Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, die van achter is mooi, ben heel benieuwd naar de video,fjordkootje schreef:Denk ik klaar te zijn.... pfffffffff zijn de foto's van Bro niet meegekomen, komt dus vanavond.
Ik hoop dat de foto's bij de juiste namen staan........
Ik lijkgeen foto's te hebben van:
Condor van Heemstra
Shampoo Boy
St Patrick
of het moet zo zijn dat ik ze verkeerd heb ingedeeld....
Welke hengst had die meneer in dat militair-achtige pak bij zich??
snowdon schreef:Ok, ik kreeg nl het idee (door z'n bouw) dat hij zou maaien met z'n voorbenen. Maar deze foto's laten dat niet zien
Kreeg voor het eerst een positieve indruk van Moes door de foto's in dit topic
en nu was t ....
die is mooi geworden (zowel in bouw als gangen) hij showde nu ook echt enzo 
normaal hoofd niet veel hoger als schoft ook in draf, maar nu echte BINK
, ooit nog eens met een stevig ver ondertredend achterbeen en mooi voorbeen zo parmantig door dezelfde bak zou gaan
daar was ik toch ook wel van onder de indruk
--> menig voorbrenger/aanjager kon nog wel een cursusje gebruiken
miste soms wat aktie in draf
dobbel schreef:Ik ben het wat dat betreft wel mee eens, maar dat zijn allemaal officele voorbrengers, het zou een aanwist zijn als ze dat bij het ics ook eens gaan doen voorbrengers aanbieden net als bij het NTS want ik kan echt niet rennen en zeker niet in een zandbak. zo menig een met mij denk ik.
Als je witte kleren hebt en boven 18 jr bent kan je meedoen
, maar iedereen weet wel wie goed kan rennen/voorbrengen
, dus vragen ze vaak (al zeeeer ruim van te voren) diegene en regelmatig worden daar dan ook al ruim van te voren hengsten heengebracht om te oefenen enzo.
en hem dus net op momenten kan tegenhouden als t nodig is enzo, zodat ie optimaal geshowd wordt
.
en ben dus echt niet officieel
. Ik heb ook gewoon geoefend met iemand die t heel vaak deed en dan weet je wat ze willen zien en waar je op moet letten enzo....
--> zij weten niet hoe hij/zij is en dan zie je dat ze soms net teveel of te weinig tegenhouden/ jagen e.d., dat geeft ook geen goed beeld 
...
... en ik ben denk ik ook steeds meer aan t kijken ben hoe Say's draf vergeleken de hengsten is enzo
want mocht ik gaan fokken dan moet de draf vd hengsten minstens net zo zijn als die van Say natuurlijk
dobbel schreef:nou goed laten we officeel dan vervangen voor een ervaren voorbrenger, tuurlijk is het beter om van te voren te oeffenen met zo`n persoon maar ben toch best tevreden over de voorbrenger bij het nts.die deed het in iedergeval een stuk beter als ik.
ja daar kan ik niet over oordelen wie van jullie dat beter zou kunnen, maar je staat bij t ICS toch ook vrij om iemand anders te vragen
maar je moet dat dan wel zelf regelen dat is misschien een nadeel.
dobbel schreef:kijk dat voorbrengen is voor mij echt uigesloten, ik kan met mijn enkels echt niet rennen heb het toen welgedaan maar kon absoluut niet hardt genoeg moest hem toen ook echt inhouden, en bij ludie wou die niet die is wat dat betreft niet zeker genoeg en dat voelen ze direct, ik heb toen ook wel gebrobeert iemand te vinden maar dat valt daar echt niet mee. maar ja ik ga nu naar het nts en daar zijn ze er normaal wel dus dat scheelt.
, of anders had ik wel Wim of zo gevraagd..., maarja dat is altijd achteraf ge lu l...
, dus mocht je nog iets weten geeft t dan even door aan Maya
dobbel schreef:kijk dat voorbrengen is voor mij echt uigesloten, ik kan met mijn enkels echt niet rennen heb het toen welgedaan maar kon absoluut niet hardt genoeg moest hem toen ook echt inhouden, en bij ludie wou die niet die is wat dat betreft niet zeker genoeg en dat voelen ze direct, ik heb toen ook wel gebrobeert iemand te vinden maar dat valt daar echt niet mee. maar ja ik ga nu naar het nts en daar zijn ze er normaal wel dus dat scheelt.
grid schreef:Bokker Snowdon/Leon bied zich aan als Voorbrenger![]()