Is er iemand met camera aanwezig? Ik zou graag eens mooie rijfoto's van Noedel hebben
patrick1994
Geplaatst: 05-01-12 00:22
Ik heb der zin in Eerst proefje tot nu toe om 14:15 mooie tijd kunne we nog beetje uitslapen Mooie volle ploeg deze keer in het M1 ga goed met best doen
carolina1278
Geplaatst: 05-01-12 09:50
cp112 schreef:
Is er iemand met camera aanwezig? Ik zou graag eens mooie rijfoto's van Noedel hebben
Ik wil vriendlief wel vragen of hij wat foto's wil maken, moet je alleen even aangeven wanneer je aan de beurt bent (ken iedereen nog niet van gezicht bij de boktnaam.... )
Wendy; jij had begrepen toch dat ik met beide merries ook voor WC rijdt? Volgens Chantal stond dat niet op de startlijst, ik heb er zelf eerlijk gezegd niet op gelet..
Pesse kan in principe binnen losgereden worden inderdaad
In Pesse is trouwens nog 1 box vrij voor de gehele dag en nog 1 box vrij voor de middag. Indien interesse, aub melden via de pb bij mij Overigens zullen de lijsten in Pesse nog wat gaan wijzigen, dus houdt deze in de gaten aub.
Ik kom hier even binnnvallen, ik denk eens even kijken op bokt of er een topic over deze wedstrijden is en natuurlijk is dat zo Heb me zojuist opgegeven voor 18 maart Heeze, met Marc
Twijfelde nog even om Anne ook mee te nemen maar die is pas 3,5 en moet nog veeeeel leren dus daar denk ik nog even over na Heb wrsch de 16e ook al een wedstrijdje onderling van onze club dus dat is dan wel weer genoeg voor Anne denk ik..twijfeltwijfel haha wil hem omdat hij nog hengst is graag voor het buitenseizoen begint een paar keer meenemen maar wel zonder dat het teveel wordt voor hem.
Super! Heb er zin in! Had eerder al eens met Hilde mee willen doen maar helaas is het daar, eerst door blessure en daarna plots overleden, nooit van gekomen. Vind koudbloedwedstrijden net zoals de friezenwedstrijden vaak veel gezelliger omdat daar plezier hebben met je paard nog bovenaan staat ipv de wedstirjdstress en prestatiedruk
Als het goed is heb je de bevestiging binnen Renske, gezellig dat je ook meedoet. De gezelligheid staat inderdaad voorop voor ons, vandaar dat we ook niet te grote wedstrijden willen organiseren, een beetje kleinschalig is wel zo gezellig.