Citaat:Nu tellen de berichten ook nog mee
Ah! Oké
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Nu tellen de berichten ook nog mee

Ik heb mijn stemmen al uitgebracht 
Dan is het net zo'n hobbelend propje te paard.. Maar goed naar mijn tips wil ie niet luisteren en heeft overal wel een smoes voor
En met dat wenden , gewoon blijven oefenen en jezelf niet te druk maken , dan komt het allemaal goed ! 
, allebei de huisjes klinken heel leuk !Ziet er ook leuk uit. Vooral zo'n whirlpool lijkt me heerlijk....
Jij ziet er ook heel blij uit !
Fijn dat Storm weer thuis is.
, maar luister naar de wijze worden van Chubby
Ontzettend in de modder liggen rollen dus....
Kunnen jullie dat nou begrijpen ???
jeanie schreef:
Ik had gister het mailtje des ga jij de western testen? zo ja dan heb je mijn beurt gekregen![]()
. Ik kan hem zelf niet testen met mijn broken ribs
.Zadel komt volgende maand naar mij
![]()
.

ribben zijn wel oke zolang ik maar niet op een paard ga zitten
.
daarna hebben we een bakkie gedaan en zijn we in een bos gaan wandelen. Prachtig weer en gezellig. Pa had zijn nieuwe gehoorapparten maar helaas werkte dat ook niet
Ik vind dat zo sneu. Lem heeft lekker door het bos gestruind met een enorme tak.
Kreeg al op mijn donder dat ik hem moest sms-en als ik zoiets nog eens zou doen. Daarna mijn nieuwe vissen, die ik van pa had, in de vijver losgelaten en een prakkie rode kool op 
Je paardebeest is gewoon een lekkere smeerpoets
Shayla schreef:Bonte : Weer mooie foto's ! Is er nog 1 bij het nieuws gekomen ?? Ik was toen niet meer thuis namelijk.....
volgens mij niet. Heb het opgenomen, maar niets ontdekt.

is het niet de eerste naam dan wel de 2e!
crazy_funky schreef:pff wat een weekend voor jou zeg, leonoor!!
hopen dat je kindje het goed doet op de kunstvoeding..
trouwens mooie naam: josephine.. die heb ik eigenlijk altijd al mooi gevonden, die staat trouwens ook op mijn lijstje voor mijn toekomstige dochtersnaamis het niet de eerste naam dan wel de 2e!
weltrusten jellie!

Citaat:Leonoor pech komt nooit alleen. Gelukkig gaat het alweer wat beter met Jip. En ik hoop dat je kleine meid het goed gaat doen op de flesvoeding. Het gaf mij een hoop rust naar een halfjaar altijd maar standbye te moeten staan want mijn dame wou geen afgekolfde melk.
Ik zag trouwens ook dat je een veulen op marktplaats had staan. Balen he als verkoper zich niet aan de afspraken houden
Maar goed, er zal toch wel iemand zijn die hem leuk genoeg vindt? 
Wat ee schattige foto's van je kindje zeg !
Jellie, nog leuke Lemmyfoto's in het bos gemaakt?