Spannend Sas, ben benieuwd
Horen het vanzelf wel.... 
Fijn dat je weer wat fitter bent Siet
Vond het gister echt niks met je... 
Gave foto's Joyce!
Heerlijk he 
Subtiel Leon. Subtiel

Idd fijn dat de boel weer binnen is Lies. Hier ook. 76 pakken stro. T is niet mooi van kleur, maar wel goed droog. Enfin. We hebben tenminste stro...
Leon kan trouwens best koken hoor
(zodra ik appelmoes hoor, moet ik gelijk denken aan : Jij ook altijd met je patat en appelmoes, zo wordt het nooit wat met onze relatie
briljante reclame
)
Heeej Ingrid. Krijgen we uitgebreider verslag van Scotland? Evt. met foto's?

Vanochtend weer heerlijk op het strand gereden
Eerst om 8 u Annelies (Delerium) nog van de boot afgehaald, richting Groede naar de camping waar de peerden stonden ( http://www.hetplatteputje.nl/) Ponies gezadeld en richting het strand. Was weer behoorlijk laag water, maar lekker gespatterd, nog wat gecrossed
Goed uur over het strand gereden en toen weer terug naar de camping. Daar even rook (ikke niet hoor
) en drinkpauze gehouden. Toen er weer opgeklommen en naar huis gereden
Heerlijk gekletst en gewoon genoten van het weer. Het is ook weer écht zomer nu he
Ik kan hier zo en onwijs van genieten 
Bij thuiskomst nog ff op terras wat gedronken, daarna weer naar Groede gebracht voor m'n auto en wat paaltjes / waterbak die ik uitgeleend had aan Astrid de vorige keer dat ik er was. Ook nog de spullen van Annelies. Haar nog op de boot gedumpt, en toen weer naar huis. Lekker buiten gegeten op het terras onder de kastanjeboom met uitzicht op de wei. Dewi was weer lekker tegen de bomen aan het beuken om appels en peren naar benee te doen storten
Cassie sprong nog in de put (we hoorden ineens *plons*
) om af te koelen