[TI] [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Whis_Serada

Re: [HK]We like big butt's and we cannot lie Deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:08

Goedzo maya volhouden wijffie.
hier heb ik net ringelings op whahahahhaha

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:20

hey mensjes,
ik heb niet echt bijgelezen. Erg druk weekend gehad.
Gisteren vrijgezellenfeest gehad, vandaag kleren gekocht voor de bruiloft waar gisteren het vrijgezellenfeest voor was.

Dan ook nog eens druk bezig geweest met lad hihi.

Vandaag voor het eerst gereden. Hij is eigenlijk wel heel smal hihi, moet ik echt aan wennen dat ie nog flink moet uitdijen en dus nu nog geen brede rug heeft hihi.
Rijden op zich ging goed, maar mn beugels waren weer eens te lang(echt vaag, die dingen groeien als ze in de kast hangen) en mn singel is veeeel te groot! dus dat wordt een singel ruim 20 cm kleiner hihi!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 23:54

Nog ff de foto's van vandaag 8-)

Tussen de bedrijven door toch nog best wat fotootjes kunnen knippen :D maar je ziet wel dat ik soms wat meer en soms bijna geen tijd had ;)
http://koudbloedenwedstrijd.mijnalbums.nl/

Ben benieuwd naar de rest van bokker Horsieslii's foto's die heeft als het goed is nl ook veel pics gemaakt *D

:wave: Nu slapen morgen weer bijlezen ;)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 00:25

Hallo hallo!

Heb ff een beetje vluchtig bijgelezen, en vooral het probleem van eef en mallow doorgelezen.
Pfoe, dit schaadt je vertrouwen in de mens. Zo wordt je door schade en schande wijzer.
Ik kan heel veel zeggen en gissen waar dit naartoe gaat, maar ik denk dat je eerst een 'discussie' aan moet gaan met de stalhoudster.
Hoe zakelijk en hard het volgende over mag komen; denk alstjeblieft 10x na voordat je Mallow echt overkoopt, want ik heb het gevoel dat er dan wederom misbruik wordt gemaakt van jouw onvoorwaardelijke liefde voor Mallow.

Begrijp ik zo een beetje je dilemma;

Mallow overkopen, hem een nog zo lang mogelijk prettig leven bieden, of afstand doen van Mallow en.............?

Ik leef met je mee meis, en ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:52

Maya aan de lijn :D
Ik doe ook weer eens een poging... maar blijft bij kleine details :+

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:55

Leon.... lijnen.... jij? _O-

Goedemorgen overigens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:32

Heb ik een lotgenoot Leon? :D Cool.
Vandaag op de fiets naar werk gegaan... :') Baas ook gelijk heel begripvol, ben je op de fiets? :wow: Ikke : ja... Hij weer : En eeh.. is dit een eenmalig iets offe? O:) Ikke weer : Hangt van het weer af >;). Nou, zegt ie, dan heb ik goed nieuws voor je voor morgen. Oohja? Morgen regent het :D

:+ :))

Eef : Ik denk dat Ellie je dilemma wel goed heeft... :(:) meid, echt een rotsituatie waar je in zit hoor :\

Fijn dat het rijden lekker ging Sandra!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 08:35

Hee, en vergeet mij niet he, hier nog een lijner... :D Al 16 kilootjes kwijt... en ik ga stug door.

Werkze allemaal vandaag!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:19

Goeiemorgen!!

Maya, Leon en Marleen goed bezig!!!

Ga zo nog even de foto's van Ingrid bekijken.

Ik heb keelpijn :\ . Zometeen eens even wat drop gaan kopen.
En ik ga naar Divoza, heb echt hard wat nieuwe rijspullen nodig. Mijn rijbroek staat op scheuren, schoenzolen zijn bijna vergaan en van mijn caps mis ik al jaren het ringetje. Kan ik er weer voor jaren tegen :D
En lekker rondneuzen.

Vanavond ga ik met een barefoot op Vince rijden. Kijken hoe dat bevalt.

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:54

leuk grit, winkelen voor paardenspullen vind ik altijd erg leuk.
en suc6 met je keel, hopelijk heb je er snel geen last meer van.

leuke foto's grid, ziet er gezellig uit.

en allemaal suc6 met lijnen, zou niets voor mij zijn, als iets niet mag is het juist zo moeilijk om het niet te doen.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:58

Grit keelpijn :(:) en vanavond op Barefoot rijden :7

Maya Begripvolle baas :=

en Diaz ook alweer 1 jr :wow:

Idd lies ik dacht hetzelfde := Leon Jij ?! Waar heb jij iets teveel dan ??

Hier bezig met gezonder eten *lees meer groentes en fruit :o en ontbijten* wat me aardig goed afgaat ondertussen ...
En ga op de fiets naar stal :j mits het idd niet heel de dag met bakken uit de hemel komt :o

Daarnaast poging tot 's avonds niet meer snacken (Chips voornamelijk, rest kan ik goed vanaf blijven) maar op 1 of andere manier ben ik zo gewend aan wat chippies 's avonds dat dat echt ONTZETTEND moeilijk is om daarmee te stoppen %)
Als ik niks in huis heb krijg ik 's avonds echt enorme trek en heb dan soms echt de neiging om alle kasten uit te pluizen op zoek naar iets te knabbelen of zelfs naar Esso te lopen :oo
En dan denk ik anders pak ik wat fruit of zo maar dat helpt de trek dan niet stillen en dan denk ik er constant aan en wordt ik gek van mezelf |o en heb dan dus alsnog de hele avond trek ^) hoe gewend kun je zijn aan iets :o

Geloof dat ik komende tijd wel minder kan bokken overdag := Collega heeft een andere baan en er is nog geen vervanger dus ik krijg het warempel nog eens druk :')

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:05

en s avonds later eten :)? helpt dat misschien?
kan me wel voorstellen dat als je ergens aan gewend bent dat je het dan echt mist.

wow heb net de lijst gezien van de keuring in someren, woei, dat zijn er veel. ben zo benieuwt of avelyn zich gaat gedragen. ze heeft nog nooit iets geks gedaan, maar zul je net zien dat ze dan de kolder in dr kop krijgt :P klein pluizenballetje :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:09

ellieellende schreef:
Hallo hallo!

Heb ff een beetje vluchtig bijgelezen, en vooral het probleem van eef en mallow doorgelezen.
Pfoe, dit schaadt je vertrouwen in de mens. Zo wordt je door schade en schande wijzer.
Ik kan heel veel zeggen en gissen waar dit naartoe gaat, maar ik denk dat je eerst een 'discussie' aan moet gaan met de stalhoudster.
Hoe zakelijk en hard het volgende over mag komen; denk alstjeblieft 10x na voordat je Mallow echt overkoopt, want ik heb het gevoel dat er dan wederom misbruik wordt gemaakt van jouw onvoorwaardelijke liefde voor Mallow.

Begrijp ik zo een beetje je dilemma;

Mallow overkopen, hem een nog zo lang mogelijk prettig leven bieden, of afstand doen van Mallow en.............?

Ik leef met je mee meis, en ik zou willen dat ik iets voor je kon doen!

Mallow naar een andere plek brengen en hem daar een gelukkig leven bieden, OF afstand doen, en god mag weten wat er met hem gebeurd ;( Ik kan daar in ieder geval niet lang meer blijven..

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:13

Grid; zo herkenbaar, heb hetzelfde ^)

Eva, ik blijf duimen voor het eerste!!

Avelyn gaat mee op uitstap naar Someren. Lijkt mij ook spannend.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:18

Ik heb vanacht welgeteld 1 uurtje bij elkaar geslapen. M'n kop knalt uit elkaar, ogen zijn ontstoken, en ga nu dat vrouwtje waar eefje het over had pmen. Sorry dat ik zoveel zeur jongens, maar voel me echt vreselijk beroerd ;(

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:23

Sterkte met Mallow.... hopelijk gaat het alsnog allemaal goed aflopen....

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:27

Goedemorgen!

arriveer net op het werk.... beetje verslapen....
Beetje proberen te onthouden wat ik allemaal gelezen heb.
Diaz gefeliciteerd!!
succes voor de lijners! (hmzz mij niet gezien, dan gaat de lays failliet)
Ingrid winkelen met keelpijn en vanavond lekker barefoot rijden!
En dan natuurlijk eefje! Succes de komende dagen en ik hoop dat je snel knopen kunt doorhakken! Dan kun je je weer gaan richten op hopelijk wat positivere dingen!
Ga maar eens rustig aan beginnen met werken.... maandag he?

Vanavond lekker springen! Ze zal er wel zin in hebben, aangezien we dit weekend niks gedaan hebben! Dat wordt scheuren!! ai ai ai

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:32

HE! jezelf ook niet nog eens druk maken over wat anderen er van denken! en je zeurt niet! Ik denk dat ik voor iedereen mag spreken als ik zeg dat we allemaal achter je staan en je hier graag doorheen kletsen! kop op, het gevecht is nog niet gevochten !!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:56

grid en lies, ja ikke.... sinds ik op kantoor werk 12 kilo aangekomen..... en zulke reacties helpen niet echt :+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 10:59

Goede morgen!

Mallow ik zou goed na gaan denken wat je wil. Want zoals ik begrijp zoals het er nu voor staat, is het naar mijn mening niet best...
Sterkte ermee!

Maya en leon ook aan het lijnen. Ik ben 5 jaar geleden zomaar 15 kilo afgevallen. En het zit er nu niet meer aan, en eet alles wat ik wil.

Leuke foto's Ingrid!

Ingrid beterschap en shopse!

Vanochtend eerst mijn zusje naar de bus gebracht, die is weer richting Groningen. Daarna boodschappen gedaan, de was gedaan en zo nog stofzuigen.
Altijd als Sem in bad is geweest, vallen alle dode oude haren eruit. Dus de plukje waaien hier door de kamer :=

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:03

Poeh Mallow....dat is niet niks....
Het spijt me maar ik denk ook niet dat je heel sterk staat......dus alles wat je kan doen is, alles op alles gooien!
Heel veel succes en sterkte!

Vanavond cursus Janet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:04

Erg is dat he? Dat stomme kantoorwerk zorgt ervoor dat het heel geleidelijk gaat allemaal... Maar op een gegeven moment wordt het toch wel lastig om die broek aan te trekken, en hey.. als je je armen omhoog doet met dat ene shirtje komt er ineens zo'n muffintop (om met de woorden van Berdien te spreken) tevoorschijn tussen broek en shirt -O- :oo ^)

Maar Grid, en helpt zo'n kinderzakje chips ook niet? Dan heb je niet zo veel, maar je hebt wel je shot chippies binnen ;) En anders iets voedzamers (aka, met meer vezels) pakken dan fruit? Rijstwafels ofzo? En krampachtig alles ontzeggen helpt niet he.. bij mij iig niet. Voor mij helpt fruit gelukkig wel, ook omdat ik dat van mezelf onbeperkt mag eten...

Eva... je zeurt niet, echt niet... veel succes en sterkte gewenst meid.

Ik ben stom afrondwerk aan het doen... laatste dingen afwerken, stapels wegwerken en archiveren. Nog wat facturen en afrekeningen opstellen. Financiële balans weer eens opstellen enzo. We zitten bijna aan het eind van ons seizoen (gok nog een week of 2-3)... Bureau wordt wel steeds lekker leger zo, maar aan andere kant wel maf, ben die enorme drukte en hectiek gewend, dat ik nu zoiets heb van... -O- en nu? :+

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 11:04

Ja zeker.
Is alweer een paar weken geleden voor mij

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 11:06

Wat voor werk ik er nog na het seizoen Maya?

Wij hebben inderdaad ook alleen maar van die kleine zakje chips in huis. Anders vliegen de zakken er zo doorheen.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:09

Dankjullie wel allemaal, ook een hoop mensen voor de super lieve pbs. Doet me echt goed te weten dat ik niet gek ben, maar er echt iets niet klopt!
Lijnen, tsja, er zijn al vele mislukte pogingen bij mij voorbij gegaan. Het is gewoon niet zo makkelijk als het eruit ziet..
Nouja wel lekker toch maya, als alles dalijk lekker weggewerkt is :), heb je daarna vakantie?
Cursus voor janet :):). Leuk!!!