Goedenmiddag!
Pfoeh, wat een middag! grote groep had besloten dat ze wel van weiland konden verhuizen, dus die moest ik eerst weer vangen en terugzetten. Toen ik ze riep kwamen er al een paar aan, maar toen ik de alphamerrie meenam denderden ze allemaal braaf mee. Jes had iets te laat door dat ze alleen achterbleef en scheurde er achter aan, maar helaas ging ze de verkeerde kant op
vervolgens stond ze heel suf te kijken van 'he?
hoe komt het dat hun daar staan en ik hier nog? Help?!" 
Kudde bleef daarna donderjagen, heel gaaf om te zien! (groep bestaat uit zo'n 11 paarden)
Daarna gevoerd en de Bels uit het land geplukt. Was van plan te gaan longeren, maar ze liep niet helemaal lekker. Dus wat over de balken gestapt. Ze draaide zich wel ineens om, kreeg de lijn tussen haar voorbenen, stond erop en KNAP zei mijn longeerlijn! 
Oh ja, ik ga -waarschijnlijk- een nieuw zadel kopen! ik heb nou de BF Cheyenne, maar ik ben helemaal gevallen voor de nieuwe uitvoering van de Arizona rounded western:

ze hebben nou kussentjes in het zadel gemaakt, ideaal! Wel is er nog een drukverdelende pad nodig, maar dit klinkt wel als een fixe verbetering!
*gaat testzadel aanvragen*