meer dingen dan dat!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:57

Inderdaad, mijn leven is mijn paard en alles daaromheen..
Ik werk heus niet bij Scapino omdat ik het leuk vind hoor.
Ik doe het omdat het moet.. En ik het geld hard nodig heb.. Ja Iets anders in mijn gestudeerde sector (dieren/agrarisch) is niet te vinden. Vandaar een nieuwe opleiding/werk.. Alleen om wat te hebben zeg maar..

Tuurlijk heb ik het wel naar me zin..
Maar verder zie ik me daar niet mijn hele leven werken hoor!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:34

Wat een rotsituatie sita_!
Ik hoop dat je er een beetje uitkomt, inderdaad een fijne school dat ze meewerken, en niet zeggen je komt maar en zoekt het maar uit. Wel heel erg vervelend van je baas, dat had ik me denk ik ook niet laten zeggen! Ik snap helemaal dat je boos bent en weg wilt!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 22:27

Wat naar Sita! Maar raar ook dat hij dat van je verwacht. Ik ben heel toegewijd aan de AH, maar zij weten dat m'n paard ALTIJD voorgaat, en als ik dus niet kan werken, ik ook echt niet kan. Tel daarbij een studie op, en ja.. dan ben ik maar twee keer per week bij de AH te vinden.
Gelukkig dat je school het zo goed oppakt! Ja

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:06

@l0rdJ jah idd das wel lekker kan ik gewoon weer overdag naar knol ipv s'avonds

pff Sita_ wat een rare situatie zeg dat je baas je niet geloofde ???
echt ik was gewoon stug naar school gegaan.
ik heb het een heletijd gehad bij speelstad hier iedere keer kon ik weer komen opdraven terwijl duidelijk was afgesproken om 18:00 naar huis en de zaterdagen niet verder de zondagen en de vakanties wel
uiteindelijk iedere keer boze gezichten om 18:00 en toch die telefoontjes op zaterdag en het gedonder van kerst en oud en nieuw of ik al die dagen ook even kon komen werken ???
in die tijd was ik druk met paarden beleren, school, mijn eigen paarden en dan nog speelstad erbij en een stukje eigen leven waar weinig van over bleef toen was bij mij de maat ook vol
btw wat vond je van m'n profiel Haha!

sucses met zoekken naar een nieuwe baan