[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:12

Citaat:
Nu tellen de berichten ook nog mee

Ah! Oké

crazy_funky

ziet er leuk uit hoor dat huisje

pff wat gaat het nu snel zeg!!

Jellie

Chub, ziet er zo van voren al gaaf uit! Ben benieuwd. Ik heb mijn stemmen al uitgebracht

Vanavond gingen we naar stal. We hadden afgesproken dat ik vandaag Fluit weer eens zou doen en Jan Flan zou rijden. Fluit stond al in zijn box dus Jan was de l*l en moest gaan vangen
Toen ik Fluit uit zijn box haalde zag ik dat hij onder de drab zat. Dat verklaarde dus waarom hij op stal stond. Hij had in de sloot gelegen. Ik dacht laat ik maar gewoon wat gaan rondstappen ohz met hem. Toen ik net klaar was met verzorgen kwam de pensionbaas langs en die zei dat hij stokkreupel was, vanmorgen. Dus heb hem maar afgezadeld en op stal gezet
In de tussentijd was Jan klaar en naar de binnenbak gegaan. Ze hebben echt weer heel netjes gereden. ik wilde nog een proefje voorlezen maar t boekje was er niet dus wat uit mijn hoofd verzonnen. Zag er goed uit alleen het doorzitten is niet om aan te zien Dan is het net zo'n hobbelend propje te paard.. Maar goed naar mijn tips wil ie niet luisteren en heeft overal wel een smoes voor
Ik heb Flan lekker uitgestapt. Daarna lekker op stal gezet en wat getut.

jeanie

Even testen

Jean

chub, ook goed we hebben er hier genoeg, vast wel een over om te rijden

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:14

mensen ik taai af.....welterusten allemaaal!!!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:16

welterusten silas!!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:20

Flan : Leuk dat het nu zo goed gaat met jou voor de wagen !! Maar je mag wel aan die krullebol van je doorgeven dat ze d'r armen best wat meer mag ontspannen En met dat wenden , gewoon blijven oefenen en jezelf niet te druk maken , dan komt het allemaal goed !

Chub : spannend hoor , allebei de huisjes klinken heel leuk !Ziet er ook leuk uit. Vooral zo'n whirlpool lijkt me heerlijk....

Bonte : Weer mooie foto's ! Is er nog 1 bij het nieuws gekomen ?? Ik was toen niet meer thuis namelijk.....

Akerna : Leuke foto's en gefeliciteerd met jullie overwinning !

Dienie : Veel sterkte met deze moeilijke keuzes

Jean : Wat is Cody leuk getekend ! Echt een gaaf koppie zeg ! Jij ziet er ook heel blij uit ! Fijn dat Storm weer thuis is.

Roos : Balen van je pijnlijke therapie , maar luister naar de wijze worden van Chubby

CF : Leuke foto's van je verzorgpaardjes. Veel plezier met ze.

Saskia : Gezellig geweest op de paardenmarkt dus ! En nog maar net de verleiding kunnen weerstaan dus om die belg niet mee te nemen ??Zou wel leuk zijn , zo'n grote belg tijdens de Vijfheerenlandentocht

Ingrid : Veel sterkte met de rotsituatie op je werk.

Hoop dat ik nu niemand vergeten ben.....

Nou Shay zag er vandaag echt weer uit als mijn eigen varkentje Ontzettend in de modder liggen rollen dus....
Ik heb d'r ook nog even gelongeerd , mevrouw lag tot 2x toe weer bijna op d'r snufferd omdat ze d'r benen weer eens niet op tilde Kunnen jullie dat nou begrijpen ???

Trouwens nog zo'n uitspraak van de jury die ik niet helemaal kon bevatten.....Shay zou iets meer buik mogen hebben.......Ik heb juist zoveel moeite gedaan om hem eraf te trainen omdat ze weer eens te dik was....

Verder eigenlijk niets te melden......Ga straks lekker naar bed

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:20

jeanie schreef:

Ik had gister het mailtje des ga jij de western testen? zo ja dan heb je mijn beurt gekregen . Ik kan hem zelf niet testen met mijn broken ribs .Zadel komt volgende maand naar mij

.

als jij ook de zwarte gevraagd had dan krijg ik hem nu dus idd ipv jij,heb ik ff mazzel
gaat het alweer wel een beetje met je ribben nu?

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:22

Ik wil de bruine ribben zijn wel oke zolang ik maar niet op een paard ga zitten .

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:23

Silas welterusten!

Ik ben om 12.00 van mijn werk vertrokken. Eerst langs de super en daarna Lem opgehaald en naar pa en ma gegaan. Ik heb daar lekker worteltjes met vis op daarna hebben we een bakkie gedaan en zijn we in een bos gaan wandelen. Prachtig weer en gezellig. Pa had zijn nieuwe gehoorapparten maar helaas werkte dat ook niet Ik vind dat zo sneu. Lem heeft lekker door het bos gestruind met een enorme tak.
Jan kwam thuis in een leeg, zelfs door lemmyteck verlaten, huis en was gelijk in paniek Kreeg al op mijn donder dat ik hem moest sms-en als ik zoiets nog eens zou doen. Daarna mijn nieuwe vissen, die ik van pa had, in de vijver losgelaten en een prakkie rode kool op

Shay, bedankt voor je Flan peptalk Je paardebeest is gewoon een lekkere smeerpoets

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:32

Shayla schreef:
Bonte : Weer mooie foto's ! Is er nog 1 bij het nieuws gekomen ?? Ik was toen niet meer thuis namelijk.....

Neee volgens mij niet. Heb het opgenomen, maar niets ontdekt.
jammer.

Chub: leuk huisje. Ik heb een brief gekregen dat ik ook mijn huurwoning kan kopen als ik wil. ik weet het niet hoor. Heb het wel naar mijn zin hier.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:33

Jammer dat je de foto's niet hebt kunnen ontdekken..
Zou wel gaaf zijn als je dat kan kopen, bonte!

Ik ga zo slapen, trusten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:35

Zo, even update vanuit Biggekerke

Was een beetje vaag weekend. Rit met baggio was gister erg goed! Hij was ontzettend braaf, we hebben nog gezwommen ook.
Helaas belde mijn moeder met de mededeling dat mijn dochter totaal over de rooie was, dus ik heb het stuk Strand-Stal (6 km) in 17 minuten gereden

Daarna naar mijn moeder, kind weer gekalmeerd en gevoed (ze had maar 50 ml gedronken in 4 uur), krijg ik telefoon. Jip met uitdrogingsverschijnselen. veearts erbij, infuus erin, antibiotica, wormenkuur en electrolyten... zucht en dat op zondag!
Vandaag was ie al weer wat beter, kind snotverkouden, vanmorgen om 6 uur bij de apotheek gestaan.

Vanavond ligt ze voor het eerst in een bedje ipv wieg én heeft ze een fles kunstvoeding gehad, in de hoop dat ze wat beter slaapt. Die gebroken nachten breken me letterlijk op...

Nu nog even reageren:

Lien, hopelijk bevalt het zadel je!!

Ontzettend mooie foto's gezien van de keuring, van Mariel, Top!!

Chub, als je een vent tegenkomt met huis, trek je er toch niet gelijk bij in??

Dus we staan in TI tegenwoordig, zal idd even wennen zijn...

verder kom ik even niet, moet aan het kolven

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:40

pff wat een weekend voor jou zeg, leonoor!!
hopen dat je kindje het goed doet op de kunstvoeding..
trouwens mooie naam: josephine.. die heb ik eigenlijk altijd al mooi gevonden, die staat trouwens ook op mijn lijstje voor mijn toekomstige dochtersnaam is het niet de eerste naam dan wel de 2e!

weltrusten jellie!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:47

crazy_funky schreef:
pff wat een weekend voor jou zeg, leonoor!!
hopen dat je kindje het goed doet op de kunstvoeding..
trouwens mooie naam: josephine.. die heb ik eigenlijk altijd al mooi gevonden, die staat trouwens ook op mijn lijstje voor mijn toekomstige dochtersnaam is het niet de eerste naam dan wel de 2e!

weltrusten jellie!

dank je, ik heb dat altijd gehad met die naam

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:47

welterusten

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:49

Ik heb ook even gestemd.

Jellie arme Jan. Kan best schrikken zijn zoiets. Lem heeft volgens mij ook een prinsen leven bij jullie.

Chubby veel succes met je huisjes ik hoop dat het eindelijk weer eens mee zit met je op dit gebied.

Roos zeg die mensen van de fjord anders gewoon eens de waarheid. Hier word je toch niet goed van. Het is een paard geen koelkast.

Leonoor pech komt nooit alleen. Gelukkig gaat het alweer wat beter met Jip. En ik hoop dat je kleine meid het goed gaat doen op de flesvoeding. Het gaf mij een hoop rust naar een halfjaar altijd maar standbye te moeten staan want mijn dame wou geen afgekolfde melk.
Ik zag trouwens ook dat je een veulen op marktplaats had staan. Balen he als verkoper zich niet aan de afspraken houden.

Ik heb weer heerlijk gevolleybald (is dit wel een woord zo?). En ik ben benoemd tot aanvoerder
Dat word nog wat. Vrijdag de eerste wedstrijd.

Er waren vandaag ook nog twee meisjes van een jaar of 9 bij de paarden. Die vroegen als ze ze mochten verzorgen. Ik heb ze uitgelegt dat ik al genoeg verzorgers heb want om ze de waarheid te vertellen dat ik geen tijd heb om achter hun aan te lopen is ook wel erg hard en ik zou vroeger zelf ook altijd een verzorg pony. Dan wouden ze wel twee paarden (de grootste waar onder 1 van over de 165 cm) huren om mee buiten te rijden. Ja een klein meisje met een groot paard naar het bos. Ook toen heb ik ze maar even vriendelijk uit gelegt dat dat ook niet echt kon maar ik wel andere pony's daarvoor heb. Nou dat zagen ze helemaal zitten nu hoeften ze alleen nog maar hun ouders over te halen. Dream on meiden. Heerlijk toch als je zo onbezonnen bent en dat ook nog zonder je je hoeft te schamen kunt zijn. Nu komen ze woensdag weer en maar vragen als ik ook kom. Maar dat is voor mij niet te plannen en ik heb er ook geen tijd voor. Ik heb ze wel duidelijk uit gelegt dat ze niet in de wei mogen komen en ook er niet te dicht bij. Omdat er toch een hengst loopt en er wel heel wat stroom op het draad staat. Nu maar hopen dat ze het ook doen want ik heb er gewoon geen zicht op. Gelukkig is Mauricio heel lief maar het is toch een paard. Ze waren wel helemaal verbaast dat toen ik Mauricio riep hij gewoon kwam ook al was hij net lekker hooi aan het eten. Ja meiden dat heet nou overwicht maar dat komt vanzelf.

He hou eens op met posten want zo kan ik mijn berichtje niet plaatsen. Elke keer weer Er is tenminste een nieuwe reactie in dit onderwerp. Mogelijk wil je daarom je bericht aanpassen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:51

Citaat:
Leonoor pech komt nooit alleen. Gelukkig gaat het alweer wat beter met Jip. En ik hoop dat je kleine meid het goed gaat doen op de flesvoeding. Het gaf mij een hoop rust naar een halfjaar altijd maar standbye te moeten staan want mijn dame wou geen afgekolfde melk.
Ik zag trouwens ook dat je een veulen op marktplaats had staan. Balen he als verkoper zich niet aan de afspraken houden

Niks zo irritant nee... grom Maar goed, er zal toch wel iemand zijn die hem leuk genoeg vindt?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 21:52

He super! Ik had vanmiddag heel lief de mods gepbt of dit topic pleeeeeease in de tinker afdeling mocht, wist niet dat ze het zo snel zouden doen!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:54

Trusten Jean en Jell

Leonoor : Wat een weekend zeg...poeh....Hoop voor je dat het snel wat rustiger word ! Gelukkig gaat het met Jip alweer wat beter.

Mamauba : Jou was ik vergeten Wat ee schattige foto's van je kindje zeg !

Mariel : Jammer dat de foto's niet bij het nieuws gekomen zijn.
En.......we hebben het zaterdag toch nog voor elkaar gekregen om Shay met de oortjes naar voren op de foto te krijgen

Afbeelding
Of telt dit niet ???

Even nog een leuke :
Afbeelding
Shay vid kriebelen gewoon erug lekker !

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:56

haha die laatste!!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:57

Goedenavond!
Wat een mooie tinker Akerna! Jean hopen dat Storm snel opgeknapt is, fijn dat ie weer thuis is. Chubby, leuk huuske hoor! Jee we zijn dus de huiskamer uit. Nu maar hopen dat de mensen die af en toe posten ons nog kunnen vinden. Roos klinkt niet goed zeg van je knie Jellie, nog leuke Lemmyfoto's in het bos gemaakt?
Net terug van het werk. Morgen een dagdienst met allemaal vergaderingen, bah.
De fundering ligt er al. Morgen metselen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:57

Ook weer leuke foto's Sandra Vooral die 2e. Ze had bij die van mij toch wel haar oortjes naar voren??

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:02

Leuke foto Shayla!
Nog even een leuk fotootje gepikt van de site van de manege. Een foto van het grotemeisjesponykamp, de 4 tinkies op een rijtje.
Afbeelding
De foto is door Annemarie gemaakt