12 pagina's en dan ben ik vandaag nog wel op bokt geweest. De rest van de smilies reageren weer eens niet dus even zonder.
grid Het was ook echt koud. Lekker ritje gehad. Hugo ziek.
Muds Leuke pics. Klinkt als een boer, die kunnen heel subtiel zijn.
Pradaatje Gefeliciteerd.
Induna
Eevee Vervelend voor Josine en dan vooral voor de kleine die ze heeft dat lijkt me het moeilijkst, schone luier ed.
Puchje Lekker uitgeslapen. Hier luisterd er maar 1 naar haar naam en dat is Grainey. Oogkleppen daar heb ik nu nooit last van. Was de tocht waard hoor. Wat stond hij toch te genieten van jou gefriemel.
draaakje Gefeliciteed met jullie nieuwe aanwinst. Mooie pic aan de muur. Als je een briesend paard na doe dan is dat monstertje van Puck zo weg. Dat doet zeer op latere leeftijd de amandelen er uit.
ellieellende Wat ik eerst las is dat jij bij een klant op schoot had gezeten Hobje op sleeptouw.
Grit Frusterende dag schoppen ik ben er ook zo goed in.
D_Travis Schone benedenverdieping.
_janet_ Dat is balen zeg. Henkie is echt groot geworden.
Resi_lover Succes.
_Rhiannon_ Spierpijn
xingridx Fijn dat je geld terug k
snowdon Ieder de helft wat kippen betrefd. Dat is laat voor die ballen, bij Chabo en Devynn waren ze er al lang voordat ze weg gingen bij mams.
Boncho
grrr Ziet er goed uit.
Agradi echt een leuke site om op te kijken en meestal zijn de prijzen ook wel heel interessant.
Citaat:
Waar is Mirjam??
mirjam kijkt op maandag avond Grey's anatomy en De co-assistent.
Vandaag mochten de paarden in het land van John. Het was wel glad op pad want er heeft water op gestaan dus we zijn langzaam richting land gegaan een paar 100 meter verder. Ik dacht dat het wel een ramp zou worden om ze binnen te halen, maar ik floot op mijn vingers en ze kwamen al hard naar voren. Bonny was haar halster kwijt, leuk als ze op 4 ha lopen. Eerst ze maar naar binnen gedaan en toen op zoektocht en ja nog gevonden ook.
Hier zijn buiten de pompen ook bevroren, maar ik ga niet met water slepen. Ik heb ook niet het idee dat ze zo hard water nodig hebben, want als ik ze naar binnen doe gaan ze niet drinken.
Ik ga ook mijn bed opzoeken. Welterusten.
Puchje
Geplaatst: 15-12-09 01:07
Snel ff bijgelezen, maar ga naar bed Nou.. puh anders hebben Ellen en ik vrijdag ook een date, plllrftt!
Wilde ook dit nog ff kwijt:
Wat loopt ze al mooi gesloten Marleen!!! Echt wowiedepowie! Annique, geef mijn complimenten door aan Kim!
Nou vandaag dus Agradi bezoeken en een paar waterzakken halen!
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 15-12-09 08:36
Goedemorgen!
Das niet normaal hoor wat jullie op een avond kletsen
Lucy_1
Geplaatst: 15-12-09 08:40
Goeiemorgen...
Vind het ook niet gewoon meer
Knuf voor Nathalie
Verder niet echt bijgelezen... Alleen Mirjam d'r samenvatting
Vandaag krijg ik 2 logeerpaarden. Dus moet de boel weer een beetje verbouwen. Wat stallen uitmesten en Lucy en Jildou op een ander plekkie neerzetten. De veulens gaan nu naar een grote opfokstal. Maar mogen eerst nog even met z'n allen de wei in... Eerste kind alweer weg gewerkt naar school. Die kwam gister eind de middag vertellen dat hij vandaag moest trakteren op school vanwege zijn verjaardag Stond ook nog op de DA te wachten. Dus toch nog maar even snel naar de supermarkt gevlogen en wat dingen gekocht... DA kwam daarna keurig op tijd.... Toen nog koken... Opruimen... Voeren....Kids plat gooien... Biks geven... Toen was Lies totall loss... Heb heerlijk geslapen, maar zo'n ontzettende moeite met opkomen 's morgens... Zeker met die kou!
Het is idd erg moeilijk om het bedje uit te komen.... brrrrr het is zo koud!!
Trea
Geplaatst: 15-12-09 09:22
Goedemorgen,
Lekker geklets gisteravond , hoop rare dingen voorbij zien komen Puck zit ergens tussen de benen van bas(?) Ellen zit aan de tieten van Niamh en Leon durft niet aan tietjes te zitten
Een paar mensen een dikke nodig
Kerst kleren haha ik vind het ook wel leuk om me een bietje op te tutten voor die dagen, eerste kerstdag naar men ouders lekker eten met de hele familie als ik wil kan ik daar gewoon in spijkerbroek en trui aanschuiven, tweede kerstdag brunchen met John en zijn broer die allebei ook het liefst altijd in een spijkerbroek en een t'shirt lopen (al hoewel ik John al wel een bietje om heb met een lekker sportief cobert en die draagt ook wel sportieve overhemden, sporthemden noemt hij dat). Zeg ik tegen die twee "Ey heren ik heb voor tweede kerstdag een galajurk gekocht dus moeten jullie ook in het net, zeggen ze bijna in koor als jij in een galajurk(ze weten dat ik dat nooit aan zal trekken, behalve met carnaval) gaat trekken wij onze korte broek aan met een kort t'shirtje dus eigenlijk moet ik nu heel hard opzoek naar een galajurk.
Lies weer hard gewerkt, maar daardoor wel heerlijk geslapen
Wie was er nou ook al weer voor zen theorie geslaagd??? In ieder geval van harte Gefeliciteerd
Hier word de bak ook al te hard om te rijden, gisteren Desie nog wel Hobje gelongeerd althans ze heeft het geprobeerd en ik heb langs de kant staan lachen en daarna toch maar ff ingegrepen om Hobje eens goed de rondte in te slingeren en daarna heeft Desie het weer overgenomen. Sommige waterbakken waren ook al bevroren, da ga wel snel zeg.
Zo nu weer snel aan het werk.
mnkortleve
Geplaatst: 15-12-09 10:21
Goedemorgen.
Lucy_1 Lekker warm he dat bed vooral als je het zo druk heb gehad.
_Rhiannon_ Bijna verslapen.
Trea Optutten is ook wel leuk, maar het hoeft van mij niet te gek.
Ik heb toch raar gedroomd, een kalf met 2 hoofden, aan de voorkant 1 en aan de achterkant 1 en 5 poten. Er is gisteren wel een kalf geboren, maar dat was geheel gezond een stiertje, koe ging liggen toen John naar binnen kwam we zaten aan de koffie en toen zei ik al ga maar trekken toen zei hij nog dat ze net pas lag en ja hoor koffie op hij kijken en ze was idd al zo ver.
En ook nog dat de veearts een pakket spul voor Bonny had geleverd vitamine ed en alvast de zak open had gesneden de rekening er bij ruim 250 euro en ja dat kon niet meer terug want de zak was open en ik wou dat spul helemaal niet. Ik had het er gisteren met de veearts over dat Bonny niet zo lekker in haar vel zat en hij had daar wel spul voor zei hij, dat zal wel dacht ik toen overal is spul voor ik heb even op internet gekeken wat dat spul kost. ik snap best dat hij dat wil verkopen.
haha ja dat wel...als het nou nog nuttig was, al dat gepraat, maar de stapel op mn bureau groeit alleen maar en we stoppen vanmiddag al om half 3, ivm een bedrijfsfeestje Waarvan de geruchten gaan dat het op een boot is *kouddddddddddddd* dus ik ben benieuwd
Mirjam wat fijn dat de paarden naar buiten mochten. En bonny haar halster kwijt.
Vannacht heerlijk geslapen. Wilco was om 2 uur thuis, niets van gemerkt Wilco mocht uitslapen, en is nu net naar het werk gegaan. Hij moet de rooier weer uit Vriezenveen halen. 5 uur rijden met de rooier (met de auto doe je er een uur over). Henkie is vanochtend de kleine terrorist aan het uithangen
gridx veel plezier vanmiddag met het bedrijfsfeestje
mnkortleve
Geplaatst: 15-12-09 12:01
Volgens mij had iedereen een warm bed vanmorgen het is ook wel heel koud nu wel lekker met het zonnetje.
_janet_ Ze mogen gewoon elke dag naar buiten alleen nu mogen ze weer in het land omdat de grond hard is.
xingridx Veel plezier op het feestje.
Bravour zijn water is nu ook bevroren, bij Grainey en Bonny heb ik nog geen last.
Er is hier vanmorgen een ongeluk gebeurd bij de buurman voor het huis een auto op een vrachtwagen het is een hele tijd afgesloten geweest en nu zijn ze nog bezig. Het is een bekende van ons, het is gelukkig goed afgelopen ze is wel met de ambulance weg gegaan.
Vanmiddag komt de hoefsmit en vanavond hebben we kerst op school, ik ga nu maar snel mesten en een paar pics schieten het is zo mooi weer.
Weet niet hoe het met het water van Ziggy en Dundee is. Mijn ouders zorgen daar nu voor
Muds
Geplaatst: 15-12-09 12:12
Moggûh.
Angela en Janet, geniet van de koffie en Janet tegen verwachting in heerlijk geslapen
Grix veel plezier vanmiddag.
Mirjam vreemd gedroomd.
Rhiannon zich bijna verslapen...
Lies weer lekker druk
Hmm, van die ontwormingsverhalen krijg ik een beetje kippenvel
Vanmorgen weer alle mest weggewerkt (voordeel van de vorst is dat je veel makkelijker de mesthoop opklimt. Nadeel is dat je veel vaker de mesthoop op moet: met die stijfbevroren hopen is je kruiwagen veel sneller vol ), alle dames nagekeken en ingesmeerd en daarna lekker even wezen wandelen met Muddy.
Babet had 2 weken terug ineens allemaal bloederige korstjes in de kootholtes van de achterbenen terwijl ze echt nooit mok heeft. We zijn gelijk weer overgeschakeld van de voordroog naar hooi, ik heb de plekjes ingesmeerd met zinkzalf en ik heb net even gecheckt: de wondjes zijn weg en het haar komt weer terug
Nu het volgende dillemma: er hebben er een paar last van luis