zou je misschien ook gewoon kunnen typen, dat leest wat fijner.
Cecille
Geplaatst: 23-02-09 16:14
Srry heb ik voor mijn werk aan staan ... zit te slapen zie ik zelf niet meer...heb hem er vanaf gehaald
_PatriciaH
Geplaatst: 23-02-09 16:15
Hihihi dat moet je weten...... stom hè als je niet weet wie er reageerd!! ja manlief en zijn hobby`s hè...pff Maar ooit een volgende keer ben ik wel van de partij!!
Inèske
Geplaatst: 24-02-09 11:14
Ik ben ook aanwezig!!!
Ik ga aan het secretariaat zitten blond haar hahaha
groetjes
GCofOz
Geplaatst: 24-02-09 12:16
He, er staat in foutje in het boekje.
Nr. 47 Otis. Zou een zoon zijn van Mc Brynmore Vegelin van C. en Talya Vegelin van C.
Ik zal het meteen even aan Tom Price doorgeven. Weet hij dat ook meteen
in het kort: via Sandra (crins de soie) verkocht als hengst naar luikse mensen (belgie) maar hij was daar niet happy en bleek voor die mensen een miskoop nu gekocht (opnieuw door mensen uit Luik), maar niet met de intentie hem hengst te houden, mensen vonden hem altijd al leuk en wilden er graag een mooie ruin bij (en nee, ik begrijp het ook niet je ruint toch geen ggk dekhengst sja...) ben overigens nu wel wàt blij dat ik vorig jaar Galadriël nog heb gefokt met hem
zo bedoelen we het ook allemaal niet kmd je snapt het heus wel als ie nou echt niks zou toevoegen aan het ras, of als hengst doodongelukkig zou zijn, dan zou het allemaal begrijpelijk zijn maar nu is het gewoon wel zonde voor het ras (uiteraard hoeft het niet noodzakelijk zonde te zijn voor het paard: hij ruilt het ene pleziertje in tegen het ander )
Fijn voor Brynnie Zonde voor de fokkerij, leuk dier was het!
snowdon
Geplaatst: 25-02-09 10:07
frenia schreef:
weet iemand of er inmiddels nog geupdate is aan de lijst
Celtic Mist (1.52m, v. Braveheart v/d SRR) is maandag opgenomen door Marijke en is dus zeker aanwezig!
Bonte
Geplaatst: 25-02-09 13:03
Hier nu twijfels om te komen. Heb gigantische last van mijn enkel (atrose en nu de kou), dat het niet verstandig is om weer een hele dag te staan. De volgende dag moet ik ook 's avonds weer buiten in de kou staan en ben bang dat ik dan niet meer kan lopen. Stoeltje heeft geen nut, want het zal toch wel druk zijn en als ik foto's maak, kan ik niet zitten, dus weet het nog niet zeker.