Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mirjam kijkt op maandag avond Grey's anatomy en De co-assistent.Citaat:Waar is Mirjam??

Alleen Mirjam d'r samenvatting
Stond ook nog op de DA te wachten. Dus toch nog maar even snel naar de supermarkt gevlogen en wat dingen gekocht...

, hoop rare dingen voorbij zien komen Puck zit ergens tussen de benen van bas(?) Ellen zit aan de tieten van Niamh en Leon durft niet aan tietjes te zitten
nodig
haha ik vind het ook wel leuk om me een bietje op te tutten voor die dagen, eerste kerstdag naar men ouders lekker eten met de hele familie als ik wil kan ik daar gewoon in spijkerbroek en trui aanschuiven, tweede kerstdag brunchen met John en zijn broer die allebei ook het liefst altijd in een spijkerbroek en een t'shirt lopen (al hoewel ik John al wel een bietje om heb met een lekker sportief cobert en die draagt ook wel sportieve overhemden, sporthemden noemt hij dat). Zeg ik tegen die twee "Ey heren ik heb voor tweede kerstdag een galajurk gekocht dus moeten jullie ook in het net, zeggen ze bijna in koor als jij in een galajurk(ze weten dat ik dat nooit aan zal trekken, behalve met carnaval) gaat trekken wij onze korte broek aan met een kort t'shirtje
dus eigenlijk moet ik nu heel hard opzoek naar een galajurk.
en daarna toch maar ff ingegrepen om Hobje eens goed de rondte in te slingeren en daarna heeft Desie het weer overgenomen. Sommige waterbakken waren ook al bevroren, da ga wel snel zeg.
vooral als je het zo druk heb gehad.
ik snap best dat hij dat wil verkopen.

en we stoppen vanmiddag al om half 3, ivm een bedrijfsfeestje 

), alle dames nagekeken en ingesmeerd en daarna lekker even wezen wandelen met Muddy.