Als je het niet gebruikt hoe kan je dan al die topic's volgens?? Misschien ligt het wel aan hotmail. Ik krijg net wel tweemaal een bericht van TP maar dan weer niet over dit topic. Nou ja ik zoek even of er meer last van hebben
pffff ik zit nog steeds met die arme meid in me hoofd, haar lieve mooi paardje..... En nog wel gestorven, toen ze haar van de ene op de andere tafel wouden verplaatsen arme sense
Ik hebvandaag besloten dat ik de 19e april (tinkerdag) toch maar A dressuur ga rijden. Boncho loopt net weer goed en denk dat dit beter voor hem is. De galop is zowieso al moeilijk dus laten we het voor nu maar rustig houden voor ons allebei....
Ik vind het ook zo sneu voor d'r Sense is nou ergens waar het fijn is, maar voor Splash..
Ik kruip m'n bed maar eens in, nogal moe. Probleem is alleen dat ik niet weet of we nou morgen wel of niet college hebben, en ik anders dus voor niets om kwart over zes op sta Toch maar even op zoek
Avond!! Al een beetje zin in zaterdag allemaal? Ik wel Heb vanavond heerlijk in de buitenbak gereden, vind ik zo fijn Morgen zit Misty al weer op 240 dagen, schiet mooi op joh! Ga nu eventjes wat bijlezen
Joyce al wat beter met de ogen?? oogpijn is zo vervelend ik weet dr alles van
Vreselijk van Sense.. heel verdrietig..
En Berdien ik kan me zo in jou vinden heb ook spinnenfobie, (wat moet ik dan in godsnaam in stallen hahaha) gelukkig gaat het steeds iets beter maar bah wat vind ik dat monsters..
wij hebben verrassend weinig spinnen in de stallen. En ik weet ze te ontwijken En op stal hebben we nooit van die mónsters als die we thuis hebben Ik vermoed een complot
Zo, ik mag 3 uur later in Groningen zijn. Dus ook zo'n 2 uur langer slapen
Gisteren super leuke foto's geschoten van Hugo en zijn maatje....Die waren heerlijk meidenluchten aan het ontdekken in de bak en de 1 na de ander stond te flemen.... Zo mooi om te zien... Heb echt gelachen om dat spulletje...