Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ier schreef:Hoor je mij zeggen dat ik dat paard vooruit sla?
Als ik een tik met mijn zweep geef, dan accepteer ik daarop geen bok van dat paard.
Ze gaat gewoon heerlijk tegen je been aanhangen.
En het is geen baaldag, het gedonder blijft aan de gang gedurende de hele hengstigheid en dat paard blijft gewoon hopen dat de eigenaar afstapt. Puur dwars gedragEen stuk verder was er nl. niets meer aan de hand.
Je kan het paard moeilijk iedere zoveel weken stil zetten.
Paard weet precies hoe ze vrij moet krijgen. Van de week ben ik er ook op gegaan. Been gegeven, één tik met de zweep en paard liep weer. Niets meer aan de hand.
Citaat:ja lange manen is veel onderhoud, ik heb ze standaard in vijf vlechten zitten want los is met rijden zoiezo niet te doen, maar ook in de wei niet omdat hij ze mee hapt met een pluk gras. En daarnaast ben ik veel te bang dat zijn vriendjes ze eraf bijten!
Sandra1984 schreef:MDH, dan zie jij een paard dus meer als een gebruiksvoorwerp dan een paard zelf!
Sorry maar als een paard niet wil lopen vanwege hengstigheid, ga je haar niet meppen met een zweep. Je kan ook er even naast gaan staan, aan de hand verder lopen en verder gaan. of niet naar buiten gaan en het eerst in de bak oplossen(zonder gemep)
Jaloezie kent een paard echt niet. Jou paard beschermd jou voor de andere paarden. Je paard zal denk ook wat hoger in rang staan dan het paard wat ie wegjaagt.
Sandra1984 schreef:MDH, dan zie jij een paard dus meer als een gebruiksvoorwerp dan een paard zelf!
Sorry maar als een paard niet wil lopen vanwege hengstigheid, ga je haar niet meppen met een zweep. Je kan ook er even naast gaan staan, aan de hand verder lopen en verder gaan. of niet naar buiten gaan en het eerst in de bak oplossen(zonder gemep)
Jaloezie kent een paard echt niet. Jou paard beschermd jou voor de andere paarden. Je paard zal denk ook wat hoger in rang staan dan het paard wat ie wegjaagt.