twee meiden op vakantie bij de vleeswaren en de baas
is erook niet !
Ik had eigenlijk dan fokveedag in hellevoetsluis,waar
macho aan mee doet,maar daar kan ik ook niet heen !
Nou dan zie ik jullie pas in bunschoten !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonte schreef:gaia schreef:Ik zou ook erg graag willen weten hoe laat het ongeveer begint, we moeten zo snel mogelijk laten weten hoe laat we die ochtend de gehuurde veewagen komen halen.
er zijn 35 inschrijvingen en het begint om 10.30u. verder zijn de tijden niet bekend.
fjordkootje schreef:Cheveyo schreef:gelukkig meer dan in Assendelft, wellicht kan ik komen das de moeite wel nu vind ik.
Je zal wel MOETEN komen, Chev. Ik moet toch iemand hebben om mijn stress op te botvieren, kan niet op Mira anders gaat ze op slot.
Oke ik doe mijn pakwerkerspak wel aan en dan zal ik je bijstaan
Bonte schreef:gaia schreef:Ik zou ook erg graag willen weten hoe laat het ongeveer begint, we moeten zo snel mogelijk laten weten hoe laat we die ochtend de gehuurde veewagen komen halen.
er zijn 35 inschrijvingen en het begint om 10.30u. verder zijn de tijden niet bekend.
Cheveyo schreef:[
Oke ik doe mijn pakwerkerspak wel aan en dan zal ik je bijstaan
![]()
Ik heb wat kunnen regelen dus das mooi (hoop niet dat ik nog een afspraak over het hoofd heb gezien, ben een zeefje..).
[/quote]

, voor het aanmoedigen van iedereen
Ik ga Mira van FK supporten
Ik ben er ook in Bunschoten met Femke en Jinty van Tinkerloos.
snowdon schreef:Ik ben er dus ook en heb het programmaboekje ook binnen!
Zag al een aantal bekenden, maar miste er ook een paar!
Kyara en Muirne zal ik niet in actie zien denk ik... balen!!