Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
grrr schreef:Gadverdarrie, ben net bij Banbay geweest, maar wat staat hij er beroerd bij zeg!
Ik ging z'n stal in, en hij draaide zich echt van me weg, 't duurde echt even voor hij kwam. Dat is nu precies waar ik erg bang voor was, dat ik z'n vertrouwen erg zou schaden. Z'n koppie laat hij helemaal hangen, en met z'n achterbenen stampt hij steeds naar z'n buik. Tijdens het bijkomen van de narcose is hij met het opstaan met z'n hoofd tegen de stalwand aangevallen, zit nu dus ook een wond. Pffft... moest echt even slikken, bleef het liefst de hele middag bij hem zitten.
Het gaat ook nog niet echt goed, zoals ik al zei is de kans op buikvliesontsteking nu een groot risico, en daar komen ze het eerst achter doordat de temperatuur oploopt. En dat is bij hem nu het geval, hij heeft wat verhoging! Nog geen hele hoge koorst, maar ze schreven alles netjes op, en vanaf vanmorgen was het gestegen. Doodeng dus, en de spanning is nog lang niet voorbij.
De wond was niet meer met verband om tegendruk te geven verbonden, en bleef op zich wel dicht zitten nu. Maar die verrotte buikvliesontsteking, als hij dat krijgt, daar ben ik zo bang voor. Nou, VA zou bellen als de temperatuur bleef stijgen, dus pffft... krijg er enorm de zenuwen van!
Verder ook effe niet bijgelezen sorry.