Wat knap van Dana en jou! Vaker doen nu he

Hier nog geen veulen! Al 4 dagen hars en nog niets! Staart is al lang slap, banden slap, kling lijkt me ook al flexibel en grote dikke hangtieten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chimello schreef:Misschien een stomme vraag he maar ik heb vrijdag middag m'n zadel meegegeven aan een meisje om te passen en ze heeft netjes betaald, ze zou in het weekend passen en me wat laten weten. Nu gaat ze vanavond of morgen voor de tweede keer passen, maar ze liet niets horen tot ik het vroeg en eerlijk gezegd dacht ik het dezelfde dag al terug te krijgen. Maar ik was op school dus heeft ze dat tegen m'n moeder gezegd. Nu vind ik meermaals passen niet erg (het is boomloos, past sowieso op haar type paard) maar dan had ik op z'n minst een reactie verwacht. Ik heb namelijk ook niet echt zin na een week ineens m'n zadel terug te krijgen, of is dat normaal dat passen zo gaat? Heb het zadel al een keer uitgeleend om te passen maar het dezelfde dag ook netjes terug gekregen. Eigenaar reed met verkeerd dekje en daarna niets meer gehoord maarja.