Heerlijk om te zien al die foto's langzamerhand worden het weer allemaal wolbaaltjes. Hier nog een nakomeling van Tolkien kijken of jullie ook zijn opa herkennen Annique zag het onmiddelijk Prince van de Bombardier 3 mnd oud.
Wat is hij leuk getekend Anita. Volgens mij is het chuck
Vasthi
Geplaatst: 13-10-10 22:37
Anne-Roos met Noble, Jayney met Fenore en Ik met Cesair op de Hilversumse hei. Kijk niet over de wilde runderen op de achtergrond heen Zoon julian loopt mee
IndianaJones
Geplaatst: 13-10-10 22:40
heeerlijke foto's weer!
Wilgje...hahahaha ietsieee overbouwd maar hhahaha geweldig!
Elke!!! Daar ben je met je 2 mooie nieuwe dames!! Zo leuk om je hier ook te zien!!!
Leon ... kwam je net ook ergens anders (ander forum) "tegen"
Janet...hahahahah tis net of ik Indy zie na een ritje
Ow Monique mooie plaatjes van je net zo mooie kerels! Waar is Goliath?!? Ik beraad me namelijk nog steeds...welke van de 2 zal ik dan doen!? Hmmm
Wow mooie foto's Diny!!
Indy met z'n "hier ben ik vrouwtje, haal me gauw op ik weet zelf het pad naar stal even niet meer, maar heb zooo'n honger - blik"
Ze komt niet....ik moet zelf omlopen :-(
snowdon
Geplaatst: 13-10-10 22:41
Opa > Zippo
Gave Rav!
Fijne plaatjes, Diny
Indy met z'n centenbakkie
FireAndIce
Geplaatst: 13-10-10 23:51
Spelen in het donker
JPTinkers
Geplaatst: 14-10-10 06:26
mooi sanya en moeder en dochter voorbij zien komen die indy wat en lekker bekkie heeft ie toch
bad hairday
Dribbelkont
Geplaatst: 14-10-10 07:40
sanya wat een heerlijk veulen!!!! die aftekeningen zijn echt super!!
en clover onder het zadel!!! ziet er super braaf uit maar zit je zadel niet te ver naar voren??? ligt volgens mij helemaal op het schouder .
annita, de opa van moeders kant of van vaderskant Want van vaderskant is die al bekend, dat is Zippo
Ik denk dat bij Clover het zadel inderdaad iets te ver naar voren zit, ik vind dat bij boomloze zadels dat al hee lsnel gebeurd, dat ze naar voren schuiven helaas.
Verder mooie tinkertjes allemaal, om verliefd op te worden