Misschien dat het morgenochtend nog snel even lukt om op jullie te reageren, maar als dat niet meer gaat; iedereen alvast een prettig weekend en een
waar dat nodig is!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

waar dat nodig is!!
ach kan nog wel wat bij
). Ben blij met jullie opmerkingen hoor, opbouwende kritiek is altijd welkom
Had me alleen niet gerealiseerd dat dat bij de nieuwe roundskirt anders is. Ga hem nog 'ns even rustig bekijken op de site. Bedankt voor de tip ! 
Oh, als ik toch een centje had
Mooi spul dus. Bij ons op stal waren er een paar die dat hadden. Is wel een stuk duurder begreep ik. haha, jij hoeft toch niet jaloers te zijn jij bent toch al aan poppetje 202 bezig?

Jan heeft lekker gereden. Ze was nog wat drammerig maar naarmate de les vorderde ging ze beter lopen.
We moesten bij mensen langs om hun pc te installeren dus niet veel tijd om zelf te koken. Installeren is gelukt. Daarna lekker met Lemmy gewandeld en straks naar bed.

Is wel weer t leuke van bhv-er zijn...
voor de dikke buik
, maar dan voor de voetjes
Hoop dat er iemand langs wilt rijden met een trailer!
Chubby schreef::(:)
Geen mailtje![]()
Misschien heeft ie een ochtendhumeurtje en moet nog even op gang komen! 
) te druk om uitgebreid op iedereen te reageren.
Wel een mooi zadel overigens Keevagirl!
Anything I do, I do it for you!!!
onder hand al een mailtje binnen?
Om 4 uur naar huis gegaan omdat Roy om 5 uur bij de huisarts moest zijn om zijn hechtingen eruit te laten halen. Huisarts was tevreden over de wond en met een dag of 2 voorspelde hij dat Roy weer normaal zou lopen. We shall see 

Dus daar ben ik nog wel een half jaartje mee bezig voor er verder wat kan gebeuren... Daarnaast, zodra ik weer mag/kan rijden
Ga ik gewoon weer verder met het rijden met handpaard om ze zo te wennen aan naast elkaar en dan gelijk te lopen