AHHWWW... Norah heeft echt hetzelfde knuffelgehalte als Diaz (is stiekem verliefd)
Heb je echt geen recente foto leon? ben zo benieuwd!
Al is het geen kleintje Jeuk is zo zielig... Sectolin Sweet Itch verzacht iniedergeval echt super! En verder is Drainage Composium van groene os een hele fijne voor de onverklaarbare zomerexceem-achtige jeuk.. En dagelijks de schilvertjes wegkammen help hier ook heel erg
Maar was Cheyenne nog gemeten met de keuring? Ze lijkt zo petit!
snowdon
Geplaatst: 17-09-12 22:28
Charlène bedoel je Karlijn Nee die is dus niet gemeten, want ze is maar 2 jaar. Maar zowel Charlène als Freddy zijn zo'n 1.35m en 2 jaar. Freddy is toen hij hier kwam gemeten op 1.34m.
Wat een slungel-tienertje is ze zeg! lekker de lengte in aan het gaan dus
Ik dacht dat er sowieso gemeten werd op keuringen Charlene bedoel ik inderdaad Cheyenne zijn de zadels Sorry, ben moe hihi.
Je kan Norah zo op de dikke-vette-wei bij Diaz zetten als je wilt hier Staat een continue wind, ideaal tegen de mugjes, en zelfs de dazen zijn al weer weg! Dan is ze zo de breedte in hihi
Hoeft niet Komt goed. Norah staat hier geregeld in de wei aan de overkant, dan moet je ze bijna zoeken Ze is netjes op gewicht, voornl in de groei haha.
Hihi, ze houdt je wel in de gaten met het maken van de foto . Maar ze ziet er prima uit toch voor een paard wat net verhuisd is en jeuk heeft. Lekker slungeltje, maar dat was ze hier al vergeleken met die dikzakkies . Heel fijn in elk geval dat ze is opgenomen door de groep! Komt helemaal goed met haar . En weer ff ontopic: gefeliciteerd met de prijzen voor je mooie dame. Maar Freddy mag er ook zijn hoor (die ogen!).
suus_elviera
Geplaatst: 18-09-12 11:44
was een leuke tink moest veel leren en ik zoek 1 die alles al kan ze was 1.43 wl wat groot vond ik ik ben zelf 1,55 dus hoefd niet groter dan 1,36 of zo
Buffelo
Geplaatst: 18-09-12 11:49
Ik heb een kruising tussen een tinker en een Fjord, 2,3 jaar is ie nu, paar maanden terug gemeten op 1.40, sinds hij op zijn nieuwe stal staat en 24/7 op het gras staat is hij naar mijn idee echt gegroeid! Hij stond hiervoor ook 24-7 maar niet op gras waar hij goed op kon leven dus moest altijd bij gevoerd worden.
Ik ben 1.69, wat denken jullie, goed maatje voor mij? Vader is maxolo de mes amis en moeder 1.45.
Ik hoop in oktober te kunnen meten, dan kan ik het precies van een jaar vergelijken! En kijken wat ze de afgelopen maanden in de wei heeft gedaan, al merk ik kwa hoogte geen verschil haha. vooral breedte. En eerst dacht ik dat ze 10 cm gegroeit was, was het 2 cm haha..
Ik merk iniedergeval dat ze heerlijk sterk geworden is, en totaal geen moeite heeft met me te dragen.. heerlijk is dat!
Hier staat ze bij de Pre-merries van de weideeigenaar:
Oona
Geplaatst: 20-09-12 20:10
DeMolenhoek schreef:
Nou ik heb een kleintje... 1.30 Enige detail is dat ze nog maar 5 maand is....
Arwen is bijna 7 maand en nog maar 1m18...
frenia
Geplaatst: 20-09-12 21:18
mhmmm, al vaak in dit topic gekeken, maar niet echt tot het besef gekomen dat we hier ook een kleintje hebben nouja, eigenlijk valt dat kleine best mee vind ik, ze zal wel zo'n 1m40 à 1m45 gaan worden valt alleen zo op omdat ze naast zo'n grote staat die is haar moeder van 1m45 en haar vader van 1m48 al voorbij en tzijn pas jaarlingen he denk dat Lilly zo'n 1m60 zal worden, volle zus is met 3 jaar oud gemeten op 1m58 dus die hoort hier eigenlijk absoluut niet thuis, maar vond de foto's leuk voor het contrast
Bellyna is dus de zwarte (blagdon) en het "kleintje" bij ons
swaps
Geplaatst: 20-09-12 21:52
Hier staat ook nog een hengstje van 2 die 1.32 is . Mijn andere ruin is 1.45 dus die telt niet mee .