[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 22:59

Nee nu moet hij zelf solliciteren, we hebben denk vanavond zo'n 20 de deur uit gestuurt

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:07

hoppatee, jullie laten er geen gras over groeien +:)+ .
En nu duimen dat er een mooie baan uit komt!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:07

Ja dat hopen wij ook

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:22

grid Hopelijk gaat het straks idd met grote sprongen vooruit.
John op stap.
Aan de schoonmaak. +:)+
Leuke uitstapjes in het vooruitzicht.
Ziet er netjes uit hoor.

_janet_ Ik zeg ook niet dat je klaag hoor.
Citaat:
Dit werk is zijn leven, zijn hobby.
Dat bedoelde ik.
Er is bij hem op het werk zeker nog niets ernstigs gebeurd anders zou zijn werkgever wel een keer wat zeggen lijkt me.
Als jij denk dat het te gek gaat worden aan de bel trekken.of de stekker van zijn wekker er uit halen
Het is appart volk die loonwerkers net zoiets als die boeren. ;)
Mooie vloer, luxe kippenhok.
Stoere foto met die motor.

Sita_ Op shetjes jacht, ik zag pas in de buurt van die schattige veulentjes. :+:
Mooi balkenplafon, schouw en spiegel zijn ook mooi.

draaakje Ik weet niet waar jij precies woon, maar bij Bouwie in Giessen verkopen ze heel veel tegen spotprijzen. http://link.marktplaats.nl/273001983 ze hebben ook een website dacht ik.
Leuke foto´s.
Succes morgen.

Pradaatje En lekker gewerkt bij je nieuwe werkgever.

grrr Laptoppie binnen en hoe zit het met je krappaal.
Balen mok hier ook wat last, maar gelukkig niet zo ernstig.
Kai :(:)
bbq lekker.

Biancaa Wat een leuke koppies.

ellieellende
Citaat:
Mirjam krijgt hulp bij Bravour en Grainey hopelijk een blijvertje!! fijn hoor!
Betaalde hulp dus die blijft wel. :D
Citaat:
Mirjam heeft d'r paarden nog net niet in het dorp op hoeven halen ?
Chabo sloopt draden, maar de andere paardjes blijven er nog netjes in zonder dat er iets omheen zit.
Citaat:
Mirjam heeft kanjers van een paarden en dat beaamt de ICS-jury door moeder en zoon tegen elkaar te laten strijden voor het dagkampioenschap SUPER! Gefeliciteerd joh!
Bedankt ben super trots. :D
Citaat:
Joyce was op het beruchte strandfestival [b]wat was er berucht aan??
Is een dode gevallen en gevochten etc.
Geplaatste berichten doornemen is idd net zo handig. ;)

Schimpje Jammer voor je korte vakantie.

A_Pallieter Heerlijk gereden.
Ik kan je laarzen ook niet zien.

Boncho Morgen lekker rijden, gezellig etentje.

Grit Leuke droge dag gehad dus. ;)
Carlo :(:)

Zo ik geloof dat ik weer aardig bij ben.

Het begint hier net pas te regenen.
Lekker geverfd vandaag, morgen alles nog een keer dan maandag nog dan dinsdag behangen spierwit granol achtig en dan 1 muur koeienvlekken := , hopelijk woensdag en vrijdag de vloer er in en dan hup de spullen er in dan kan de oudste in de kamer waar wij nu liggen en hebben we allemaal een eigen kamer. 8-)
Dan hoop ik dat we wat meer spullen uit de schuur kunnen halen daar staat nl onze halve inboedel nog er moeten nog 1 of 2 boxen bij voor de paarden dus het word wel tijd dat die schuur leeg gaat.
Ze kunnen hier in de winter niet buiten blijven het is veel te nat in het land.
Als het niet gaat lukken is het niet helemaal een drama want dan kunnen ze nog wel in een kalverenhok.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:35

Mirjam, zo blijf je bezig, maar telkens wel weer een stap verder :j .

Ik denk dat het probleem bij je grenzen weten, is dat je denkt dat het nog wel gaat en door blijft gaan. Tot het een keer fout gaat en er iets gebeurd of je overspannen thuis zit. Hoeft niet zo drastisch te zijn, maar dat er iets moet gebeuren om te beseffen dat er belangrijkere dingen zijn en je soms gewoon "nee" moet zeggen.

Nu op SBS 6 "fans", aflevering met Thomas Bergen (herhaling). Jeeee, die heb ik destijds gezien, als je wilt lachen en je verbazen, zeker kijken.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:47

hmmzzz ben aan het slapen Ingrid, wist eigenlijk goed dat dat de oude badkamer was, want dat badmeubel is verkocht..... dusssss denk dat die autorit nog een beetje dwars zit.... hahahaha
moet nog ff wat topics bekijken......

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:49

Het is je vergeven :D
Maar hoe is je vakantie geweest??? Of heb ik dat gemist.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:05

Vakantie was vooral heel heel lui! We zijn enorm verwend en ik heb ontzettend genoten van de rivier en alle bijbehorende beesten die we daar zijn tegengekomen. En ook niet zijn tegengekomen maar alleen gehoord hebben!
Lekker gegeten, gewinkeld, gezwommen! Er komen vast nog wel wat foto´s!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:13

Gefeliciteerd Petra! Moet helemaal goed gaan komen denk ik zo!
Ik ga mijn bedje in, morgen vroeg op stal afgesproken om eens lekker met onze tinks op stap te gaan! Dat heb ik gemist!!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:14

Truste meissie en bedankt
Hier gaan we ook ons bed maar eens in.
Morgen naar stal en morgenavond voorlezen voor mijn vriendin haar wedstrijd
Het word voor mij de eerste keer dat ik ga voorlezen Brrr vind het best eng

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 00:16

Klinkt goed Ellen, heerlijk toch, daar is vakantie voor.

Ik ga ook douchen en naar bed.

Het regent, ramen open, de slaapkamer is lekker fris, dus heerlijk slapen onder mijn dekbedje.

Succes met voorlezen Petra!
Ben altijd bang dat ik vergeet voor te lezen, dan ben ik zo aan het meekijken :=

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 05:01

ellen het poesje met de persenkop is nog te koop en het blauwe katertje ook hoor :P

Succes vandaag met voorlezen peet, goed concentreren he! En feli met Ruud! Hopen dat hij snel een leuke baan vindt.

Hier is het rustig, het liep wel aardig door. Wel een paar aparte meldingen gekregen. Door 1 iemand uitgescholden en die ging zelfs tegen de uitvaartleider tekeer. En nog 2 moeilijke meldingen, maar ja dat maakt het wel leuk. Mijn collega is al naar huis, ze hoefde maar 4 uur te werken. Mijn manager vond dat ze toch wel gelijk had dat je in de nacht niet zoveel informatie opneemt. Goh dan zal dat takkewijf wel weer kwaad zijn dat ze achter haar rug om met de manager heeft gebeld _O-

Nou nog 2 uur, hoop dat het nog even rustig blijft, dan lekker mijn bed in.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:17

Goedemorgen.

Afbeelding

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:32

goeiemorgen :wave:

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:35

Goeiemorgen!

Beetje erg chagrijnig hier, Fries zit nog steeds veel achter Banbay aan (behoorlijk vervelend, hij weet niet van ophouden, tot Banbay valt...) en vannacht heeft hij Banbay's dure Meulenkamp deken totaal gesloopt. Is ook niet meer te maken, ook wat nieuwe nare wondjes erbij... Had het wel even gehad. Maar als ik ze nu weer uit elkaar haal wordt het waarschijnlijk alleen maar weer erger. Hij moet alleen Banbay hebben, da's ook de enige ruin. Ik weet het... ze moeten hier doorheen, maar vind het eigenlijk best zielig voor m'n Bannie... die is echt in paniek als Fries eraan komt...

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:41

ahh Marleen kan me voorstellen dat je daar chaggerijnig om wordt..
Hoelang staan ze nu samen dann?

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:42

grrr Vevelend zeg, maar zal het wel over gaan?
Ik geloof er niet zo dat het maar een fase is hij kan nl ook bang blijven.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:44

Ruim een maand. De Fries is lang hengst geweest, en duld dus geen andere ruin bij zijn merries... het gaat niet de hele dag zo hoor, maar wel regelmatig. Banbay doet hem verder niets, dus ik vind dat sneu. Maar 't moet uiteindelijk toch een kudde worden weer, dus uit elkaar halen is ook niet slim.
Meneer Fries rent achter Banbay aan al bijtend, hij is 100x sneller en sterker en houdt gewoon niet op. En vaak valt Banbay dus, die is zo onhandig.... :(:) ;(

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:54

Best sneu hoor, maar goed jij kan het beste inschatten of dit ''normaal'' is of dat het zo gek word dat ze uit elkaar moeten.
Ik zat trouwens even in je profiel te spieken voor foto's, maar helaas doen het er een hoop niet.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 08:59

Mijn ervaring is dat in een kudde de onrust meestal vanzelf verdwijnt, zeker omdat ze ruimte zat hebben om elkaar te ontlopen.
Maar dit gedrag heb ik ook nog niet vaak meegemaakt, nogmaals, 't gebeurt misschien maar een paar keer op een dag hoor, maar dan weet hij dus ook van geen ophouden. Dat Banbay bang voor hem is vind ik niet erg, maar dat hij zo achterna gezeten wordt wel.... hij is toch al een iets zwakker, onhandiger paardje... en dattie valt is natuurlijk niet echt goed voor hem...
Fries is van exbijrijdster/bijna soort vriendin, dus vind dit een lastige situatie. Ik kan ze best weer tijdelijk uit elkaar halen, maar van de winter moeten ze weer bij elkaar, en dan wordt het waarschijnlijk alleen maar erger... getver, zit er best mee in m'n maag eigenlijk...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:04

Goeiemorgen!!

Banbay :(:) . Kan me voorstellen dat het nog even doorbijten is, omdat het anders nooit gaat werken. Maar dan moet het ook niet te lang duren.

Bij ons loopt ook een ruin die niet van stoppen weet, is niet zozeer dominantie, maar die wil gewoon altijd spelen. Een andere ruin was daar de dupe van, want die beet niet van zich af en werd dus de hele dag nagezeten. Uiteindelijk zijn die toch uit elkaar gehaald.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:06

Dit is echt geen spelen, heb soms echt het idee dat hij hem het liefst dood zou willen bijten... weet zelf even niet goed waar de grens te trekken nu. Niet meer bij elkaar betekend dat Fries hier niet meer kan staan namelijk...

Kitten vannacht geen diarree trouwens... we zijn nog aan het ontwormen (moet 3 dagen) dus hopelijk helpt het... ;)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:10

Hooi :9k

Grit: Ja die 'Fans' is hilarisch!!! Dat wijf _O- :')

Zo ff de stad in, Tycho is morgen jarig.
Heb al een enorme haai voor in bad....maar geen inpakpapier :o

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:14

Dat is zeker een verschil.
Bij ons ging het niet zover, maar de belaagde ruin viel af, omdat hij de hele dag ongewild moest rondrennen.

Ik heb er ook geen moeite mee dat er in kuddes leiders zijn en ze anderen zonodig op hun plek zetten. Maar dit is wel heftig, vooral omdat Banbay zich schikt en toch gepakt wordt. Een maand is ook nog niet lang, het zal echt wel rustiger worden. Maar voor Banbay is het wel heftig, geregeld vallen is ook niet goed.

Wat zegt je vriendin ervan?? Is toch een gedeeld probleem.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:15

grrr Als het niet gaat dan gaat het niet en dan moet je je niet schuldig voelen dat een ander paard weg moet.
Heb je iemand anders ook al eens mee laten kijken?