[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Resi_lover

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:18

whaha, geweldig die 2e foto Clown

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:25

Zo weer eens even bijgelezen maar de helft weer vergeten!!

Wel super mooie ringen van Arjan en Leon gezien!!

Veel leuke foto's!

Jammer dat ons ritje van de 4e niet door kan gaan maar we plannen gewoon een nieuwe datum!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:54

Zo weer ff bijgelezen.. Gaat hard zeg.. Leuke foto's en filmpjes allemaal!!

Ben gister naar Apassionata geweest!! Was echt zoooooo gaaf!! Heb echt genoten Haha!

K denk dat k vanaaf ff een ijsbaan ga zoeken die open is Lachen wordt wel weer eens tijd om op natuur ijs te staan Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:56

Doei!

Nieuwe rit gaan we doen Ja

Zo, ik ben weer terug van Arthur *LOL* Nieuwe zadel ziet er zeer veelbelovend uit Ja moet nog wel het een en ander aan veranderd worden, prijzen staan ook nog steeds niet vast. Maar hij is MOOI! Wow! en gewoon echt western Ja Nog een tijdje met ze staan kletsen erover, en als hij straks echt helemaal af is dan wordt hij op Jessie gepast Ja Ga ik of daar heen, of Arthur komt naar mij toe.

Verder nog CM Green Spot removal, Vit. E en shampoo gekocht, kreeg dus de CM gratis! Go jij! Go jij! Cool En super mooie showchaps, zwart met franje en een brede bruin leren band. Waren stevig afgeprijsd, dus geen koude benen meer voor Berdientje Cool

Zo nog even naar stal, kijken of Jessie al weer fit is en zo ja, dan ga ik mijn chaps uittesten Haha! kijken of ik nog op het peerd kom ermee Huilen van het lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 17:10

Die chaps klinken goed!
Je bent redelijk op tijd terug zeg!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 17:52

Hey hallo, ben ik ook weer eventjes.
Ik lees braaf mee elke dag, maar heb geen puf om te reageren, ik kom om in het werk en mijn hoofd staat er gewoon niet naar.
Ik heb nogal last van een winterdepressie geloof ik.
Ik lees dat iedereen bij Arthur's is geweest, was het gezellig Lachen ? Berdien is weer wat eurootjes armer Tong uitsteken

Ik heb even jullie hulp nodig...

Het afspenen van Bazooka en Eureka nadert.
Nigel is altijd heel gemeen tegen Eureka en ik heb niet echt het idee dat hij haar mag of zo. Bazooka gaat hinniken als mama even in een andere wei staat, maar Nigel eet gewoon door. Ook Eureka geeft er weinig om....
Kat in het bakkie dacht ik zo.

Niet dus.

Vandaag heb ik met mn blije hoofd Eureka gepakt om gezellig met zn tweetjes een rondje te wandelen en de heren even alleen met elkaar te laten. Nou, ze was het hek nog niet uit of Nigel werd compleet gek, ging helemaal over de zeik... Ik liep met Eureka de straat in, zodat hij Uk niet meer kon zien, maar ik Nigel wel.
Eureka vond t kei gezellig, liep vrolijk met me mee, maar Nigel dreigde gewoon echt over de omheining te springen! In volle galop door het knoertharde weiland, Bas erachteraan, en dan slidings en bokken en kei hard hinniken.....
Toen ik na 400 meter maar omgedraaid was, zag hij Uk weer en werd hij iets rustiger, nog wel flink heen en weer galopperen.
Dat arme beest stond helemaal te zweten, hijgen en was hardstikke hyper... Ik heb hem echt moeten droogstappen...
Wat moet dat wel niet worden met afspenen?????

Ik zit er toch aan te denken om Nig twee dagen onder de Tranquigel te zetten... Ik ben écht bang dat hij door of over de omheining gaat.
Dit had ik niet verwacht! Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, maak me echt verschrikkelijke zorgen Verdrietig Verdrietig
Morgen even de DA bellen, misschien weet zij iets.
Wat zouden jullie doen?

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:02

Jee, wat lastig Puch. Ik weet zo ook geen oplossing, maar wil wel proberen mee te denken.
Nu ziet hij Eureka vertrekken en wil hij er achteraan. Misschien als je Nigel even ergens veilig parkeert of je gaat zelf een paar uur rijden. Ondertussen Eureka weghalen. Als Nigel terug komt, dan zal hij onrustig zijn en zoeken, maar niet meer gefixeert zijn om er achter aan te gaan, omdat hij niet weer waar ze is. Kan me niet voorstellen dat hij dan zal proberen over het hek te springen. En uiteindelijk zal hij vanzelf rustig worden.

Kalmerend middel geven zou ik zelf niet doen.

En dat hij lelijk doet tegen haar, zegt niets. Bert was ook bazig naar Tom, maar ojee, moest Tom eens zonder hem de wei uitgaan. Een langdurend hinniksalvo.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:05

Kun je ze niet gewoon in weides naast elkaar zetten?

-O-
Jessie is ziek. En flink ook. Trok haar uit het land, dikke gele snotneus en niet willen lopen. Met veel pijn en moeite het weiland uit gekregen, eenmaal op het pad liep ze wel weer. Op stal begon het snot helemaal te lopen := %) maar ze had nog wel trek in hapjes. Haar een flinke portie slobber gegeven, dat ging er nog wel in, zij het met moeite. Maar toen begon haar achterhand te trillen. Eerst zachtjes, toen echt schuddend en dat trok naar voren over haar lichaam. Stalhouder erbij gehaald, deken erop gegooid en in een box gezet. Pluk voordroog erbij, daar viel ze echt op aan. Flynn opgehaald, die was :):) met snotneusje :') Met hem gewandeld, hij liep te stuiteren aan de lijn. Niks mee aan het handje. Op stal aangekomen stond Jessie met haar hoofd over de boxdeur te loeren of we er al weer aankwamen, er zit nog wel leven in. Stalhouder kwam weer langs, overlegd en Jessie blijft vannacht binnen staan. Het koude weer in combinatie met geen eten meer op het land en dat enge getril.. :n
Twee boxen vol stro gedaan en Flynn in de box naast Jessie gedrukt. Hij was het er niet mee eens :D maar Jessie op stal en hij in het land gaat hem ook niet worden, dat wordt gedonder.
Ze staan nou even mooi zo, ga na het eten nog even kijken. Stalhouder gaat ook regelmatig kijken. Natuurlijk moet ik morgen weer om 7 uur werken ^) dus een stalgenootje gaat rond een uur of negen kijken, en belt mij dan. Als ze dan weer fit is gaat ze weer het land op, anders ga ik de dierenarts bellen en dan moet de AH maar even wachten :+
Baal wel hoor, het is zo sneu om stoere sterke Jes zo ziek te zien ;(

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:05

Dat lelijk doen naar elkaar zegt inderdaad niks..
Amy en Shania kunnen elkaar ook niet luchten of zien, maar haal ik ze uit elkaar om te gaan rijden ofzo, dan lopen ze beiden te hinniken en te zoeken.. Huilen van het lachen

Die tip die Grit geeft wilde ik ook aandragen inderdaad.. Ja

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:08

Aaah Berdien, dat is inderdaad niets voor Jessie... Tenminste, hoe jij altijd over dr vertelt. Sneu hoor ... Sterkte ermee!

Dankjulliewel voor het meedenken Kusje
Die optie van Grit zat ik ook aan te denken, dat hij er op het moment niet bij is. Ik zit te denken dat ik even de bevriende staleigenaar van verderop om hulp vraag, dat hij daar even op stal mag staan met een flinke pluk kuilgras, dan is ie net zover van de wereld als met een tube Tranquigel. Vork
Alleen... hoe zou hij dan reageren als hij weer terug is bij Bas in zn eigen weilandje?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:22

Berdien; wat k.t. Heeft ze ook koorts?

Puchje schreef:
Alleen... hoe zou hij dan reageren als hij weer terug is bij Bas in zn eigen weilandje?

Misschien even onrustig rondlopen, roepen en dat dit na een tijdje al snel afneemt. Dan af en toe nog eens roepen of lopen als hij geprikkeld wordt (iets horen/zien) en binnen een paar dagen is het helemaal klaar.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:23

Aah Berdien, wat sneu voor Jessie.. Veel beterschap.. Ach gut

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:25

Optie van Grit lijkt mij ook een goeie.

Aii die Jessie, sterkte voor je meisje Berdien!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:51

Berdien gezellig naar Arthurs geweest en zadel ziet er dus goed uit Pling
Om 2 u zat ik nog op Sayla Nagelbijten / Gniffelen Had slecht geslapen dus lekker lang blijven liggen en toen ritje met Say gemaakt Dromen stond wel een straf windje maar met goede schaal om geen probleem Haha!

oe bah Berdien Ach gut jessie grote snotneus nu ff op stal. Ze zijn mooi groot en lekker vol stro OK dan! hopelijk snel weer opgeknapt!

Teuntje Scheve mond balen van staart ... en lekker paardjes met vriesweer in sas op wei Dromen

Puchje idd optie Grit heb ik ook goede ervaring mee zijn ze toch minder druk dan als ze ze zien weggaan Knipoog SUCCES vast!!

Heb vanmiddag ook nog mijn verjaardagscadeau gekocht Haha! handig winkels open op zondag Tong uitsteken

Casio Exilim Z21 Pling mooi klein licht dingetje met beeldstabalisatie, gezichtsherkenning enzo er allemaal op en was in aanbieding nu met extra accu en tasje €150 en adviesprijs was €230 dus Tong uitsteken Nu hopen dat ie beetje leuke kiekjes maakt Cheese!

En dus toch maar geen panasonic TZ5 Bloos want toch een beetje prijzig dan kan ik eigenlijk net zo goed meteen doorsparen voor spiegelreflex --> was nl €300 (wel ook met extra accu maar toch ...)

Menu van casio is in ieder geval erg handig OK dan! in schemer kan ik hem helaas niet zo goed uitproberen Scheve mond dus dat wordt dan denk ik dinsdag, want Morgen feestje Haha! Rock-on, dudes!

en dan dinsdag ook weer trailerladen * ze loopt er zo op ... ze loopt er zo op ... ze loopt er zo op...*

Bloos! alweer bijna 6 u Vork zal eens aan eten beginnen Whoosh!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:53

Nog niet getemperatuurd, wilde haar eerst gesetteld hebben in de box. Toen ik ze beiden had geïnstalleerd op een laag stro, bult voordroog, water etc. etc. en op het punt stond om weg te gaan trilde ze niet meer. Ze reageert ook gewoon op plastic zakjes enzo. Denk dat het een combinatie is van geen eten (land is nou echt op), verminderde weerstand door die verkoudheid en de kou. Ze had haar vacht ook helemaal uit staan.
Ga zo na het eten kijken, en als ze dan nog rilt temperatuur ik haar, en mocht ze koorts hebben dan bel ik vandaag nog de DA :j

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:55

Geef haar in ieder geval ook maar van mij een dikke knuffel Ach gut

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:56

Voor de ziekke paardjes een dikke knuffel Ach gut

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:56

Zal ik doen, bedankt voor alle lieve berichtjes :) :*

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 18:57

grid, wat is gezichtsherkenning bij een fotocamera dan?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:03

voor jes vanaf hier ook een dikke beterschapsknuffel Lachen

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:14

nog even spammen, de menles van vandaag Lachen

Afbeelding
paps Haha!

Afbeelding
Afbeelding

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:22

snowdon schreef:

Dat ie op zoek gaat naar gezicht en daarop focust of zoiets Nagelbijten / Gniffelen precies zou ik in boekje moeten kijken Knipoog

Sita_

snowdon schreef:

*Praat even voor mijn beurt.. Bloos

Dan krijg je zeg maar een vierkantje rond het gezicht van iemand, dan stelt hij echt scherp op de ogen enzo. Lachen

Sita_

Oh Grid was toch eerder.. *LOL*

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:23

Ziet er goed uit TK! Haha!