maak me zorgen om mijn pluizebeest kat.. hij is al de hele dag niet thuis geweest.. Niks voor hem. Eigenlijk is hij altijd wel in de buurt, heb hem al heel vaak geroepen maar zie hem nergens. Normaal komt hij ALTIJD als ik hem roep... Hopelijk issie gewoon een fikse wandeling aan het maken ofzo en komt hij vanzelf weer terug..
ellieellende
Geplaatst: 08-06-09 16:33
feestje was super, oma snapte niks van de werking van zo'n digitaal fotolijstje en was uiteindelijk tevreden met de uitleg dat ze het dan maar als een computer moest zien....
He Dagmar, poezebeest op avontuur? kater of poes? krols of op jacht naar krolse poezels misschien? Heb geen kat, maar begrijp van vrienden van mij dat ze een bepaalde periode in het jaar altijd een beetje avontuurlijker zijn aangelegd!
1 ding weet ik zeker; van muggen heb ik voorlopig geen last!
Ik ga mezelf maar ff bijelkaar rapen en oplappen om toch maar ziek zwak en misselijk (nouja niet misselijk maar die staat nou eenmaal in het gezegde ) braaf naar mijn oma te gaan Ff een ibu achterover slaan en dan komt het vast goed
Ondanks dat oma het ding niet begreep, vond ze m wel leuk??
Ja hoor! Super idee van Ingrid. En 2 vliegen in 1 klap, want mijn moeder vond het ook zo leuk, dat ze er ook 1 wilde voor haar verjaardag, dus vandaag nummer 2 ff gekocht! handig!
Zometeen lekker sprrrrringen! hopelijk word ik daar weer een beetje fit van!
dat hoop ik dan maar.. dat hij dat aan het doen is.. er lopen hier wel knappe poesjes rond heb ik al gezien..
maar goed ik vind het niks dat hij er neit is, das echt mijn kindje, hij volgt me overal. net een hond. als ik thuis kom dan staatie nog net niet te kwispelen maar het lijkt er op
Lucy_1
Geplaatst: 08-06-09 16:46
Even een mopje tussendoor
50 jaar getrouwd
Zegt opeens een man 'Lieveling willen we nu nog eens doen zoals 50 jaar geleden. Een gezellig romantisch etentje met ons tweetjes in ons blootje'.
'Ok', zegt de vrouw
De man zegt: 'ga jij je voorbereiden in de badkamer dan doe ik dat in de slaapkamer'.
Zij kleedt zich uit, kijkt in de spiegel en ziet dat er beneden alleen maar grijze haren te bespeuren zijn. Vlug neemt ze haar mascara en begint héél dat bosje beneden zwart te verven.
De man kleedt zich uit in de badkamer, kijkt in de spiegel en denkt, dat hangt er daar beneden ook maar slapjes bij. Hij neemt een klein houten plankje, legt het onder zijn slappeling en draait er plakband omheen zodat alles flink recht blijft staan.
In de kamer aangekomen bekijkt de man zijn vrouw verbaasd en zegt 'Voor wie ben jij in de rouw'?
De vrouw iets geïrriteerd antwoordt wat chagrijnig: 'Voor die dooie die daar op die brancard ligt'.
ellieellende
Geplaatst: 08-06-09 16:47
_janet_ schreef:
Sem vind alleen Poekie lief, de rest lust ze rauw
Dodge is bang voor katten Als ze wegrennen, wil hij er voor het beeld wel heel even achteraan rennen, maar als ze stil blijven zitten bewaard hij een veilige afstand. katten die honden gewend zijn, vind hij dan wel weer grappig om aan te snuffelen, maar hij zal ze niks doen!
Heb je al met iets lekkers staan rammelen buiten Dagmar? meestal zijn ze toch niet ver weg?
heb gerammeld, geroepen, mijn kattenfluitje gedaan (ja die heb ik ) en gesssmmsmsmst..
afwachten maar
ringelberg
Geplaatst: 08-06-09 16:48
nou,ik heb met mn collega gepraat en gevraagd of er iets was,en of ze misschien een beetje moeite met mij had,nee hoor niets aan de hand,en de rest van de middag een en al vriendelijkheid. ik snap er niets meer van.Ben wel opgelucht dat ik er over begonnen ben,al lost t niets op.nou ja....
Jeetje Rom das mooi Kees Uit Tinte
Bubl,misschien zit ie wel in een schuurtje opgesloten of zo.Die oude van mij doet dat ook nog wel eens.
_janet_
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-09 16:49
Poekie en Sem spelen vaak verstoppertje. Sem rent dan achter Poekie aan in de tuin. Poekie rent snel onder de struiken. Sem kan hem dan niet meer vinden, en loopt weg. En Poekie springt boven op Sem en rent dan achter haar aan
Liesbeth lig helemaal in een deuk
Lucy_1
Geplaatst: 08-06-09 16:49
Krijg altijd heel veel mopjes via hyves van een pensionklant....
ja dat dacht ik ook al, maar zou neit weten waar, neit bij mij iig..
fijn dat de middag iets beter ging, je kunt iig elke keer vragen als ze vreemd doet en je negeert!
Vanmiddag ahd ik trouwens een blunder.. was aan het dweilen geweest, had de achter deur open gedaan, en werkte zo naar voren. doe ik wel vaker, dan ga ik via de voordeur eruit en loop ik om dan is het achter al weer droog. Dus nu ook, Deur klapt dicht, ik loop vrolijk om. oliebol.. schutting op slot.. Ow my god..
Ja dan maar klimmen, allemaal kinderen heel vreemd naar mij aan het kijken, (die schutting is zo gammel als wat dus ik durfde eigenlijk niet maar goed moest wel) Dus kon neit zo gemakkelijk omdat dat ding alle kanten op wiebelde.. maar tis gelukt hahah leer voor de volgende keer