http://www.youtube.com/watch?v=z-xPdU4elLI
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

helemaal goed Janet. Denk dat ik maar niet ga

timokyana schreef:Maya: endurance, gaaf zeg. Jouw Aman is ook van alle markten thuis volgens mij.
Wij eissen natuurlijk volledig verslag met foto's
You name it. I've tried it. Dressuur (tot L). Springen (tot 50-60 cm, meer lef heb ik niet). Aangespannen, en daar is ze eigenlijk dressuurmatig beter in dan onder de man, maar ook hindernissen een beetje. Western kent ze ook de basis. Paardenvoetbal hebben we ook al gedaan
Ook erg lachen. Enige wat ze niet kan is Vrijheidsdressuur want daar vind ik zelf geen bal aan
Handpaard rijden... pffff 
Oordopjes kunnen misschien ook verstandig zijn
En verder gewoon gaan!!! Is leuk joh
sterkte met Banbay we duimen voor je

Ach wie weet ooit
Ben nu weer druk met dressuurwedstrijden inschrijven zondag mogen we weer 
Arjan wordt Jumpmaster (in pietenpak)
onze pers hadden de vorige eigenaren ook voor 400 gulden gekocht (stond zo mooi op de vensterbank
), maar die mensen hadden hem dus verwaarloosd/ mishandeld (omdat ie niet op de vensterbank wilde en in de weg liep enzo
) dus kregen niks
en Pist-off dat ze waren 
nu geen kat meer 
vooral als er ook van die vette dragsterachtige "trekkers" met vliegtuigmotoren enzo meedoen
VEEL PLEZIER!! 
wel zin aan! maar vet jammer dat juist in dit weekend die keuring is.. zou er graag heen willen, maar helaas. 

Waarom zou kind en hond niet samen gaan
idd dan moet je hem niet verwaarlozen en kind leren wat kan en niet kan enz enz enz ... Vind het alleen maar goed als kinderen met hond/ dier opgroeien daar leren ze veel van 
eerst wilde ie nog wel zijn frustraties van school e.d. thuis botvieren op deuren enzo of afreageren op zusje enzo, maar nu de hond altijd blij komt begroeten lijkt ie de agressie/ frustraties meteen kwijt te zijn en gaat ie daar lekker mee spelen/ wandelen enzo
What's the problem

zulke dingen blijven je bij