Dikke stress gehad van middag. Jeej Emira staat op ijzers voor! En ze was super braaf. Daarna dachten we dat ze een slokdarm verstopping had. Dierenarts erbij gehad maar hij kon niets vinden. Nu hopen dat ze het niet heeft. Ondertussen galoppeert ze in de wei en eet goed dus er is niets meer aan de hand
Echt was heel erg schrikken! Jemig alles kwam bij dr neus er weer uitzetten. Nadat ze alleen werd gezet zonder dr vriendin kwam door de stress alles eruit dierenarts kon niets meer vinden. En ze ontsnapte uit de bak door onder het lint door te kruipen heb haar nu betrapt
Gelukkig wel maar heb flink in de piepzak gezeten. Maar heb een hele leuke pensionstal die als er wat met een paard is er extra op letten de andere pensiongasten.
Spannend patrick! Mooie trailer zeg! Ja ideaal zo'n onderhoudsvrije trailer lijkt me. Ik heb zelf nogsteeds geen rijbewijs, we hebben nog geen sterke auto, dus een 'echte' trailer staat als laatste op het lijstje haha
ik zal bidden dat het allemaal weer goedkomt met aslan.dat hij straks weer lekker rond kan racen op de weide met patrick en whisper.
vandaag weer even les gehad.t gaat stukkie bij stukkie beter,maar wat valt t me tegen dat ik een slecht evenwicht heb.mijn coordinatie is ook niet alles,en volgens stalhouder ligt daar t grootste probleem.Ik probeer t gewoon allemaal goed uit te voeren,maar t dan ook goed doen is wat anders.vandaag al eigenlijk zo goed als zelfstandig gereden,wel als veiligheidsgevoel de longeerlijn eraan. al met al wordt ik steeds enthousiaster,hopen dat dat er ook toe leidt dat ik ook echt een beetje goed kan rijden.