wat zin herman en ewok toch een leuk koppeltje.maar heb dan ook een zwak voor cavia's
hier gaat alles zo zijn gangetje.gister lekker gereden en vandaag heb ik rienke lekker gemasseerd met een massageborstel en goed gepoetst.morgen ga ik weer lekker rijden,helaas geen les.die mw is nl ziek.jammer,maar dan oefen ik wel op de buiging van het hoofd.in stap gaat dat aardig,in draf wil linksom nog niet zo,maar dat komt ook omdat been geven links niet echt fijn is nu,nog steeds last van een spiertje wat vastzit.... t is voor ons allebei nieuw,dus extra lastig.komt wel
_Clocloken_
Geplaatst: 20-02-17 00:21
Zo genoten van mijn topper daarnet oke ik voelde dat het even geleden was maar wat regaeerde hij goed op m'n been en wisselde mooi van tempo. Zelfs men vriend kon er even op stappen
Fijn dat je zo geniet met Rienke Ellie.
Ja wat een heerlijk filmpje Shelly! En fijn beeld na dat ontploffen inderdaad
Veel beterschap Pauline!
Wat leuk Herman met Ewok samen en een leuke actieve Feike zo te horen!
Wat fijn allemaal die brave paarden zeg! Zo opstappen en weg rijden na een lange tijd.
Kim ziet er ontspannen uit. Fijn dat jullie zoektocht naar een zadel dan eindelijk kan beginnen!
Hier vandaag xaf lekker gelongeerd. Hij deed het echt heel goed. Ga nu proberen elke week zeker 1 keer te longeren, zodat hij die streken niet weer te pakken krijgt. En daarbij is het erg goed voor hem natuurlijk.
hier was het erg nar weer,met idd ook die vieze wind.maar met het rijden had ik er weinig last van. lekker veel geoefend met hoofd naar binnen buigen tijdens het rijden.stap gaat eigenlijk best goed,maar in draf valt dat vies tegen,maar oefening baart kunst
wat leuke fotos komen er voorbij en leuke cavias. ziet er goed uit kimley was genieten zekers? hier druk met werk en daarom weinig tijd voor de paardjes
Kon vanavond eindelijk weer rijden, maar bij de eerste keer draven verrekte ik al iets doordat hij weg vloog. Hij was zo aan het klieren. Stond er ook zo weer naast, helemaal klaar mee.
_Clocloken_
Geplaatst: 21-02-17 23:29
Vandaag ook weer met mijn lieverd gereden. Mijn vriend kon even wat foto's maken
Oei Mandy wat doet hij dan?
Wat een knappe dame heb je toch Niene
Fijn dat hij zich deze keer goed liet longeren Shelly.
Wat leuk dat jullie weer aan de slag kunnen Kimley!
Vervelend mandy. Misschien de komende tijd wat grondwerk/rechtrichten gaan doen. Dan leert hij jou te vertrouwen en als leider te zien. Ook krijg jij dan meer zekerheid waardoor jij weer meer vertrouwen in hem krijgt. Ook kan je bv de HO = HO er heel goed op zetten. Als ik HO roep staat Storm gelijk stil. Soms wel vervelend voor andere die erop rijden en dan van draf naar stap willen op een Ho, hahaaa. Dat is een humm bij ons hahaa.
Maar ik zweer echt bij grondwerk. Daar kan je zoveel uithalen en mee oplossen.
Cas blijft echt heel leuk. Jullie zijn ook een leuk stel samen.
Zosamaja
Geplaatst: 22-02-17 08:50
Heerlijk kimley dat je na zo'n tijd zo weer weg kunt rijden! Hadden je die tijd niet gereden omdat je zadel misschien niet meer goed lag of?
Leuk dat je vriend meegaat naar de paarden clocloken!
Mooie plaat niene! Dat halster staat ook erg goed
Doet hij dat vaker mandyy of eerder wanneer het zo stormachtig is zoals nu? Of als hij een tijdje heeft stilgestaan?
Ja dat is hier net zo jane. Ho = stilstaan. Hoe vaak ik wel niet hoor dat mensen van draf naar stap willen en dan ho zeggen.. uiteindelijk als dat dier er een keer vandoor gaat ofzo dan helpt ho roepen niet omdat het niet meer stilstaan betekent maar ook stap of draf dus alsnog beweging. Ik heb malibu voor de kar ook beleerd en ik wil dus wel heel duidelijk die rem houden. Tot nu toe gaat dat goed.
Pauline.. ik had helemaal geen passend zadel dus ik kon daarom niet rijden Nu heb ik 1 boomloze die ik van een stalgenoot kan lenen en zondag komt de boomloze zadelpasser om te kijken wat er het best bij mij en mouse past ;o
gisteren trouwens nog een waaierig ritje gemaakt ,de heen weg met tegenwind er niet opgezeten, ivm de vrachtwagens die naderen van achter en we dus niet hoorden ,en het ontbreken van een fietspad wel zo veilig .. verwaaide coupe
gister was het weer idd nog niet zo verkeerd,vandaag is het gewoon niks. wel even naar stal geweest.toen ik net kwam,waren ze al druk bezig met mesten.ik heb aangeboden alles water te geven en aan te vegen.staleigenaar is nog steeds ziek,dus nu helpen we allemaal een beetje mee.ook nog met een ander paard door de bak gestapt.het water stond aardig hoog in de sokken.
rienke nog gereden,ging nog best netjes al zeg ik het zelf