Irene... jij kan ook dichter bij mij komen wonen hoor
Leo... King is een heerlijk ventje... Lekker aan het ravotten met Ben... Hij doet het verder super en ik geniet van hem... November is alweer snel hoor Heb gereageerd in je topic...
Wat een heerlijke foto's Leon....
Luitjes... ik haak af.... Rugje trekt het niet meer....
Liesbeth, rustig aan met je rug he? Je zult je wel een beetje machteloos voelen ja, zoveel te doen, en dan kun je niets...
Wat zijn de foto's van jullie kudde weer gaaf Arjan en Leon! Gisteren ook bij Kascha geprobeert, die lag ook languit, en kon er... (I love her!) gewoon lekker op gaan zitten. Voelt als zoveel vertrouwen he?!
Sita; Ik wist niet dat het tussen jou en Amy effe niet lekker gaat, had ik hier ook, anders gewoon even lekker laten staan?
Angelique: Ik heb ook zin in morgen.... mooi weer, gezellig en mooie foto's!
Maya: Weer een heerlijk verhaal van jou, lees ze altijd met veel plezier, en vaak een lach!
En ik maar denken dat die Tobias een paardje was Wat een schatje Paste hij niet in je handtasje Peet Sterkte meid, is ff een dalletje waar je in geraakt, is ook niet niks in 1 week die 2 prachtmeiden onder te brengen. Maar we vliegen er zeker een keer mee naar toe, zal ze zeker missen Als je knuffels nodig hebt, kan je die van Ietsen ook krijgen hoor, tot je meiden weer terug zijn Je weet waar mijn grote vent staat Is wel een genot ze op de foto's te zien. Schitterend genomen. Hoe is het eigenlijk nu met mijn kleinkind Hoorde dat ze was uitgebroken met kleine shettepet
wat een prachtige fotoos komen er voorbij, ik vind die van jou met Shiloh erg gaaf leon.
lekkere kont van Peet hihi
hier paar lekkere daaggies gehad, eergister op de motor weg met hubbie en daarna superfijne buitenrit met Qannick, heerlijke rijpaardje dat, en gister ons witte speedboot monster te water gelaten en de hele dag gezond en gevaren,k lekker hard, was heerlijk weer ervoor.
Ja Sas, er komen hier hele mooie kontjes voorbij Moet zeggen dat dit wel een gezellig topicje is hoor Al kleppen ze wel veel af, zou haast een boek kunnen worden Maar ben gek op nieuwtjes En natuurlijk ook nieuwsgierig Moet ook nog steeds een keertje naar je toe komen. druk druk druk
Maar nu we het toch over kontjes hebben, ik heb er hier ook nog 1 voor jullie Saskia lekker luieren met Jameson
Sita; Ik wist niet dat het tussen jou en Amy effe niet lekker gaat, had ik hier ook, anders gewoon even lekker laten staan?
Ja, ik ga me dr niet teveel meer mee bezig houden in de zin van werken met dr.. We botsen teveel op t moment en dan krijgen we alleen maar stresssituaties..
Heb goed geslapen vannacht, wel nog veel liggen hoesten.. Maar ik ben een stuk fitter dan gister! Kan ik dalijk vol goede moed naar de Open Dag..
Ik ga Ziggy zo wassen. Daarna ga ik een schrikparcoursje uitzetten. Altijd leuk voor Ziggy. Dundee vind er niet veel aan, want die is nergens bang voor.
Goedemorgen! Leuke foto's voorbij zien komen! Mooie Whis! En mooie Shan Peet, Lies Sita, zullen de hormonen wel zijn Voorderest niet veel blijven hangen, heb hoofdpijn
Wij gaan straks nog even op pad met Snow en Chay, ben net al even wezen kijken en ze stonden rustig Whisper had de leiding al wel overgenomen in de kudde