Wendy, hier zijn al zo vaak plannen gemaakt en zo vaak liep het toch anders. Komt toch allemaal zoals het komt Hoop nu eens wat op te kunnen bouwen met mijn nieuwe paardje.
hee vandaag gesprek gehad op bedrijf waar ik volgend jaar kan stage lopen en ben gelijk aangenomen moet alleen nog even de preciese datum doorgeven en contract tekenen
iemand nieuwsgierig waar?
Rechter_hand
Geplaatst: 28-06-10 20:19
Je gaat toch op een manege / stal werken? Dat is toch niet zo bijzonder... Nee, ik ben niet echt geïnteresseerd...
Laatst bijgewerkt door Rechter_hand op 28-06-10 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
We plagen alleen maar. Succes en maak er iets moois van!!
guppekop
Geplaatst: 28-06-10 20:23
Bij ANKY!! Drie weken geleden had ik een afspraak gemaakt voor stagegesprek omdat ik graag bij haar wil stage lopen Maar ik wou mijn eigen stage niet in de weg wou zitten om daar een dag weg te gaan dus afspraak gemaakt voor de 28e omdat ik dan vrij was.
Dus voor vandaag om 4 uur afspraak gehad, echt een gaaf bedrijf, alles uitgelegd gekregen en heb er nu al echt veel zin in! Ik weet de precieze datum nog niet maar het is bijna allemaal rond, moet nog een contract tekenen en de datum doorgeven zodra ik die weet.
Ik mag lespoir (en murph, allebei de helft van de stage) meenemen en af en toe in een lesje meerijden!! Ik ga dan intern en 2 dagen in de week vrij gewoon. Heb er nu al zoooo veel zin in!
Toen we op het punt stonden om weg te gaan, liep anky zelf nog even langs en handje gegeven en voorgesteld. Echt gaaf!
Gefeliciteerd Evy Klinkt net als mijn oude instructeur, maar daar mochten we juist niet zo zitten. "Ge zit nie op oew scharrel, gaaj es op oew reet zitte"
guppekop
Geplaatst: 29-06-10 10:56
hihi nja herry is ook wel zo.. alleen zegt hij 'ga toch eens op je eeuhh kadetten zitten!'
duurt alleen nog wel even een tijdje... november ofzo pas
Leuk toch? Kun je je er lekker lang op verheugen...
Schimpje
Geplaatst: 29-06-10 11:27
Gaaf Evy!!!!
Hier eindelijk klaar met school, tis nog niet officieel bevestigd maar weet wel zeker dat ik geslaagd ben! En ga morgen naar de KvK om in te schrijven, start dus per 1 Juli ong. een eigen bedrijf! In training, instructie, paardentransport/koeriersdiensten en pensionstalling! (hoofdreden is dat ik mijn auto niet kwijt wil, en ik dus een bedrijf moet hebben, maar goed..)