Kga morgen fotograferen op een Open dag van een Paardenrusthuis..
Ook erg leuk!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook erg leuk!

snowdon schreef:Oef door rug gegaan, sterkte Lies!Lucy_1 schreef:Wel een super gaaf gezicht hoor zo'n grijze tinker en witte tinker![]()
ssst, ik schaam me nog dood
Denk dat iedereen hier trots mag zijn op hun kanjers
snowdon schreef:Ikke niet meer.....?
Sita_ schreef:snowdon schreef:Ikke niet meer.....?
Nee? Je ging toch Snow zijn staart wassen voordat je ging rijden omdat je hem zo zwart vond?
Hielp niet veel zag ik wel op de foto's van in de zee haha
Nee, maar ik vond t toen zo komisch..
. Ha ha, die kettingbotsing is leuk, volgens mij heeft Whis heel snel de touwtjes in handen daar ! En Peet, je doet toch je stinkende best om het leven van je paardjes zo aangenaam mogelijk te maken, dus wég dat schuldgevoel, je doet het gewoon hartstikke goed !!
... super zeg !!! Ze ziet er echt heerlijk ontspannen uit, volgens mij geniet ze wel van het rijden ! Waarom nou die foto's van jouzelf in link, Sita ?
Nergens voor nodig !
. Nog een paar weekjes en ik heb mijn stel ook weer compleet !
Je ziet op de meeste foto's zijn staart toch niet, die zit in t water..
Leuk ook die kettingbotsingfoto, grappig om dat verschil te zien tussen paarden van hetzelfde ras
Chay wordt ook steeds mooier 

Kan niet wachten om dr uiteindelijk zelfs eens te mogen proberen over een paar maanden
Heel mooi dier.
veel sterkte en beterschap he... Echt balen allemaal hoor...
Nouja... zal er maar van genieten zeker
En toch blijft het Dewi met dr eigen 'kuren en nukken en eigenaardigheden'

Maar ze zien er nou weer prachtig schoon uit dankzij onderstaand verhaaltje
Wat dat betreft ben ik echt blij dat Dewi een zwarte staart heeft
En van Aman is niet zo zwaar / dik.
Ik heb weer heerlijk gereden
Samen met een vriendin die ik echt al vanaf de basisschool ken
Veel mee samen gedaan en gereden, en nu dus lekker bijgekletst. Op het strand de meeuwen nog achterna gezeten. Door de plassen en over het strand gecrossed. Was mega druk op het naaktstrand (waar we erop gaan). Maar de 'vakken' daarna eigenlijk gewoon bijna leeg. Super weer en temperatuurtje. Nog door de plassen in volle galop gegaan, maar Aman ging dan soms de andere kant op dan Dewi, en dat was niet zo naar dr zin. Dus op een gegeven moment zit ik in volle galop door de plassen op een zigzaggend paard, god wat was ik blij met die knop
Vooral toen ze ook weer met die vliegende wissels begon
Maar heb zo gelachen
Super weer 
Nu gaat Annelies (Delerium) mee

en ik ben zelf gewoon meer van het spetteren in het water / de zee. Dus ik heb me meer in de plassen op het strand uitgeleefd (is van een voet tot 20-30 cm diep dan).
Ook erg leuk
En Dewi dr sokken knappen er altijd zo van op