[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:09

Euhmz, de oude oogst is ver op, kwaliteit is ook niet zo denderend meer natuurlijk. We doen nog een beetje aardappelen, en wat uien voor derden verpakken (dus geen eigen spul). Verder zal over een dikke maand / 1,5 wel weer beginnen met de plantuien en het pootgoed.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 11:13

Ow ik wist niet dat jullie ook uien en plantuien deden.
Plantuien begint straks inderdaad ook weer.
Betekend ook weer dat Wilco veeeeel moet werken ;(
Volgende week begint hij al met rooien van de tulpen in netten, daarna gelijk door naar de plantuien.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:51

Sorry Leon Y;( maar het is (nog) niet te zien :o maar idd kantoorwerk helpt niet mee ^)

Maya afkikken vd hectiek :D

Idd hier ook kleine zakjes maarja welke smaak dan kiezen O:) Ik heb t al beperkt tot niet meer ELKE avond en hooguit 2 kleine zakjes of bv zakje frietjes of ander kleiner zakje chips zoals hula hoops of zo ;) en soms van die lu dingen (maar daar zit ook net zoveel in als chips...)
en tja iets anders dat doe ik dus wel maar het lijkt wel net zoiets als bij roken dat ik dan gewoon het knabbelen mis. Dan pak ik soms van die zoute stengels of japanse mix of zoiets maar dat lust ik niet zo vaak en dan snak ik weer naar chips :o

Het is al stukken minder als jaren terug ;) Toen at ik met gemak een 200 grams zak (of meer :oo) en toen ik nog op school zat at ik helemaal veel chips, friet en andere zooi :=
Nu is het denk max 75 gr en niet meer dagelijks maar toch nog te veel ... maar ben ook allang blij dat ik van andere snoep en chocolade makkelijk af kan blijven :)
Laatst bijgewerkt door grid op 08-06-09 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:57

Jongens ik heb een probleem.Ik werk met iemand die mij niet zo ziet zitten.Ze heeft t nooit gezegd maar zoiets voel je.Ze zegt bijvoorbeeld vanochtend heel de ochtend al niets en als er iemand anders dan binnen komt praat ze honderd uit.Zo gaat dat al een jaartje.Ik heb een jaarcontract en dat is 1 juli afgelopen,en ik zit nu te twijfelen wat ik ga doen.Ik vind mn werk erg leuk en met mn baas kan ik prima door een deur en met mn andere collega ook,dus eigenlijk wil ik hier niet weg,maar dit vreet wel aan me.Ik kan er wel wat van zeggen,maar ben bang dat dat uit de hand loopt.Bovendien werkt ze er al langer.En ze is niet eerlijk,er zijn meerdere dingen die ik van haar weet die eigenlijk niet door de beugel kunnen,maar waar ik me wel aan erger,bovendien laat ze me ook wel eens haar klusjes opknappen en zit zij lekker met iemand anders te beppen..pfff,wordt er soms zo moe van...

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:00

Dat is ook heel vervelend eefje :(:), maar denk toch dat je even iets aan haar moet gaan vragen, je hoeft niet meteen heel gesprek te voeren, maar iets van jo, zit je niet zo lekker in je vel vandaag? En als ze dan vraagt hoezo? Ja je bent de hele ochtend al zo stil, wil even zeker weten of ik niets fout heb gedaan, gewoon net doen of je gek bent. Denk dat ze daar versteld van zal staan. Het is namelijk erg makkelijk om iemand te 'negeren' als diegene dat toe laat. :) Hele vervelende situatie, maar denk niet dat t slim is om daar je baan voor te laten gaan :) Anders misschien is met je baas het er over hebben?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:04

eefje, shake hands... zit hier al langer met hetzelfde...
Gewoon de confrontatie aangaan, dan is er duidelijkheid.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 12:09

Eefje ik zou gewoon vragen waarom ze zo stil is, of ze ergens mee zit (en dan niet gelijk doelend op jou).
Je kan het nooit met alle collega's vinden. Er zit altijd wel iemand tussen die je niet mag of omgekeerd.
Ik denk dat je dat bij elke baan wel tegen komt.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:17

He jasses, vervelende collega's! vind Eva haar tip erg sterk, sluit me daar bij aan! Ik zou zeker je baan er niet voor opzeggen, aangezien je de rest wel leuk vind!
En geloof me, bij de ene baan is het dit en bij een andere baan weer dat.
Heb wel makkelijk praten, ik zit de hele dag in de auto en neem de telefoon aan als ik daar zin in heb.... maar ik heb dan weer lastige klanten, zoals degene waar ik nu voor de deur sta! pfffff ik schiet totaal niet op vandaag, ben zo ontzettend lui, het is schandalig gewoon.
Moet wel oppassen wat ik zeg, waarschijnlijk doen hier wel enkele van jullie hier boodschappen.... hihihihi (LOZ)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 12:19

Ik ben nog niet gebeld om te werken vandaag, komt goed uit. Want de hoefsmid komt zo voor Ziggy.
Even bijwerken en ijzers passen. Pff lastig een paard die op grote voet leeft....

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:24

Hai!

Ook de keuringslijst gezien, reken maar op een laatste plaatsje, kan het altijd nog meevallen. :P Wel lekker veel paarden, dus dat wordt genieten!

Afvallen was hier echt heel hard nodig, ben nooit dik geweest, behalve de afgelopen 4 jaar. Mijn grootste motivatie is dat ik op Banbay en Kascha wil kunnen rijden, en dat nu niet mag van mezelf. De kilo's gaan hier lekker hard, dus dat scheelt. Maar voor mij ook helemaal geen chips enzo hoor!

Eefje, idd, confronteer haar ermee...! :(:)

Janet, succes met Ziggy vanmiddag!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:24

Jullie hebben wel gelijk.Ik wil ook helemaal niet weg.Bij mijn vorige baan werd mijn contract niet verlengd omdat ik nietin de groep zou passen.Het lag niet aan mijn werk(dus aan mij?)alleen "de groep" wist nergens van.Daar heb ik een aardige deuk van opgelopen.Nu ben ik zo onzeker dat ik nog liever weg ga dan dat ik weer weggestuurdt wordt.pfff beetje kinderachtig misschien.Ik heb ook al eens aan haar gevraagd of ze ergens mee zat,maar dan zegt ze steeds dat er niets is.wordt er een beetje moedeloos van.Ben ik daar nou 38 voor geworden?

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:27

grrr,zo zwaar ben je toch niet?is t nog opgelost met dat je er een weg ging doen?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 12:29

Marleen waar ga je ook alweer naar toen met Kascha en Kai?

Eefje: Als je je werk maar goed doet toch?

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:29

laat ook weer es ff wat van me horen :o sorry, druk met school enz.. maar bijna klaar!!!!

wat eva zegt eefje.. gewoon doen of je gek bent.. en vragen waarom ze zo stil is... is nooit leuk zo'n collega...

gister een minipaardje erbij gekregen... eigenwijs ding...kan dat? een tinker van 2 jaar die bang is voor een minipaardje van net een jaar? whahahaha :Y)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 12:31

haha ik ken het.
Ziggy was eerst als de dood voor Dundee. Een lummel van 1,70 die hard weg rent voor een opdondertje van 80 cm :=

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heb je een foto?

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:32

Marleen, volgens mij moet Kai ook best wel vroeg... zag hem als 4e op de lijst staan.....

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:32

Janet,ik weet dat ik mn werk goed doe,maar tegenwoordig schijnt dat niet genoeg te zijn.Nou ja,misschien moet ik me eens volwassener opstellen!Ik heb een hekel aan dit soort dingen,ik hou niet van confrontatie's.Nou we gaan ervoor vanmiddag :Y)

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 12:34

Heb goed mijn best gedaan in huis (vind ik) dus trakteer mezelf even op een heerijke pizza :=

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:36

Succes!

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:37

:P mmm smakelie :Y)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:37

zal ff een foto maken straks.. fototoestel ligt in mijn vriend zijn auto, en die is natuurlijk aan het werk... dus voor foto's nog ff geduld :)
lekker pizza, ik heb mezelf getrakteerd op lekker stokbroodje met zelfgemaakte tonijnsalade :) heb ook goed mijn best gedaan in huis..

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:41

Ga weer aan t werk,doeiii

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:42

werkse! en succes..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 12:58

Hoefsmid belde net af, ze komt volgende week

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:09

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

is in een niet te devineren bui

mijn brommer is gestolen !!!!!!!!

$%#@!$^#@%&#$%&$