Haha Janet, dat ken ik, Blue doet ook altijd met alles mee... heel lastig... maar heel schattig! Ik ga slapen jongens, moet het nog wel even 3 dagen volhouden he?!
Ja die foto kan ik me nog wel herinneren! Zal ik morgen eens bellen met die klant van me Janet? of dat katje niet voor minder mag verhuizen? was echt een mooi lief katje, ze hebben er nog 2, maar het zijn van die echte liefhebbers met dus een hele goede papa en mama met stamboom. Grootste deel van het verkoopgesprek gaat daarover, en dan zeg ik na een half uur koetjes en kalfjes; ehm ik heb dit en dit, kopen? en dat doen ze wel altijd! hahaha Maar goed, kan eens voor je informeren, de katjes zijn super sociaal, want ze lopen tussen de honden rond in de winkel en worden dus ook steeds aangehaald enzo
Heb je eigenlijk ook schildpad met wit Maine Coons????
ellieellende
Geplaatst: 14-12-09 23:31
snowdon schreef:
Niet? Is een imikimi met onze kerstsfeer....
ow ja ikimidinges werkte maar de helft van de tijd op mijn flaptop ivm allerlei beveiligingen van me werk uit
grrr
Geplaatst: 14-12-09 23:31
3 dagen... dan vakantie.
Onze hond wil altijd wel naar buiten, maar die heeft dan ook een dikke vacht... Maak me meer zorgen om 1 van onze eigenwijze kippen, die loopt altijd los, en slaapt in de boom naast ons huis, zou ze niet doodvriezen? Anders maar opsluiten... Nu echt... slaap lekker!
Kippen redden zich wel. Maakte me ook zorgen over mijn krulveertjes. Omdat ze niet zon dikke dicht verenkleed hebben. Ze hebben altijd in een geisoleerd hok gezeten, en nu niet. Maar ze vinden het prima.
grrr
Geplaatst: 14-12-09 23:33
Hoop ik... ze wil echt niet naar binnen 's nachts.. we hebben haar al vaak opgepakt in het donker en bij de anderen gezet, maar ze vindt het gezelliger om 's avonds bij ons naar binnen te loeren denk ik...
Ik wil (ja ik wil zoveel ) ooit nog eens een driekleurpoesje.... en ben fan van lang haar.... en Maine Coons zijn een schitterend ras Maargoed, laat eerst deze heren die we nu hebben maar eens gezond oud worden.