Ik ben stapel gek op hem . Heb me nog nooit zo comfi gevoelt bij iemand als bij hem, zou het liefst dagen in zn armen liggen
Maarja, ik hoop dat ik snel me rijbewijs heb, en dan maakt het me niet uit als ik snachts moet toeren, mag alleen niet met de trein van mn ouders savonds. En auto natuurlijk wel..
Grit
Geplaatst: 29-08-09 20:01
Dan zou ik het niet uitmaken . Gewoon zien hoe het loopt, uitmaken kan altijd nog.
Joyce; Een beginnende relatie moet leuk en spannend zijn, en niet vol met twijffels en angsten.... Als je verliefd bent ga je iemand niet zomaar vergeten op het moment dat je niet fysiek bij elkaar kan zijn.....
Maar dit doet pijn zeg.. En dan zegt iedreen dat ze zulke vriendinnen zijn, maar toch zit ik hier alleen, te janken als een klein kind. Terwijl hun naar feestjes moeten.
De mensen die vanochtend naar Sylke zijn komen kijken hebben vanmiddag gebeld. Ze willen Sylke graag kopen. Ik heb er helemaal een goed gevoel bij, ze hebben meerdere tinkers en shetlanders. Sylke mag er lekker naar buiten. De nieuwe eigenaresse (klinkt gek) gaat net weer paardrijden en heeft goede begeleiding. Ze gaat volgens mij vooral lekker veel buiten rijden. Ben heel blij dat ik zo'n leuk plekje voor haar heb kunnen vinden, maar vind het wel heel moeilijk. Waarschijnlijk word ze zaterdag opgehaald. Mijn lieve zwarte bolliewollie... Gelukkig heb ik Avelyn nog
ellieellende
Geplaatst: 29-08-09 20:41
Dat klinkt idd als een super fijn huis Maartje, kan me voorstellen dat het erg dubbel is, maar voor jullie allebei een superoplossing. Vandaag is er bij ons op stal ook een paardje opgehaald in een vergelijkbare situatie. Voor zowel baas als paard het beste, maar wel moeilijk! Ik heb tegen haar ook gezegd dat het voor beide de beste oplossing is en dat ik er enorm veel respect voor heb!
Grit
Geplaatst: 29-08-09 20:43
Och Maartje, wat is dat dan snel gegaan. Heel fijn dat de nieuwe eigenaars een goed gevoel geven. Maar wat zal deze week nog raar zijn