ja het is wel heel raar. ze stond 9 dagen te koop, erg snel gegaan. maar ze is dan ook gewoon heel erg leuk zal haar echt enorm gaan missen. ze weet zelf wel dat er iets gaat veranderen. hinnikt nog meer als normaal en stond laat in de middag in mn armen te slapen.
Maartje sterkte, maar toch ook fijn dat ze een goed huisje krijgt! Is idd erg snel gegaan, bij mij toen ook, raar is dat he? Of je het zelf niet kunt geloven dat je het echt heb gedaan....
Fries hoeft hier niet meteen weg, er zijn anders nog wel wat mogelijkheden, maar op lange termijn wil ik geen paarden apart, dat is gelukkig ook wel duidelijk. 't Is ook niet zo dat er steeds gejaagd wordt, dan had ik er allang eerder wat van gezegd. Banbay was verder vandaag vrolijk, misschien heb ik het wel wat opgekropt/opgeklopt. Maar 't is gewoon lastig te zien dat iets voor je eigen paard niet leuk is... Bedankt voor al jullie adviezen in ieder geval.
Ben lekker in paardenwinkel wezen shoppen, tweespanleidsels, halster en menbit gekocht... Morgen gaan we weer een klein buitenritje op onze kanjers maken, kan ik ondanks dat alles rustig moet nog zo van genieten. 't Is steeds ook maar kort, maar toch, verheug me er op!
Joyce, als hij nu al zo begint... wil niet vervelend doen maar dat klinkt dan niet echt overtuigend. Mees en ik hebben ook lang ver van elkaar gewoond, je hebt toch mail/telefoon enz... Knuffel meid!
Paintlinger FURminator klinkt geweldadig o nee het is een borstel.
_janet_ Flink inkopen gedaan. Advertentie was al weg.
Grit Gelesd en Vince ging voor de wind. Tv staat in de kamer computer in de keuken gaat niet samen.
Pradaatje Zo leer je je echte vrienden kennen.
D_Travis Solex
draaakje Dat is zeker snel gegaan fijn dat je er ook een goed gevoel bij heb.
Hier Pink verdronken terwijl er toch minimaal 2 keer op een dag iemand bij gaat kijken. Verkoop van Chabo is erg dichtbij en het doet me toch heel wat meer dan ik gedacht had komt vast omdat het mijn eerste veulentje is wat zal ik dat kleine monstertje missen.pppffff
Dankje Lois! hahahaha dat geeft nog eens een welkom gevoel! Lekker shoppen Marleen! Ben vandaag ook ff bij Epplejeck geweest, moest antiklit en shampoo hebben, en ze hebben daar altijd super aanbiedingen, dus zijn er ook een paar nieuwe stalschoenen in mijn tas beland, afgeprijsd van 50 naar 15! jippie! Enne..... ga morgen ook ff zo'n furminator halen, heb ze al regelmatig in mijn handen gehad in diverse dierenwinkels, maar vond ze idd te duur. Dus morgen ff ritje richting Arnhem en dat dan combineren met een terasje!
Heb nog ff snel gezapt naar 4 en nog net john zien swingen! volgende week maar eens de hele show kijken! is volgens mij wel grappig!
Achos Mirjam! wat ongelooflijk sneu! Lijkt me ook moeilijk om afstand te doen van je eerste baby hoor! gelukkig mag de kleine van Niamh bij ons op stal blijven wonen!
Grit
Geplaatst: 29-08-09 21:48
Zijn deze borstels morgen in Arnhem in de uitverkoop Ellen??
Ze woont in Ede trouwens, die borstels kosten in de winkel ongeveer 50 euries.... zij bied ze aan voor 17.... dus ehhh daar rijd ik gerust naartoe met de purina mobiel met tankpas van baas.... hahahahaha
Ik weet niet of zo'n borstel bij Spoek werkt. Ze wordt drie keer per jaar geplukt en verder borstelen we haar nooit. Ze zit altijd super in haar vacht, alleen nu ze ouder wordt, is de vacht wat vetter en krijgt ze meer onderwol. Maar weet niet of ik met zo'n borstel door haar dikke stugge vacht kom.
ringelberg
Geplaatst: 29-08-09 22:24
goeieavond
Grit,ik heb ook net zitten kijken naat John Williams en ik zat ook steeds te kijken naar wat was weggewerkt
Joyce gelukkig heb je je bokt familie nog
Mirjam pink overleden...t zit ook ff niet mee he
verder nog iets gemist?heb niet bijgelezen
en....ik heb mn zadel verkocht 12 sept komt ze m halen dus dan op zoek naar een nevada of een arizona
Grit hoe is t eigenlijk met spoek?
mnkortleve
Geplaatst: 29-08-09 22:26
eefje03 Niet bijgelezen foei foei foei. zadel verkocht, was dit nu type met of zonder gps of hoe noem je dat?
Grit
Geplaatst: 29-08-09 22:38
Ha, jij ook al Inge , Kon maar niks ontdekken Met Spoek gaat het goed. Elke dag twee pilletjes en zo is het alweer bijna een jaar stabiel . Zou niet zeggen dat ze al richting 12 gaat.
ringelberg
Geplaatst: 29-08-09 22:40
t zadel is zonder vps,en heb ondertussen wel bijgelezen. Ik zag dat Marleen een weide probleem heeft.Ik vind persoonlijk een maand prutsmuts in je wei wel lang hoor.Dr moet toch op een gegeven moment wel een beetje rust komen.Nou moet ik zeggen dat mijn Peb(halfzus van Banbay)ookoveral weggejaagt wordt.Als ik haar terug in de wei zet gaat ze altijd rennend de wei in omdat ze iedereen wil ontlopen,toch vervelend....
Verder heb ik erg lekker gereden vandaag,ben zo 2 uur weggeweest
mnkortleve
Geplaatst: 29-08-09 22:42
Lekker zeg 2 uur rijden
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-09 22:42
Knappe Travis en Diaz
Janet kippenhok opgehaald
Mirjam eergister drukke dag gehad
Maya nopgsteeds behang van de muur aan t halen
Hihi, wat een grappige kip Janet
Leon contact gelegd
Mooie samenvatting gezien voor Ellen
Bianca 3 september een functioneringsgesprek En een aardige collega
Arme Blue
Trea op vakantie in Drente
Hihi, Leon wil Santa niet kwijt, heel begrijpelijk, vind het echt een leuk merrietje
Marleen Laptop binnen
Arme vriend van Grid John weekend weg en roze gympen gekocht
Sita nog opzoek naar een bont shet merrietje om mee te fokken
Leuk kippenhok Janet
Sita, echt leuke huiskamer hebben jullie
OMG, joyce, vreslelijk die Frans En ergens anders werken
Gossie, lieve kittens van Bianca en Chantal
Zus van Janet, Wilco en Rens gezien
Sita gister beetje bang door t weer
Ellen beetje bijgelezen
Schimpje dr weekendje Schoorl gaat niet door, door de brand
Annique op Paiti gereden OOOOH, Annique Die laatste foto in de onderdijk enkt weer terug aan Diegje die bang was om alleen gelaten te worden en niet normaal snel achter de andere paarden aanrende hihi, Smurf * ooh, of met Perfect en Paiti door t weiland crossen, en dan maar wachten tot ze stoppen en hopen dat ze niet over t hek springen
Kai een ontsteking aan z'n voorste luchtwegen
Logeerplekje voor Sierra goedgekeurd
Leuke foto's gezien van maartje
Ellen lekkere vakantie gehad
Petra voor de eerste keer voorlezen op een wedstrijd, spannend
Dagmar misschien ooit een shet erbij
Jemig, vervelend van die Fries, Marleen
Tycho morgen jarig, En Angela geen cadeaupapier, maar wel al een cadeautje
Whaha, had die "Fans" met Thomas Berge ook een keer gezien, vréselijk
Advertentie weg wat stond er ongeveer laat maar, aan jullie reacties te zie
Lastig Joyce
haha, vriendin van Dagmar een Solex gekocht
Super Maartje, maar toch ook wel gek En zaterdag al, jeutje, da's snel
Bij Mirjam een pink verdronken
Zoo, hehe, eindelijk klaar Vandaag Paiti gereden En een Proefles gehad van Kim, die ook pallie inrijd, was erg leuk, en Yaartjepaardje deed het super voor haar doen
Trouwens, is denise nogsteeds "weg"
mnkortleve
Geplaatst: 29-08-09 22:44
Resi_lover Zo jij heb je best gedaan.
Grit
Geplaatst: 29-08-09 22:46
Advertentie; man wilde een paard voor je kopen en onderhouden. Je mocht dit paard als eigen beschouwen. Kleine wederdienst was dat je een keer per week met hem naar bed moest . Denk dat het een grapje is geweest.
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-09 22:47
OMG, wat een Idioot Triest zulke mensen, "een Grapje"
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 29-08-09 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt
mnkortleve
Geplaatst: 29-08-09 22:47
toch wel lachen zo'n advertentie had graag gereageerd.