Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:@jolanda,dat zijn geen fijne berichten.vooral als het jonge kinderen betreft,daar kan ik zeer slecht tegen.
@andrea,das fijn een eigen trailer.nooit meer hoeven lenen.voelt toch wel goed lijkt me.
hier is vanacht 1 van onze 2 konijnen overleden.even daarvoor merkte mijn vader dat hij gek geluid lag te maken.alsof hij lucht hapte.nog geen uur later was hij al overleden.beestje is toch bijna 10 jaar oud geworden,dus ik heb er wel vrede mee.zijn maatje is redelijk rustig,maar moet niks van contact weten(hij is altijd al schichtig geweest)
caroline_max schreef:[ Afbeelding ]
fayem89 schreef:Nou marja zei het al.. de bevalling is niet gegaan zoals het hoort..
Vanmiddag bij de DA met spoed een keizersnede .. de DA had toch iets te lang gewacht in dit geval met ons te laten komen..
Al kan een goede bevalling wel zolang duren hoor, maar hier waren teveel punten waaraan het niet klopte
aja er rolden 6 kittens uit... heel lang hebben we met zijn drieën staan wrijven op de ukken met redelijk goed resultaat,
3 deden het goed en 3 wat minder.. die kleintjes krijgen natuurlijk ook narcose middel binnen via de moeder dus op zo'n moment is het of leven of dood... tevens hadden ze van stress gepoept in het vruchtwater dus dat maakt het nog zwaarder..
Aja uiteindelijk op hoop van zegen met de hele club naar huis..
Thuis aangekomen weer verder gegaan met de 3 slechtere kittens , wrijven, warm houden etc.
2 trokken goed bij, maar 1 haakte na anderhalf uur wrijven toch af.
Gewichten zitten tussen de 66 en de 94 gr.
Is wat aan de lichte kant zeg maar..
Kittens bijgevoerd daar waar ze niet genoeg kracht hebben om zichzelf te voeden.. en dat blijven we doen..
1 kater is thuis alsnog overleden dus we hebben nu 5 kittens ..
Het was een vermoeiende dag met een hoop stress maar dat is niet anders
Alles voor de beestjes... komende dagen worden cruciaal dus we gaan het zien..
Nu snel slapen want de wekker gaat weer over 3 uur...
Ik ben op... Truste
caroline_max schreef:Voor een Golden met stamboom en alle JUISTE gezondheidskeuringen (HD, ED, ogen, exterieurkeuring, gehoor, jachtproeve) en natuurlijk (geënt, gechipt, ontwormd enz) paspoort en papieren erbij kost (bij ons) € 900
Snackie schreef:Ik zou t dr niet voor uitgeven.
Wij willen een bullterrier. Maar gaan echt geen 1300uitgeven