Pradaatje schreef:desillies ; Hoe laat ben jij er?
Want ik wil eigenlijk Tommie heel graag in het echt zien, Het is een half broertje van die van mij, Maar ik ben vroeg weg dus zie de keuring niet.
ik ben er rond 9.15 á 9.30 uur.
tot zaterdag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pradaatje schreef:desillies ; Hoe laat ben jij er?
Want ik wil eigenlijk Tommie heel graag in het echt zien, Het is een half broertje van die van mij, Maar ik ben vroeg weg dus zie de keuring niet.
Mag je ook buiten de ring foto's maken? Dus dat je langs gaat bij de hengsten (bij de merries mocht dat wel, die stonden overal gestald) Jaaaa ik heb nu al zin, mijn man nog niet zo, want die moet vroeg zijn bed uit op zijn vrije dag 

) KootMiraDrum schreef:Ik moet om 7.30 uur bij een Bastion hotel bij Leiden zijn, alwaar ik met Teuntje111 carpool. Afstand is ongeveer 75 km dus rond 8.30 uur zouden we er moeten zijn.
(en dan maandag om 5.50 uur weer de trein hebben voor 2 dagen Drum, dat wordt dus op zondag me de @#$#$ haasten om alvast wat foto's online te krijgen...)
desillies schreef:Pradaatje schreef:desillies ; Hoe laat ben jij er?
ik ben er rond 9.15 á 9.30 uur.
tot zaterdag!

vannacht de 2de batterij erin en morgenavond dan de derde.

en anders zeggen ze het wel

maar zo heb ik tenminste zekerheid

dobbel schreef:zo te horen een heleboel haha,
tomtom is opgehaald bij mijn ouders, ik voel me nog steeds goed, Iris is gevraagd voor de honden en de paarden zaterdag, dus het is zeker dat we komen. we zullen zo rond half 8 a 8 uur vertrekken en zullen dan rond 10 uur er zijn.
frenia schreef:nou ik denk dat ik met mijn nikon hopeloos teveel batterijen ga hebbenmaar zo heb ik tenminste zekerheid
![]()
ik heb 6gb aan sd-kaartjes = 6 x 284, maar reken nog 6 x 300 want er kunnen er meer op dan de camera eerst aangeeft = 1800 en hoeveel hengsten komen er? dan weet ik hoeveel foto's ik per hengst mag trekken...

Leonoor schreef:Sita_ schreef:Godsamme.. Wij gaan vroeg weg en om half 4 komt Bro enzo..
Euhm, gezien het feit dat we nu zonder vent komen en ik mijn dochter niet op hoef te halen, kunnen we vast wel langer blijven
Als ik nog maar thuiskom.. Want de boot ligt er ook uit..
Maar er rijden dan bussen oid.. 
We gaan straks gezellig met een clubje eten bij de Griek.. En dan morgen vroeg op

ik had het al gedacht hoor: het klonk erg pijnlijk