"onze" 4 Tinkies ... vlnr : Sally, Indy, Spetter en Sjakie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pellie schreef:een mooie tekening heeft ze, hoe ziet ze er nu uit dan?
Dus dat weet ze zelf ook niet, haal ik tenminste uit d'r berichtje. snowdon schreef:Pellie schreef:een mooie tekening heeft ze, hoe ziet ze er nu uit dan?
ze is naar haar op zoek, pellieDus dat weet ze zelf ook niet, haal ik tenminste uit d'r berichtje.
Weet niet eens of ze uitgegroeid is tot een zwart bonte of donkerbruin oid.
. Dit is Malone, mijn stoere bink. Ik heb hem nu ongeveer 1 1/2 jaar; hij is ongeveer 5. Grootste hobby is natuurlijk crossen door de bossen!!, maar in de bak gaat het steeds beter. Al met al een super tinker!!
annemarie
(scheerapparaatje stuk??)

Tinkerloos schreef:Leuke paarden voorbij zien komen!!
Maar een snor??(scheerapparaatje stuk??)
... (een scheerapparaat komt hier echt niet in de buurt van tinkers
, of ze moeten écht last hebben van een wintervacht die niet los wil laten of zo, maar
eigenlijk een grote NONO )

Alleen zn manen willen nog niet zo groeien, daar is weinig verschil te zien. grid schreef:zoek je ruzie![]()
, of ze moeten écht last hebben van een wintervacht die niet los wil laten of zo, maar
eigenlijk een grote NONO
Neenee,geen ruzie!!
grid schreef:Tinkerloos schreef:Leuke paarden voorbij zien komen!!
Maar een snor??(scheerapparaatje stuk??)
zoek je ruzie![]()
eigenlijk een grote NONO )
o ja en mooie foto's weer
. Echt niet, die snor is goud waard,
.
Indiana jij speelt vals met zoveel mooie tinkies jah
ze zijn echt waanzinnig mooi
Maar ze is zo mooi getekend, prachtig gewoon 
staat wel geinig toch
Mooi beestje hoor, nu nog foto's zonder die wintervacht. Ik vond mijn angel altijd prachtig met wintervacht, echt zo'n beertje, ik wilde echt niet dat het eraf ging. Maar nu ik haar zo zie glimmen met haar zomervacht zucht... ben nog meer verliefd op haar (ondanks dat ze nu lekker aan het uitproberen is
) dus foto's zonder wintervacht, kunnen we nog een keer lekker genieten 
ff kwijlen hoor, zou Max ook zo mooi worden? Wat een apart halster heeft hij om, is dat speciaal voor hengsten?
Mooie vlechten ook
staat je paard er zo mooi op en dan kijk jij zo... ehhh bedenkelijk 

Biancaa schreef:Sjietaah ik blijf het een lekker ding vinden hoor, ze kan dan misschien lekker koppig zijnMaar ze is zo mooi getekend, prachtig gewoon
Lekker he als de klik er is.
Biancaa schreef:Rock jammer dat je niet weet waar ze is, kan je niet via het stamboek erachter komen? ze is wel heel mooi getekend zeg!