jacky2 schreef:De foto's vallen helaas tegen maar we krijgen ze nog van onze betere fotografen !![]()
Sorry dat ze tegenvallen
, ik heb echt mn best gedaan. Ik had ook beter eerst de beschrijving door kunnen lezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jacky2 schreef:De foto's vallen helaas tegen maar we krijgen ze nog van onze betere fotografen !![]()
, ik heb echt mn best gedaan. Ik had ook beter eerst de beschrijving door kunnen lezen
NikitaGoGo schreef:ginger18 schreef:En wat me ook erg tegen viel was dat ze vooral de meer rijtypishe tinkers graag hebben. Ik vind dit erg zonde want zo gaan de echte cobs verloren.
Daarom blijf ik ook een groot voorstander dat er een Irish Cob stamboek blijft voortbestaan, anders verdwijnt dit soort cob type helemaal van de aardbodem. Het probleem met die cobs is dat ze vaak een korte nek hebben, zich minder kunnen bewegen, een kortere rug hebben.
Maar mensen toch, al deze eigenschappen heb je wel nodig om een zware kar te trekken van de zigeuners. Laat die luxere tinkers dan maar rijpaarden worden, maar laat a.u.b. iets over om een kar te kunnen trekken.
Ben erg benieuwd uiteraard naar de foto's en andere verhalen...
.
Spetter schreef:Jee wat jammer dat sommige hengsten niet door zijn. Heb ik schijnbaar er toch geen kijk op! Er waren een aantal die ik erg mooi vond, maar die zijn niet door. Bijv. Premie, mooie hengst en niet door? Ben erg benieuwd naar de redenen waarom bepaalde hengsten niet door zijn.
Angeliekje schreef:Helaas is Boy vd Asheuvel ook niet door. En ik vind het inderdaad heel erg vreemd dat de slankere types makkelijker doorgaan dan de echte cobs (ondanks dat ik heb zelf een slanke type tinker heb
. Foto's die ik gemaakt heb vandaag zijn aan het uploaden dus straks heb ik foto's.
*edit*
De foto's zijn klaar, niet allemaal van super kwaliteit. Ik heb een nieuwe camera en de snufjes ken ik allemaal nog niet.
Link:
http://
http://www.mijnalbum.nl/Album=44TT3PVY[/url]
MET HENGST! Angeliekje schreef:jacky2 schreef:De foto's vallen helaas tegen maar we krijgen ze nog van onze betere fotografen !![]()
Sorry dat ze tegenvallen, ik heb echt mn best gedaan. Ik had ook beter eerst de beschrijving door kunnen lezen

Liezel1 schreef:iemand wat meer info over celtic?
Cayusejuhh schreef:Silas, Doran, En raven zijn echt cobs hoor! en werden door de jury erg gewaardeerd en omschreven als ras typisch! en als echte cobs met super behang. echt een voorbeeld voor het cob typ in het stamboek!
j Jammer voor degene die na de eerste ronde eruit moesten. Ben wel even geschrokken van Allart toen hij viel, en hij lijkt erg veel op Tommie. Grappig dat je dat zo goed kan zien
ik ga jullie GEK maken.
want ik zeg het niet! 

desillies schreef:zijn er nou 4 effenkleurige tinkers door??
of 5 zelfs???
volgens mij
Raven (zeker)
Silas (zeker)
Abeltje
Black Jack
Aragon
tinkiebel schreef:Ben wel even geschrokken van Allart toen hij viel
Cayusejuhh schreef:dames ik weet de uitslag van wie wel door is.. en wie niet..
ik ga jullie GEK maken. want ik zeg het niet!
, toen ik hem zag zat ik echt even van
. Wat een prachtbeest!