Elke dag moet haar hoef helemaal schoon gemaakt worden, eerst in soda water, dan in koud water, dan helemaal schoonmaken in alle kieren en gaatjes en dan jodium en silverdust erin. Omdat ik elke dag een half uur tot 3 kwartier hier mee bezig ben (wil hem ook echt goed schoon en verzorgt hebben) is dit voor ons alletwee een fijne manier. Ik doe heel voorzichtig, maar het is natuurlijk wel gevoelig.
Hoe en wat precies weet ik niet, maar ze was wel al onder het zadel. Ben niet van plan dat op te pakken hoor, gewoon voor een keer het idee kwam spontaan, alles bij elkaar een paar minuutjes. Vind haar nog zo jong, eerst maar eens lekker verder groeien. Maar wil niet alleen met haar hoef bezig zijn, ook andere dingen met haar doen.
Blergh, nee bedankt hoor. Is je haar megavettig Had eens manenspray voor paarden gebruikt voor mezelf, werkte prima, maar de dag erna was mijn haar dus kei vettig
We zouden donderdag meedoen met een rit van de Koets'nkeerls, maar de eigenaar had geen auto hahah hij heeft een autogarage, maar had zijn eigen auto als leenauto uitgeleend . Dus zijn we op de fiets naar stal gegaan en zelf een heeeeerlijke buitenrit gemaakt. rond kwart voor 10 vertrokken, en rond half 2 terug. Onderweg koffie gedronken (Spock gewoon op de parkeerplaats vastgemaakt haha). Toen weer terug. zal kijken of ik via mn mobiel een foto kan uploaden, anders komen die later. Zelfs de eigenaar heeft nog een stuk gegalopeerd, vond k super! aangezien spock voor ik hem begon te rijden neit eens kón galoperen . spock was superbraaf! Alleen op de terugweg (eigenaar zat er op, ik op de fiets) meosten we door een tunneltje, normaal geen probleem, maar hier zaten roosters in de weg tegen t regenwater, en die waren heeeuuul eng . de 1e sprong hij met 4 benen in de lucht er over heen, 2e alleen toen ik met hem aan de hand meeliep .
Kwamen onderweg de oudbijrijdster van Spock nog tegen, die riep dat we nog taart moesten komen eten, haar dochter was jarig. dus daar ook nog even langs geweest .
Ben vandaag gezellig naar de dierentuin in Arnhem geweest, met mn vriend schoonzusje en haar vriend, was erg leuk!
Op spock vind ik hem echt heel fijn, maar die is ook zon 10/15 cm kleiner dan dat haha! (weet het niet precies, de meetlat was te eng ). normaal hebben we er een meer westerndekje onder trouwens, maar die is erg dik, en dus best warm.
of de paardendrogist.nl die hebben vaak aanbviedingen. Maar ik heb nu een "dealer" op 10 km rijden ontdekt. Ideaal! Ja ben mss ouderwets, maar heb het graag eerst vast en dan afrekenen met een praatje haha