Heb zelf voor 2007 voor het laatst gesprongen. Mac heeft onder het zadel ook al een tijd niet meer gesprongen.. dus vandaag werd het toch wel weer tijd!
Ben bezig met meer over Bones te vinden, moeders kant is Vine gefokt maar die man laat echt nooit iets los over z'n paarden... Kom er wel achter! Ooit... Hoop ik...
Hij is van Steppenwolf. Moeder is Vine gefokt, heet Sunny. Ouders daarvan zijn ook bekend maar ben aan het zoeken of er daar weer meer van te vinden is aangezien de Sundance Kid in Amerika ook van Vines is en de oma van Bones Sundance Dam heet. Kan haast geen toeval zijn lijkt me maar Vine antwoordt nooit. Loretta Rawlings zou misschien iets weten maar zij kon me ook niet helpen. Ik heb een foto van vermoedelijk de oma van Bones maar ik kan daar niet zeker van zeggen dat dit ook daadwerkelijk de oma is dus plaats ik die liever niet op de website. Maar is een buckskin bonte die heel veel op Sunny lijkt dus het zou kunnen. Uitpluizen is wel leuk, zo kom je nog eens ergens achter. Heb wel haren van Sunny hier maar ken de eigenaar van Sunny ook dus dat is makkelijker.
Dit is Sunny iig, zijn moeder
VandeMol
Geplaatst: 17-06-15 19:42
wauw , mooie stamboom !
hier nog wat foto's van Redmund en zijn moedertje !