Ik ben wat betreft paarden ook weer lekker bezig School ging al, nu heb ik met de paarden en met werk ook weer een aantal doelen gesteld en knopen doorgehakt.
Volgende week komt dan eindelijk de zadelmaker, ik heb het betreffende zadel al sinds augustus, maar past niet en stelde het elke keer uit. Volgende week komt ook een persoon die mij komt helpen met mijn grondwerkskillz, denk wel erg goed voor Nigel en mij.
Ook heb ik wat betreft werk een doel/target opgesteld. Ik wil per week minimaal 5 lessen geven. Dat is niet moeilijk te halen, maar wel lekker als dat ook lukt (vooral ook financieël, eindelijk wat zekerheid daarin) . Ik merk dat ik steeds zakelijker word, en dat is fijn Ik ben nu ook in een positie om 'nee' te verkopen, en dat geeft soms veel verlichting Niet meer de drang om elke potientele klant binnen te MOETEN TREKKEN, maar gewoon relaxed als die persoon besluit verder te kijken Ja, gaat lekker
Puchje
Geplaatst: 22-10-09 23:39
Trusten Chantal!
Grit
Geplaatst: 22-10-09 23:41
Puck kletst gewoon door. Ik ben er nog (even). Klinkt goed allemaal Fijn dat het allemaal lekkerder loopt.