Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En nog iemand die gelanceerd werd. gelukkig kwam ze goed terecht! Chubby schreef:Leon, wanneer ga je daten? Zaterdag één en...?![]()
Leon, over smeden gesproken. Kun je mij het nummer van die belg eens geven?
A. ken ik nu ongeveer een jaar via de chat, hij heeft mij ooit eens opgezocht op i-net nadat hij mij in de kroeg had gespot 
Stalgenoot dus.. en afgelopen weekend in Nijmegen nog tot de laatste 50 van de 10.000 gekomen, maar in de tweede theaterronde (de duetten) is ze afgevallen. Maar onterecht... ze kan echt prachtig zingen! En zonder enige moeite.. Heaven van Do, Sacrifice van Anouk en het nr dat ze met haar auditie zong van Aretha Franklin ofzoiets... echt super om naar te luisteren!
Dan zit ik sowieso safe
Tegen Rhino ent ik idd ook niet, heeft geen nut met twee pony's...
Best lüllig... Vandaag zijn ze ook weer flink met de Bobcat bezig geweest.. maar noppes.. Ik vind jou trouwens lef hebben... een parcours van 8 hindernissen... Pff... ik zou er 2 achter elkaar al meer dan genoeg vinden 
Moet je even in de gaten houden, kan nl wel bij verwaarlozing veregeren... Maar kan in principe niet zoveel kwaad. Vergelijk het met een fikse blauwe plek op je nagel. Heeft de tijd nodig om weg te slijten, maar is wel een wat zwakkere plek.
Geweldig. Merkte trouwens wel dat Amanda echt beweging moet hebben, ze wordt wat balorig.. ze draafde zelfs harder dan Dewi
En ik maar meerennen.. *hijg-hijg*
vond ik het een stuk aangenamer zitten ... Dat wordt dus sparen....
Mooie foto's! Anyway, wat me opvalt op de foto's, het zadel ligt mooi ver naar achter wat voor de schouder super is, maar ik vraag me af of het dan niet te veel naar achteren ligt en op de lendenen drukt? Zo lijkt het nl wel op de foto's... Trouwens wel schattig dat je hubbie erop wilt...
). Afspraak is dat degene die het eerste op de manege is 's avonds, die zet de paarden allebei binnen. Nu gaan zij er dus standaard van uit dat ík diegene ben...
Dus wel rijden, maar niet over grind, maar over gras en zand dus? Hoe ze eraan komen? Keer ergens hard tegenaan gestoten, op getrapt etc... Maya schreef:Keevagirl, mooi dat het zadel zo goed bevalt! Kan me alleen niet voorstellen dat je dat boven een Continental verkiest...Mooie foto's! Anyway, wat me opvalt op de foto's, het zadel ligt mooi ver naar achter wat voor de schouder super is, maar ik vraag me af of het dan niet te veel naar achteren ligt en op de lendenen drukt? Zo lijkt het nl wel op de foto's... Trouwens wel schattig dat je hubbie erop wilt...
Er druk niets op de lendenen, want 't is allemaal heel soepel, er zit dus geen harde massa in zoals bij een gewoon Westernzadel.
peetorlan schreef:dankje Maya voor je advies.
ik doe al vanaf gisteren rustig aan met haar.
als het na het weekend niet weg is of erger dan raadpleeg ik wel even iemand
Daar doel ik op, heeft niks te maken met hard of zacht materiaal
snowdon schreef:Heaven van Do
)

Inuitjes vind ik altijd zo vreselijk, daar kan ik me echt zorgen om maken

Gaat goed met die 2 he?!