iti schreef:uhj... moet ik me nou schamen?ik zal es googlen
Nee hoor dat hoeft niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik weet niet alles.. ik wist ook niet dat je op een ezel kon rijden, of nja.. wist niet dat mensen in nederland dat ook deden
is er ook een specifieke reden waarom je een muildier wilde?
)
)
)
dus weer die zweep loeihard op zijn neus gemept... en hem uiteindelijk met moeite in de k bak gekregen... met moeite het zadel af gekregen...

, wat een scheetje zeg! Hou je ons op de hoogte met foto's de komende tijd? Ben heel benieuwd hoe Bobby uitgroeit

).
Totaal niet mijn manier van doen, maar dit was echt te gek voor woorden gewoon en je kan dat paard moeilijk in het bos laten staan. 

Verrassing
Saartje, mijn konijn, heeft jonkies gekregen
voor wie wil weten waarom moet dit maar even lezen
: [JH] Lastig en ongemakkelijk 

) en ze moet nog wat beter voor t been worden. Ik moet haar echt een beetje " wakker " maken. Ze is echt heel koel in t hoofd haha,beetje te. Been maakt geen indruk, zweep maakt geen indruk. Als je een tikje geeft heeft ze zoiets van mwah.. sla me maar hoor.. ik loop gewoon zoals ik lopen wil. Ze komt steeds mooier in de spieren, alleen de achterhand moet nog wat meer.
Ik ga zo met de meiden van stal naar Hypo Fryslan in Drogeham, ff kijken. Ben benieuwd!