Beledig het dier toch niet is gewoon mijn mening Vindt je reactie wat overtrokken Vindt van beide niet veel meer meerwaarde als menig ruin dus zodoende leuke ruin.
flatcoatje
Geplaatst: 21-04-12 00:46
leuke ruin wat slaat dit toch op ruin??? zijn ook mensen die het wel mooi vinden het sportieve type en ,zeggen ook niet dikke trap zakken ruin oooo wauw als ruin
Stephannie7
Geplaatst: 21-04-12 00:47
Rennie89
Geplaatst: 21-04-12 00:48
In mijn ogen neem je geen tinker om in de sport te rijden, je rijd met je tinker in de sport. Ik zou dus persoonlijk niet voor een sporttype kiezen maar voor een mooi klassiek gebouwde tinker, zoals het "hoort" in mijn ogen. Daar kun je ook heerlijk mee de sport in rijden Vind het, zo luxe gebouwd, namelijk eigenlijk geen tinker meer
stalnijmegen
Geplaatst: 21-04-12 00:49
klopt ieder zijn smaak, maar dan nog zijn er beter gebouwde dieren als deze in het sportieve type
Caily
Geplaatst: 21-04-12 00:50
Ze doen me beiden helemaal niks. Vooral die laatste, een fries met een overdosis wit?
Bij rijtypisch denk ik aan bijvoorbeeld Glen King Hill, niet aan die bovenstaande paarden. Die trouwens ook bouwtechnisch gewoon niet in verhouding zijn...
Vind ze idd ook niet helemaal voldoen wat betreft de bouw, sowieso niet ras typisch
Tinkermuts
Geplaatst: 21-04-12 07:12
ik ben het met de meeste eens dat die twee niet echt dekhengstmateriaal zijn.
luxer kan, maar ze moeten wel een vaderdier uitstraling hebben (zoals glenn of baggio, wat luxer maar wel echt vaderdieren) de eerste vind ik als je er naar kijkt idd ook net een ruin, mooi dier maar hij mist de echt hengst kenmerken, de tweede vind ik gewoon echt niet rastypisch.
Inderdaad, mij doen ze ook helemaal niets. Dan zie ik 1000x liever een Glen King Hill of Bing Naast verschil in smaak wellicht, zie ik er ook geen hengst in binnen hun type.
die eerste is Sir Ivo zoon van de mooie Candyman, doet zijn vader echt geen eer aan de duitsers houden over het algemeen meer van sporttypes, er begint sinds de laatste jaren meer een beweging naar zware types te komen gelukkig
VandeMol
Geplaatst: 21-04-12 09:05
Deze vind ik ook niet mooi ... hou toch meer van rondingen , stevige benen en een geweldige nek erop... behang is bj mij ook zeer gewenst ....!
flowerstreet
Geplaatst: 21-04-12 09:34
ik vind ze ook te lux hoe ook meer van de vanner en het cobje
Ik vind de laatste 2 hengsten ook helemaal niets.......... ik vind luxe en groot normaal gezien helemaal niet erg. Maar ik vind dit echt zwaar onvoldoende op ras.
Caily
Geplaatst: 21-04-12 10:08
Het ging toch over de wat lichtere type's? Bing is getypeerd als Vanner...
http://bolivianllamas.com/hs39.jpg Champion Gypsy Horse at the Jingle Bell Show in Del Mar, CA on 12-2-10 An "A" rated show. Champion Gypsy Horse at the Regionals in Burbank, CA on 8-13-11 Champion Stallion at The L.A. Fair International Draft Horse Show in Pomona, CA on October 2nd, 2011 No "supreme champion" class Grand Champion Gyypsy Horse at the Jingle Bell show on Dec. 1st., 2011 An "A" rated show. Grand Champion Gypsy Horse at Rainbow Royal in Burbank, CA 3-3-12 A GHSA sanctioned show!