en toch ook weer iets fijns!Rust hier idd..iedereen is vakantie aan het vieren zekers?
Fijn dat Janus toch nieuwe schoenen heeft.. hopen dat t nu beter gaat!
Leuke fotos van Jack, beleren is wel moeilijk hoor
ik weet er alles van.. gelukkig zijn ze niet gemeen, meestal zijn het van die dwarse dingen wat ze even uitproberen.. wat Carolien al zegt, ff lekker klieren. Madelief ging bijvoorbeeld aldoor bij het hekje omkeren, rechts gaan als jij links wil, en ga zo maar door. Wel moeilijk maar strax beloond t echt en kun je erg trots zijn op jezelf 
Wat t dekje betreft: ik heb een harry's horse pad gekocht in dezelfde kleur als mn halster
hihihih
Felpaars dus! gaaf hoor...Hoi Hennie, gefeliciteerd met je aanwinst Jay-j. We w8en met smart op fotos. Bij het help knopje rechtsbovenin kun je precies vinden hoe je foto's moet plaatsen!
Sandra, ik snap et helemaal hoor. Bij mij was t ook hectisch werken.. wat doe je als ik vragen mag?
Fijn dat t rijden goed ging!
Ik heb net de kartbaan hier in Groningen schoongemaakt..nou wat een drama. Een groot donker gebouw is et en ik schrok me van elk geluidje helemaal t leplazarus. Wat een crime... niks voor mij zon leeg gebouw... ik denk dat ik een fobie heb voor lege donkere gebouwen
en dan moet je ook nog rennen als je het alarm aan en uit doet want die zit op een zwaar onhandige plek
bah! en toen ging de stofzuiger ook nog stuk, er kwam ineens allemaal rook uit...heb ik weer grrrrr..
Vanmiddag Janus rijden en eens kijken hoe hij het doet met zijn nieuwe schoentjes en een behandelde been/ham/bil spier.
maar wel lekker gereden!
) en daarna nog een stukje verder en toen zijn er drie nog verder gegaan en een stalgenoot en ik weer terug gegaan.

, wel aanleg hebben) maar ook omdat niet iedere jury vol is van een tinker...
O zie nog een reactie dus nog even iets typen
ik heb er geeneen