Zoefff schreef:heb er zin in hoor alhoewel dat ik hoop dt ik nu eens weer een beetje punten in mijn dressuur proef ga krijgen Lekker rijden Dan komt het heus wel goed!Ik had in september met Myrthe op 6 proeven ook maar 1 winstpunt.
M_D_H schreef:het is toch traditie dat ilona de tds opent?oh w8, baggio is niet goedOnderzoek is nu gaande
Nah Z1 he MDH... En beginnen met de M is voor Michel niet heul handig, tenzij hij wil afsluiten met de Z, anders blijf je aan het bak-verbouwen...
euhm...ja nu je het zegt wil je niet spontan eens Z2 starten zonder dat je eht weet zeg maar lijkt mij wel heul leuk
Nou, mij zou dat met Lis (nog) niet lukken hoor. We zijn er wel hard mee bezig, changementen gaan al steeds wat beter, maar voorlopig is de Z1 nog lastig genoeg...
Heuj, galopappuyementen en changementen zitten niet in de Z2... Ben wel bezig/ aan het zoeken naar iemand die een mooie kür op muziek voor mij kan maken.
WenK schreef:Heuj, galopappuyementen en changementen zitten niet in de Z2... Ben wel bezig/ aan het zoeken naar iemand die een mooie kür op muziek voor mij kan maken.euhm... die zitten toch wel in de Z2?of ben ik nu gek(ben ik ook maar goed )
leuk wel ff zeggen waar, dan kom ik kijken me is loving kur op muziek...en al helemaal als het met een koepaard wordt gereden
Ik heb er echt onwijs zin in! Leuk dat de inschrijving goed loopt!@ Michel; heb je mijn mail nog gehad?