Hé hoi, daar was ik ook weer even. Jeetje zeg wat gaat het hier hard, bijna niet bij te houden. Wat een verhaal heb ik gelezen van Sik zeg... Ik hoop dat ze snel weer een beetje opknapt, lijkt me ook erg indrukwekkend hoor als je zoiets mee moet maken.
Dan heb ik ook nog groot nieuws, ik mocht van Jessica / Dobbel het nieuws zelf komen brengen.... Ik ben vandaag bij ze geweest om naar de prachtige Kailey te komen kijken en...... ik ben verkocht en Kailey is dus verkocht.... aan mij! Ik ben echt superblij met haar. Ik vind haar prachtig en ze is ook superlief. Omdat Crosby nog niet verkocht is zal Kailey nog even bij Dobbel thuis blijven staan.
BlackZelda
Geplaatst: 01-02-10 22:23
Even bijgelezen
Sea_horse: Gaaf zeg, kaartjes voor Blof. Ben ook bij een concert van ze geweest en ze zijn live echt heel goed!
CP112: Vind het wel een errug leuk idee, de tinkerdag. Alleen is mijn tinkie nog niet onder het zadel en is het een beetje ver weg, helaas.
FitzChivalry: Hopen dat je een goede bijrijder hebt getroffen! Wanneer gaan jullie kennismaken?
Ier: Mooie foto's van Viane in de sneeuw! En verhuist naar een andere pensionstal. Heerlijk, met een bos erbij! Zou ik ook wel willen. Vrees dat ik dan nauwelijks nog zou dressuren.
Sandra1984: Hoe is je examen gegaan??
Grid: Was het cabaret leuk? Alleen de terugweg was dus wat minder (glad op de weg). Van mij mag het wel weer zomer worden. Ben de sneeuw en alle ongemakken van dien zo zat!!
Teuntje111: Duimen dat je over 10 dagen een extra roze streepje (of is dit alweer erg ouderwets ??) ziet verschijnen in het schermpje van de test!!
Bincky: Mooie foto's van leuke Pip! Wat een schattig ding is dat zeg.
Zelda verhaart wel een beetje, met name haar bles (yep, dus ook de witte haren), ik heb ook een furminator via Dubbeldun@Bokt en dat ding is echt geweldig. Bij haar ook 3 x zo goedkoop als in de winkel!
Ook nog ff een fotootje spammen Mijn knapperd in de sneeuw
heejj,, laat ook weer ff van me horen Wat kijkt jouw mannetje schattig Jessica! Dakota, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! tinkers zijn toch verslavend he BlackZelda, gaat helemaal leuk worden! toch nog iets leuks om naar uit te kijken, vandaag hoop gehoord: oma die blind word binnen 2 weken (erfelijk blijkt), ouders die gaan scheiden.. dus ik kan wel wat positieve dingen gebruiken
Mennnnnn wat een gedoe zeg. Topic 10 voor de tinkers whahahah Maarja ga ik het hier ook maar proberen bij te houden he.
Hallo allemaal. Ik ben Petra heb twee tinker dames. Whisper v Gipsy-Spirit en haar dochter van 2 Miss Serada of the Whispering-Spirit
Whissie van de zomer
Seraadje van de zomer
IK heb een bijrijdster Saskia een wereld meid Die wedstrijden nu start met Whissie, Serada staat heerlijk in de opfok in Zeeland. Bij POLLO hier op bokt, maar komt in Mei als het goeds is bij Whis op stal staan
Nou hoop genoeg vertelt te hebben en jullie te kunnen volgen