Hier was Jack redelijk netjes nog, terug geborsteld en de heren hun stallen uitgemest . Zitten nog nog even op de weide en ik zie nog wat ik eventueel straks ga doen met hun. Misschien terug een ritje, weet het nog niet.
jorretje
Geplaatst: 05-03-15 20:41
Duurt lang hoor Sheryn... go Chi!!!! veulentje veulentjeee!
Khaleesi lijkt erg op dr mama!
draaakje
Geplaatst: 05-03-15 20:50
Mijn merrie stond "standaard" 4 weken te harsen, dan nog een weekje dat de melk eruit spoot en dan kwam er eens een keertje een veulentje kijken
Jack netjes schoon gebleven
En Gijs een heerlijk modder monster :p
Na mijn werk de tuin lente-klaar gemaakt, alles gesnoeid en de blaadjes eruit geharkt. En ik heb een moestuintafel gekocht voor mijn AH plantjes Volgende week heb ik vakantie, laat dat lekkere weer maar komen
Nou goed weer laat maar komen, zo lang het niet te warm is ook direct . Vandaag dus terug gaan rijden met Jack 8,36km in 1u15 afgelegd. Die was in draf zodanig traag bezig dat ik hele tijd heb doorgezeten maar ondanks dat oke tijd nog voor de 2de keer sinds een lange tijd, kan alleen maar beter en sneller worden dan . Dit weekend liefst nog 1x 8 km en dan zit ik op 24km (ietsje meer) voor trainingsweek 1 . Bedoeling is het totaal aantal km'ers wekelijks verhogen .
Als het uitkomt morgen eventueel eens gaan joggen met Cupcake .
En de stalker is terug... Anderhalve maand later zat hij me gister weer in de game te stalken.
Nimby
Geplaatst: 06-03-15 10:45
Domme vent Laat hij een nuttige hobby zoeken. Wat moet je er nu mee? Negeren?
Hannah nog gefeliciteerd achteraf
Jack weer lekker aan de bak, wat zijn zijn oortjes leuk
Beterschap voor die dunne beige poes!
Veulen en mooi weer, zou fijn zijn als ze tegelijk kunnen komen. Spannend hoor!
Mooie foto's van Khaleesi!
Vanaf vanmiddag gaat mn dochter iedere vrijdag voor een shet zorgen bij ons op stal. Een schattig bruin bolletje. Ze mag er op rijden en lekker poetsen enzo. Woensdag zijn we wezen proberen en kennismaken, ze was helemaal blij. Dus ik kan ook meedoen met jullie shet-ervaringen !
Hier hebben we ook heul veel moestuintjes van de ah gespaard, je krijgt er hier 1 extra bij de zelfscan dus als ik 's ochtends even een broodje haal krijg ik er ook een (of 2 als je een erg aardige kassier treft).
Vorig jaar hadden we rucola geplant in een bak in de tuin, maar die hebben we toen niet volledig geoogst (dat wordt best wel een grote plant dan), dus die heeft vollop zaad ontwikkeld (heb wél zaad geoogst). Nu komt er dus ineens allemaal 'onkruid' op tussen de tegels in de tuin.. Blijkt dus rucola te zijn .
Lekker, rucola! Wij hadden een tuintje tot de kippen erin kwamen
Ik ga aangifte doen, meerdere mensen hebben het nu al gezegd tegen me dus valt niets anders te doen. Ik ga alleen een melding maken, mocht ik hem tegenkomen kan ik de politie iig bellen dan weten ze waarom.
Ik ben heel benieuwd. Ik ben wel eens met iemand mee geweest om aangifte te doen van zoiets. Hij stuurde haar ook appjes en fb berichten dat hij 'zo voor haar deur zou staan'. Maar we konden geen aangifte doen, omdat er geen directe, concrete bedreiging was geuit. Die persoon zou altijd kunnen zeggen, maar het was gewoon vriendelijk bedoeld. We konden wel een melding maken. Dat kan altijd, begreep ik. Dan is je zaak bekend en als hij echt voor de deur staat en doet raar en je belt, komen ze direct. Bij jou is België toch, misschien gaat dat anders.
Toch te bizar voor woorden. Moet ie eerst voor je deur staan...
chimello
Geplaatst: 06-03-15 12:33
Ja, normaal moet er eerst iets gebeuren voor ze in kunnen grijpen. Nu is hij echt zo'n lafaard die alleen online durft te stalken maar ik zou niet vreemd opkijken als hij ineens in de stad "toevallig" mij tegenkomt, snap je? Thuis durft hij denk ik niet maar hij is een creep dus het zou wel kunnen. Maar echt, er waren ongeveer 50 servers om op te spelen, alleen al in mijn game modus, een modus dat hij echt haat. Hij houdt dat niet meer dan 5 minuten vol. En die kaart waar we op speelden doet hij ook nooit. Dus het was bewust. En dan heb je in een game 12 mensen in een team en je kunt met 4 mensen in een squad zitten. Ik zat met 2 anderen in een squad, je hebt bv A, B, C, D squads, ik zat in de laatste dus als je joint wordt je automatisch in de eerste gezet die nog niet vol is, dus A, B of C. Hij heeft zich bewust naar D geswitcht voor een minuut en daarna weer naar een andere squad, zodat ik kon zien dat hij in m'n squad zat. En anderhalve maand gewoon na die hele gebeurtenis van blokkeren etc. Ik kan niet bewust aangifte doen met klacht want dan wordt hij aangesproken en kan zijn werk erachter komen (security... ironisch he?) en als hij z'n werk kwijt raakt dan kan hij nog leiper worden... Dus kan alleen een melding maken. Klasgenootje zei ook al misschien zijn er al meldingen over hem want hij had een foto van zijn vriendin van 5 jaar terug op z'n telefoon staan en wij zijn zelfs al eens langs haar huis gereden dus dat betekent dat hij haar ook nog in de gaten hield. Daar denk je niet aan ter plekke, je denkt gewoon ah toevallig dat ze hier woont en we hier langs komen. Maar voor mij kan hij opdonderen, hij ging gewoon m'n vrienden lastigvallen online. M'n broertje sturen dat ik hem gepijpt had...(waar hij later wel stuurde dat dat niet waar was - ik heb al die berichten bewaard dus kan alles fijn bewijzen) Ik heb hem uberhaupt nooit aangeraakt en m'n broertje heeft alle berichten tussen ons gelezen waar zo ontzettend duidelijk te lezen is dat ik iedere keer weer probeerde van hem af te komen. Dus die berichten heb ik ook allemaal. Mocht het er ooit toe komen.
Hij had al een keer gezegd toen ik hem al eens verwijderd had van goh als ik meisjes al wegjaag met mijn karakter moet ik echt eens naar mezelf gaan kijken. Schijnbaar niet gedaan.
Lori
Geplaatst: 06-03-15 15:43
Pfft na 1,5 maand toch terug wat een rotstreek.
Dankje! Morgen hopelijk nog de laatste 8km en dan zit ik aan mijn weektotaal. Hopelijk zit ik terug op 1u15 of sneller. Nu eens de borstel er over heen gaan halen en de stal snel uitmesten .
Die moestuintjes hebben gewoon een eigen topic zag ik! Voor mij niet weggelegd. Pas als ze onkruidentuintjes gaan verkopen
chimello
Geplaatst: 06-03-15 21:01
Gekken lopen er helaas genoeg rond Ben vandaag aangifte gaan doen maar ze hadden het erg druk met een verkeersongeval dus ik moest maandag terug komen.
Leuk voor je dochtertje Nimby, kan ze heerlijk ervaring opdoen
Zo goed bezig Lor, zag het filmpje van jou, Jack en Cup net op fb, zo schattig
Pff eng die stalker Sheryn, wat een creep...
Hier Dusty weer eens uitgebreid gepoetst, viel het me net op dat de ene kant van haar uier veel meer gevuld in dan de andere kant. Ook haar banden voel steeds slapper aan
Lori
Geplaatst: 07-03-15 20:22
Dankje Claudia! Echt trots op hun 2'n vandaag, Jack die super braaf rechtlijnig liep en heel braaf zijn overgangen maakte zonder gedoe en dan Cupje die zo zijn best deed . Wat niet op het filmpje staat maar heb draf en galop ook gedaan met hun 2'en, in galop is Cup sneller en moet ik 'm inhouden . Mijn voorgevoel zei sinds gisteren van "pak hem mee" dus ja maar geluisterd en aangezien hier 2 rijstroken zijn afgesloten nu had ik de ruimte in het begin en tegen dat we even over moesten aan een kruispunt om daarna het binnenpad in te gaan (waar geen verkeer kan komen) had die het al aardig door wat de bedoeling was .
Voor de bokkers die mijn facebook niet hebben hier de foto van het uitzicht die mijn moeder heeft genomen, heb van uit het zadel nog 2 filmpjes gemaakt ook maar die staan op mijn persoonlijk profiel op facebook zelf.
Dit is niet voor iedere rit nu hoor ik ben km'ers aan het opbouwen met Jack en meer dan vandaag wil ik Cup niet laten lopen van afstand. Nu ik jog nog altijd met hem dus gewoon afwisselen ene week het ene eens en de andere het ander ( en ook eens heel de week niks natuurlijk!) .