Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bedankt voor je uitleg!

.
wel verschijnen, toch?
.Grit schreef:En dan zijn wij maar met z'n tweetjes. Terwijl de meeste ook nog kinderen en bijbehoren mee moeten zeulen.
Die passen er niet meer bij als ik en Hotze op vakantie gaan..
.
Grit schreef:Wat trouwens helemaal erg is. In de zomer een weekje weg met de paarden. Paardenspullen mee, rijspullen mee, reserverijspullen mee voor het geval van zomerse stortbuien, normale kleding mee voor zon en regenomstandigheden, toch ook maar die trui en jas![]()
![]()
.
Nu is het in ieder geval wel duidelijk; geen paarden en warme kleding!
ze wilde wel wát eten, maar niet van harte. Flynn schrokte alles op, die heeft nergens last van
Ik had de boxdeur open laten staan, hoor ik achter me *schuifel schuifel* Sjokt Jessie zo langs me heen richting staldeur. Die had het al weer gezien op stal
en reageerde wel op geluiden, maar verder is ze heel teruggetrokken. Ze blijven dus vannacht lekker binnen staan, morgen zet een stalgenootje ze buiten en dan ga ik tegen de middag even kijken. Als ze dan nog niet goed is gaat ze gewoon nog een nacht op stal. 

Want je weet maar nooit...
Gelukkig heb ik een voorkeur voor grote auto's
Maya schreef:...Gelukkig heb ik een voorkeur voor grote auto's
Ja dat scheelt grote auto al kan die ook vol

en jessie vanacht nog binnen toch wel fijn dat dat kan! en dan morgen worden ze weer buitengezet ... *duim duim* dat het snel over is!
Grit schreef:taart![]()

, en heb er eindelijk geld voor !! Berdien schreef:Oeh lekker taart! Maar helaas, de spekkies moeten er toch echt af he![]()
Net even gekletst met de staleigenaresse, er komt morgen een ronde baal in het land, en als de rillingen over zijn gaat Jessie lekker weer in het land. Heb er alle vertrouwen in
!! grid schreef:Grit schreef:taart![]()
Dan moet je morgen naar mijn verjaardag komen dan krijg je taart
)