PFF, zie het echt even niet zitten. Moet nog een aantal dingen voor morgen uit werken, maar kan mezelf die schop onder de kont niet geven omdat ik weet dat ik het niet ga redden, omdat ik morgen vroeg moet beginnen....
Anoniem
Geplaatst: 04-03-09 21:59
Wat moet je uitwerken voor morgen? Wat is het belangrijkste? Wat is het makkelijkste of het snelst geregeld?
Je kan nl kiezen om gewoon half werk te maken, of het ook niet te doen en voor je rust te kiezen. Beide opties heb ik al gedaan in het verleden met soms goed, en soms minder goed resultaat
Gewoon ff doorbijten Joyce, dat gespreksverslag kan je iig al puntsgewijs neerzetten, gewoon de basis-samenvatting zodat je iig al iets hebt. En dan dat periode-verslag doen, en daarna nog eens naar je gespreksverslag kijken.
Ga ervoor!!!
Anders krijg je nog zo'n skup van Janet vrees ik...
Ben benieuwd naar de jouwe Siet Kom 'm nog wel eens bewonderen bij daglicht als jij/ik tijd hebben
Cool Janet (ook al kan ik hem niet zien....laptop doet raar...)...Maar 106-jes zijn vet
Grit
Geplaatst: 04-03-09 22:19
Goeieavond!!
Heb bijgelezen, foto's, filmpjes en reclame (die is ook leuk Grid) gezien
En Janet, gefeliciteerd en je eerste auto, spannend en leuk!!
Mijn eerste auto was een renault 5, zo'n scheurkoektrommel. Lak was helemaal dof en Carlo had hem helemaal opgepoetst voor mij Ik heb er veel plezier mee gehad.
Boncho; beterschap!! klinkt niet fijn..
Prada; huppatee !
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-09 22:20
Joyce Succes ermee! Krijg je dat vandaag pas te horen
Janet naar auto kijken
Sita met witte sokken buiten en ook 1ste autootje
Sayla was weer lekker schoon vandaag en bij oudje kon je nog klein beetje zien dat ik der gepoetst had
pff ze voorspellen maar slecht weer voor het weekend Hoop dat t zondagmiddag meevalt, want dan gaan grit en ik weer rijden deze keer bij Grit.
Renaultjes 5 zijn leuk heb eigenlijk nooit een 1ste auto gehad mocht in Johns auto rijden zoveel ik wilde hij ging dan zelf gewoon met brommertje naar werk zodat ik met auto naar school kon en vervolgens samen andere gekocht ff denken 1ste van John was oude Opel Ascona lpg (pooierbak) daarna oude volvo 340 lpg (ouwe lüllen bak) daarna Nissan Primera hatchback 2 ltr TD en nu de Ford Mondeo 2 ltr TDCI 130 pk
Laatst bijgewerkt door grid op 04-03-09 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben ook helemaal verliefd op mijn Tsaar. Ook al is ie wat licht naar mijn smaak qua gewicht/wegligging, ook al is ie rood (brrr ) Het is wél MIJN auto, en nog een Citroën ook En in voorkomende gevallen kan ik er zelfs een trailer achter plempen En gewoon... ik hoop hier nog een paar jaar mee te kunnen rondtuffen, en dan op een zwaardere overstappen
Het gevoel van vrijheid, zelfstandigheid en gewoon je eigen bolide is super.
Grit
Geplaatst: 04-03-09 22:25
Grid; heb er zin!!! Wordt een heel ander soort ritje, geen heide.... Maar idd even buienradar checken, drupje regen is niet erg, maar al die moeite om je zeiknat te laten regenen, dat is ook niet leuk. En 's ochtends ga ik eerst nog even jouw wedstrijd promoten. Misschien ga ik wel als hamburger met een bord voor en achter mij lopen
Hm, nee, doe ik denk ik toch maar niet .
Ik had ook "iets" mijn oude eerste autootjes, reden als een tierelier. Heb nu een peugeot 206, ben ik iets minder tevreden over. Vind ze wel mooi, maar rijden niet zo "degelijk". Kan ook omdat ik de jaren hiervoor verwend ben met nieuwe leaseauto's.
Leuk autootje janet Sita leuk lammetje Joyce succes
Mallow is vorige week voor het eerst bij de tandarts geweest ( nouja hij bij hem ). Hij is bijgevijld door de man die de dravers op duindigt doet. En mocht zelf ook even voelen. Er zaten echt grote haken aan! Hij at ook wat slechter, maar eet nu weer geweldig goed Hij heeft vorige week een gigantische terugval gehad, hij stond echt even wankel op zijn beentjes. Was echt even slikken hem zo weer te zien . Dus op een ventipulum kuur gezet, en daarna ging het steeds iets beter. Hij staat nu op luchtwegkruiden, en dit haalt ook wel iets uit. Alleen is die nogsteeds niet helemaal de oude . Vandaag nog wel wat vrijheidsdressuur gedaan, en mallow heeft EINDELIJK de spaanse pas onder de knie , dat heeft wel wat blauwe tenen opgeleverd, want meneer kan nog wel is wat enthousiast worden . En vandaag mijn eerste echte stallingskostenfactuur betaald ! Waar je al niet blij mee kan zijn Nou dat was het wel weer een beetje. Sorry dat ik jullie beetje verwaarloos . Maar had even echt even druk met mijn benauwde kindje
Krijgt Mallow al lang Ventipulmin? Dat schijnt echt de grootste rotzooi te zijn die ze maar kunnen voorschrijven voor luchtwegproblemen, ze blijven vage klachten houden nadien en na een tijdje zit je permanent op dat spul..
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-09 22:34
Ja idd buitje is niet erg, maar als het maar bezig blijft is het idd niet leuk
Lang geleden dat ik buitengebied/ zandpaden gereden heb er zin in met de ijslanders in zytaart reden we ook altijd veel in het buitengebied over zandpaden en langs sloten/ maïsvelden enzo heeft ook zijn charmes
Mallow terugval maar gelukkig gaat t alweer beter alleen nog steeds niet helemaal de oude en hoe blij kun je zijn met factuur
Nog ff geduld Joyce maar je hebt toch een leuke roze scooter
Laatst bijgewerkt door grid op 04-03-09 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt