toppertjes
was pas hun eerste x crossen samen 

Eerste x picknicktafel kwamen ze niet helemaal uit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
toppertjes
was pas hun eerste x crossen samen 

M_D_H schreef:leuke foto's!!
maar haar beugels mogen wel echt nog een slag korter
gaaf galeo!!
Carrera97 schreef:M_D_H schreef:leuke foto's!!
maar haar beugels mogen wel echt nog een slag korter
gaaf galeo!!
Ik weet het, maar ik zit met een knieblessure en kan dus niet te ver buigen met m'n knie want dan schuift m'n knieschijf naar binnen en worden m'n kniebanden geïrriteerd. Hiervoor loop ik ook bij de fysio en ik dressuur ook met een brace om maar met springen wordt dat al lastiger.
was weer even fijn om alles te springen ivm volgende week, weer even een vertrouwenboost
Bart deed t ook weer super
Bij t laatste rondje in zn eentje met gevorderden hindernissen werd ie alleen wat hyper
haha

leuke foto's ook!
heb er zin in
zou wel officieel mee willen doen maar zit altijd met vervoer. Deze is hier redelijk vlakbij dus mn stalhouder brengt en haalt me.
was vooral een genot om Bart zo te zien genieten, hij vond het echt geweldig
zodra hij het paard voor ons zag vertrekken wist hij volgens mij precies wat we gingen doen en hij was ineens wakker
de hele weg heeft hij met een lekker tempo door gegaloppeerd zonder dat ik wat hoefde te doen en hij sprong (op 2 foutjes na, maar dat waren mijn fouten
zoals teveel focussen op rechtdoor terwijl je moet afwijken van de route naar rechts om een opsprong te nemen
) alle hindernissen in 1x
zelfs de enge hooiruif haha 

wat een topknolletje is t toch
oortjes erop en gaan met die banaan
Hier waren we dan ook foutloos 

uiteindelijk 16e van de 39 deelnemers geworden, voor de allereerste x en tussen de sportpaardjes was ik erg trots op ons en vooral op Bart 
) en daarna gaan we wel hoger
heb er zin in

is er eentje in Elst en eentje in Doorn.