[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:10

Sterkte Maya en veel plezier vanavond Jilleroo!
Flettie nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

Hier een westernsingel met gesp en pin, foto van de rechterkant
Afbeelding
en zo zit hij dan als hij vast is aan de linkerkant
Afbeelding

Je hebt ook nog een singelbevestiging met alleen een knoop maar die kan ik even niet vinden op google.

SuperRoos

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:34

keevagirl, het zadel staat dr prachtig!

de nieuwe roundskirt is ook wel leuk, maar zo heel round vind ik hem niet eens, vind hem nog vrij lang
fig heeft echt een extreem korte rug, zadel wat ik nu heb is echt heel kort en rond hihi

jellie, wij zijn veel goedkoper uit met het vlas... echt stukken goedkoper
lekker op fabio gereden en jan op flan, hoe vaak in de week hebben jullie eigenlijk les? best vaak he, goed hoor
zou met dit weer vanmiddag lekker gaan mennen in het bos hihi, of kan dat niet daar, dan zou ik gaan rijden in het bos!

bonte, leuk verslagje, goed werk hoor
leuk je nichtje op die tink ook, lekker met 1 touwtje, lekker ontspannen
en die muurschilderingen, echt gaaf!

wenk, lisje al best last van dr buik, wel lekker gister middagje vrij

desillies, zn hoeven zien dr mooi uit nu, waren eerst echt van die uitwaaiers he, mooi hoor nu!

chubby, lekker genieten van je m&m's hihi

flettie, roy dus weer lopen over 2 dagen, mannen doen daar altijd zo zielig mee, haha mn pa ook, die deed of ie doodging na zn liesbreuk haha, met migraine aanval ook, ging die naar het ziekenhuis haha ik ben ook wel erg he
leuke foto's van flet, zie al een buukske, leuk hoor!

mamauba, ja het is wat met die vent
misschien kan je afspreken als je dr zou nemen dat je dr eerst een spuit tegen de wormen geeft en dat je dr een week later op komt halen, dan heeft hij de wormen op zn land...
vandaag leuke menrit, veel plezier

cheveyo, handig geregeld zo met de da en de entingen
balen dat je na de revalidatieles zo'n pijn hebt gekregen, toch ff een klein terugslagje dus hopen dat het snel minder is, heb je nog pijnstillers of niet?
en vreemd van die dieetiste, sommige mensen kunnen dat heel goed, zo'n sfeertje creeeren
mooie zadels plaats je zeg hihi
die knoop die je bedoelt is de stopdas toch, hoe heet dat in het engels tie strap ofzo kan dat, misschien kan je hem daarmee vinden
heb je volgende week trouwens anders een keer tijd, of is er dan geen mooi weer meer hihi

maya lekker rustig aan doen dus, moet ik ook altijd hihi

zo, mn zus is vandaag jarig dus beneje ff broodje eten met opa en oma
straks fysio weer, denk dat ik fig lekker een dag laat staan in het heerlijke zonnetje, vind ie vast een keertje goed
ga ik morgenochtend na stappen wel lekker buiten rijden
wou nog wat dingen zeggen maar vergeten
slecht geslapen, echt lang wakker gelegen en beetje steken in mn been, zal wel weer overgaan...

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:35

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:39

Heb geen pijnstillers meer op het menu maar gister toch weer een gepakt, hield het niet meer van de pijn.
Volgende week kan ik wel even kijken wanneer ik plek heb. Dinsdag valt weer af haha.
Moet ook 2 dagen van 2 uur gaan maken volgende week, kan eventueel wel daarna bij jou komen. Even kijken hoe we dat in kunnen plannen.
Nog gefeliciteerd met je zus! en sterkte met je been meis.
Tie strap is alleen het stukje leer/nylon om mee aan te singelen, de stropdasknoop is idd wat ik bedoel. Kan nog steeds geen plaatje vinden,ga even verder zoeken.

Chubby, ik las nog een vraag of we op Chubby wilden rijden. Als het in te passen is zou ik wel een stukje op haar willen stappen eventueel, alleen als je het red natuurlijk.

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 11:40

Yep die foto van jou is het, goed gevonden Roos!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:17

Ff niet zoveel tijd om te reageren... Druk hier met werk en ben overzicht een beetje kwijt

Net gelunched met collega's. Is toch ook wel gezellig. Mannen gingen toepen (of toupen?), altijd wel schattig om te zien hoe die kerels zich dan kunnen vermaken als kleine kindertjes

Chev, je kunt vast wel ff rijden hoor! Misschien dat ik dan heen niet met jullie meerijdt op de kar, dan kan ik Chubje klaar maken...

Ga vanaaf ff bij wat autootjes kijken. Kennis van m'n broertje handelt en heeft gisteren een bups 2e handsjes binnen gekregen van goede kwaliteit.

Zitten ook wat dieseltjes tussen. Dat werd me al aangeraden, omdat ik zakelijk toch al gauw een 25.000 km per jaar rijdt.

Geen mail gehad overigens

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:20

Ik doe eigenlijk altijd de tie-strap, vertrouw meer op zo'n knoop dan op zo'n pin/gesp... Heb altijd het idee dat die pin eruit schiet. Of het prikt tegen je been aan.

Overigens zal ik je, Nicole, nog even een route naar Snowdon's stal doorsturen. Heb je het liever per PB of per mail? Jacqueline, jij gaat gewoon mee met de kar, zoveel haast hebben we niet!

Vandaag alleen de ochtend gewerkt en ga zo naar stal, eens een buitenrit, zal ons goed doen. Heb echt geen zin meer om te dressuren ofzo in de bak, maar helaas is er vaak geen andere optie in de avonduren. Of toch maar weer western?

En kleine Uk gaat met de grote hengsten mee naar de hengstenweide Met 4 hengsten in een in tweeën gesplitste wei. Wordt wel elke middag/avond een klein stukje lopen met Uk en Esteban om ze binnen te halen... Maar anders staan ze maar 3 a 4 uur per dag op het zandstukje, omdat ze dan in groepjes omstebeurt moeten. Er staan straks nl 6 hengsten (Uk, andere shet, esteban de sp. arabier, 5-jr kwpn, 2-jr kwpn en een 2-jr paint), die nog her en der verspreid staan, maar waar ze op de andere shet na allemaal weg moeten.

Een heel gedoe dus nog... En het was nog niet zeker wanneer, dus ik ga zo eens kijken of Uk binnen staat, op z'n zandstukje of al op de wei... Want Uk was natuurlijk weer bepalende factor ivm de omheining

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:23

Als het rijden niet past dan is het zo hoor Chub, no problem.
Succes met autootjes kijken vanavond, hoop dat er iets bij zit voor je.
Heb je nu al def. ja gezegd tegen je baas? Tot wanneer heb je je zakenauto?

Leon doe maar even per mail want pb is nog niet optimaal. Wil je de beschrijving sturen naar cheveyo@planet.nl. Rijd ze vanmiddag, heerlijk zo even het bos in, geniet er nog maar even van!

SuperRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:25

cheveyo, balen hoor dat je toch weer een pijnstiller hebt moeten pakken
ik hoor vandaag wanneer ik volgende week fysio heb maar kom maar met voorstellen wat mij betreft
op donderdags hebben we dus vaak dat trainingsmiddagje, alleen als je dat leuk zou vinden om te zien kan je misschien dan komen
anders hebben we het smiddas vaak alleen bij de paarden

leon, lekker buiten rijden

chubby, hopen dat er een leuk autotje bij zit

net met hondjes gewandeld en heb het idee dat ik uren kan slapen, zul je zien ben ik vanaaf kapot kan ik juist weer niet slapen hihi

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:27

Chub, wat is toupen/toepen??

Chev, mail komt er zo aan... Overigens ga ik niet naar het bos hoor, dat is me te ver weg

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:28

Groot voordeel is dat Chubje nu zo gepoetst is! Alleen benen/ sokken zien er niet uit door de modder. Staart en manen houdt ze hopelijk ff schoon, die heb ik gisteravond in de zilvershampoo gezet

Als we niet zo'n haast hebben, ga ik lekker mee op de kar! Vind ik wel leuk! Manege- eigenaar vond het juist wel leuk als je met Snow en wagen naar de manege komt, geloof ik! Ben benieuwd of hij Snow en kar zal komen bewonderen (heb zo'n vermoeden).

Lease- auto moet ik 30 november inleveren... Vanmiddag ook ff met baas praten, hij kan een ex-lease auto voor me kopen met flinke korting. Is ook een leuke optie..

Kaartspelletje Snow... Snap er nu eindelijk wat van... Mijn ex heb ik het jaren zien doen, maar dat ging vaak veel te snel (en dan zat ik erbij met wat wijntjes *hik*). Nu met boterhammen en soep was ik wat helderder...

En oke.... Ben toch wel echt druk met al die vlindertjes... Vind collega eigenlijk stiekum wel leuk en betrap mezelf steeds vaker in de omgeving van copieerapparaat (naast zijn kantoor)....

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:33

SuperRoos schreef:
cheveyo, balen hoor dat je toch weer een pijnstiller hebt moeten pakken
ik hoor vandaag wanneer ik volgende week fysio heb maar kom maar met voorstellen wat mij betreft
op donderdags hebben we dus vaak dat trainingsmiddagje, alleen als je dat leuk zou vinden om te zien kan je misschien dan komen
anders hebben we het smiddas vaak alleen bij de paarden

Ik ga wel proberen om dan donderdag te komen Roos, hoe laat is dat trainen? Dan probeer ik of ik daarvoor kan gaan werken.

Oeps Leon niet naar het bos, maar wel lekker buitenrijden!

Ben website aan het doen, veel te mooi weer voor maar goed moet eens af...

Gister mijn eerste scrappagina ooit gemaakt, tijdens het maken helemaal gaaf maar achteraf is hij toch nog niet helemaal af en ben ik iets vergeten in het begin...slim van me. Mocht de spullen van een vriendin gebruiken maar dan kan je toch niet helemaal lekker freubelen zoals je wilt, straks pak de dure dingen ofzo, ben er nog heel niet in thuis. Ben echter wel verslaafd nu.....dat gaat weer geld kosten of heel handige ideetjes om geld te besparen (gaat even op google zoeken), oh nee moest website doen...grrrrrr

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:34

hihi wat doe ik hier eigenlijk? ik hoef heel niks te kopieren....huh!
Gezellig mee op de kar Chub!

Baileys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:38

Haha Cubby, wel een beetje cliché hoor, bij de kopieermachine

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:43

of er OP

Oeps ehum solly, last van een flashback

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:43

Ik krijg allemaal rare ideeën van Jacq bij de kopieermachine naast het kantoor van de VUT-er (edit: Ik ben zo te zien niet de enige!)

Chev, wat is een scrappagina?

*voel me nu net zo'n nieuwsgierig kind haha *

Chub, snow is ook vies hoor en hij heeft afgeschuurde manen en sokken...

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:44

Chev schrijft wat ik dacht en toch maar niet schreef, haha!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:44

What the hell zijn scrappagina's?

Jullie zijn echt erg!! Breng net een stapeltje lege enveloppen naar de frankeermachine Hoezo doorzichtig... Kon lekker nog een keer lopen!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:45

Citaat:

hehehe... Vertel!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:48

Oke... Niet allemaal tegelijk gaan kijken: bezoekersaantallen worden bijgehouden en dat staat zo raar.

www.vandevenbv.tk
dan smoelenlijst oid.
staat 'ie tussen (let op onderlangs scrollend namenbalkje)
Edit: 6e foto

Cheveyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:49

haha humor, auw auw lachen doet pijn hihi.

Scrappagina is allemaal dingetjes en foto's op een stuk papier plakken (liefst van 1 thema of kleurgroep) en er dan naar kijken en zeggen : Ohhhhh wat gaaf !! maar achteraf denken, "Getsie, er mist iets!" en dan net zolang blijven bijplakken dat je achteraf denkt " ships, dat is nu net weer iets te druk..." maar het nadeel is, dat je al hebt zitten vastplakken haha. Zo maak je verschillende pagina's en die doe je in een soort fotomap/boek/ordner om te bewaren en te laten zien. Soort grote zelfmaakkaarten met foto's. Heel gaaf om te doen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:52

Chubby schreef:
Citaat:

hehehe... Vertel!

oke, maar ik ga niet alles uit de doeken doen hoor, het is wel internet hiero
Ik was 22 en had een nogal bewogen relatie achter de rug, baas gaf me mijn zelfvertrouwen terug en zo groeiden we naar elkaar toe. Het begon bij masseren tijdens mijn (eerlijk) dagelijkse migraineaanvallen en eindigde met een ander soort massage dagelijks. Kantoor was aan huis dus tja......alles bij de hand, koelkast, vrieskist, wasmachine, en een gevuld kantoor met meubilair......(baas was toen 34....errug veel van hem opgestoken hihi).

Heb al weer veel te veel verteld...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:54

Ik zal maar niet informeren naar wat voor zaken hij je precies heeft geleerd he Chev Zal wrs niet allemaal zakelijk zijn geweest

Tsja... Wat zal ik zeggen... *Mark, heb zo'n hoofdpijn!*

SuperRoos

Re:

cheveyo, trainen op donderdag is zo tegen 1 uur half 2 zeg maar...
zou wel leuk zijn maar kijk eerst maar of het kan met de planning en met eventuele pijn...

jullie zijn lekker bezig hier trouwens haha
met kopieerapparaten enzo

nou ik ga zo naar fysio, maybe tot strakkies!

Cheveyo

Chubby schreef:
Oke... Niet allemaal tegelijk gaan kijken: bezoekersaantallen worden bijgehouden en dat staat zo raar.

www.vandevenbv.tk
dan smoelenlijst oid.
staat 'ie tussen (let op onderlangs scrollend namenbalkje)
Edit: 6e foto

Yep kan ik inkomen Chub!