. Hier was Jack redelijk netjes nog, terug geborsteld en de heren hun stallen uitgemest
. Zitten nog nog even op de weide en ik zie nog wat ik eventueel straks ga doen met hun. Misschien terug een ritje, weet het nog niet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Zitten nog nog even op de weide en ik zie nog wat ik eventueel straks ga doen met hun. Misschien terug een ritje, weet het nog niet. 

. Vandaag dus terug gaan rijden met Jack 8,36km in 1u15 afgelegd. Die was in draf zodanig traag bezig dat ik hele tijd heb doorgezeten maar ondanks dat oke tijd nog voor de 2de keer sinds een lange tijd, kan alleen maar beter en sneller worden dan
. Dit weekend liefst nog 1x 8 km en dan zit ik op 24km (ietsje meer) voor trainingsweek 1
. Bedoeling is het totaal aantal km'ers wekelijks verhogen
.
.
Laat hij een nuttige hobby zoeken.
!
!!
. 

. Wat niet op het filmpje staat maar heb draf en galop ook gedaan met hun 2'en, in galop is Cup sneller en moet ik 'm inhouden
. Mijn voorgevoel zei sinds gisteren van "pak hem mee" dus ja maar geluisterd en aangezien hier 2 rijstroken zijn afgesloten nu had ik de ruimte in het begin en tegen dat we even over moesten aan een kruispunt om daarna het binnenpad in te gaan (waar geen verkeer kan komen) had die het al aardig door wat de bedoeling was
.
.