Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wordt wel weer eens tijd om op natuur ijs te staan

Nieuwe zadel ziet er zeer veelbelovend uit
moet nog wel het een en ander aan veranderd worden, prijzen staan ook nog steeds niet vast. Maar hij is MOOI!
en gewoon echt western
Nog een tijdje met ze staan kletsen erover, en als hij straks echt helemaal af is dan wordt hij op Jessie gepast
Ga ik of daar heen, of Arthur komt naar mij toe.
En super mooie showchaps, zwart met franje en een brede bruin leren band. Waren stevig afgeprijsd, dus geen koude benen meer voor Berdientje 
kijken of ik nog op het peerd kom ermee
? Berdien is weer wat eurootjes armer

maar ze had nog wel trek in hapjes. Haar een flinke portie slobber gegeven, dat ging er nog wel in, zij het met moeite. Maar toen begon haar achterhand te trillen. Eerst zachtjes, toen echt schuddend en dat trok naar voren over haar lichaam. Stalhouder erbij gehaald, deken erop gegooid en in een box gezet. Pluk voordroog erbij, daar viel ze echt op aan. Flynn opgehaald, die was
met snotneusje
Met hem gewandeld, hij liep te stuiteren aan de lijn. Niks mee aan het handje. Op stal aangekomen stond Jessie met haar hoofd over de boxdeur te loeren of we er al weer aankwamen, er zit nog wel leven in. Stalhouder kwam weer langs, overlegd en Jessie blijft vannacht binnen staan. Het koude weer in combinatie met geen eten meer op het land en dat enge getril..
maar Jessie op stal en hij in het land gaat hem ook niet worden, dat wordt gedonder.
dus een stalgenootje gaat rond een uur of negen kijken, en belt mij dan. Als ze dan weer fit is gaat ze weer het land op, anders ga ik de dierenarts bellen en dan moet de AH maar even wachten

Puchje schreef:Alleen... hoe zou hij dan reageren als hij weer terug is bij Bas in zn eigen weilandje?
Had slecht geslapen dus lekker lang blijven liggen en toen ritje met Say gemaakt
stond wel een straf windje maar met goede schaal om geen probleem
jessie grote snotneus nu ff op stal. Ze zijn mooi groot en lekker vol stro
balen van staart ... en lekker paardjes met vriesweer in sas op wei
SUCCES vast!!
handig winkels open op zondag
mooi klein licht dingetje met beeldstabalisatie, gezichtsherkenning enzo er allemaal op en was in aanbieding nu met extra accu en tasje €150 en adviesprijs was €230 dus
Nu hopen dat ie beetje leuke kiekjes maakt
want toch een beetje prijzig dan kan ik eigenlijk net zo goed meteen doorsparen voor spiegelreflex --> was nl €300 (wel ook met extra accu maar toch ...)
dus dat wordt dan denk ik dinsdag, want Morgen feestje
alweer bijna 6 u
zal eens aan eten beginnen

snowdon schreef:grid, wat is gezichtsherkenning bij een fotocamera dan?
precies zou ik in boekje moeten kijken
snowdon schreef:grid, wat is gezichtsherkenning bij een fotocamera dan?